Poikkesin Citikka-kaupassa renkaita potkimassa ja autoja katselemassa. Citikalla ei ollut mitään järkevää autoa tarjota. Cactus on halvalla tehty rimpula, C3 on pieni, C4 ei enää ole myynnissä - jopa hieno C5-malli oli lopetettu.
Meinaako Citroen lopettaa autojen myynnin kokonaan, kun mallisto on noin aneemiseksi päästetty?
Heikko mallisto Citikalla
9
247
Vastaukset
- Kukintyylillään
Joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja jotkut uneksivat toyotoista. Ja kaikin mokomin näin. Oma mielipiteeni ei toki ole minkään väärti mutta ihan kivasti noi on testeissä pärjännyt. Varmaan oma merkkisi pärjää paremmin?
- Pierre_
Oma merkkini oli Citroen, josta on tosi hyviä kokemuksia. Nyt Citroenin uudistunut mallisto ohjaa vaihtamaan mekkiä. Testien tuloksilla ei minulle ole merkitystä, koska ostan auton itselleni, en testaajille.
- Renaultpeugeotcitroen
Samaa ihmettelen. Renaultilla on Talisman ja Peugeotilla 508, mutta citroenilla vain noita pieniä hippiautoja ja aamiassämpylän näköisiä tila-autoja. Tekisivät nyt näyttävän tilavan sedanin ja farmarin isojen perheautojen luokkaan.
- eihänTotuusSatuEihän
Citikka on yksi niistä jonka myynti on kasvanut eniten. orit aloittajan surkealle provolle.
- vitosencee
Onneksi vielä tarjolla c vitosia käytettyjä, mulle kelpaa semmoinenkin!
- Totuus_kelpaa
Peugeotit ovat hienoja, Citikka on jotenkin eksyksissä mallistonsa kanssa.
- KopKop
vitosencee kirjoitti:
Onneksi vielä tarjolla c vitosia käytettyjä, mulle kelpaa semmoinenkin!
C-vitoset ovat aina vain vanhempia. Kyllä uudessa mallistosakin pitäisi olla kiinnostavia malleja.
- Täaaätotuus
Et sä missään käynyt, paitsi ruostesjojauttamassa toyotaa. Naapurin citikka vain harmitti.
Citikalla on muutama malli ja ne menee kohtuullisesti kaupaksi. Peugeotilla on muutama malli ja ne mene kohtuullisesti kaupaksi. Psa taisi viime vuonna lisätä tuotantoa. - hieronymusboch
Citikalla ei ole ollut mitään uutta tarjottavaa autoihinsa sitten kaasunestejousituksen ja sekin on jo poistunut vanhentuneena. Innovaatitaso tehtaalla riittää kopiokoneen käyttöön. Kuoleva paja, jonka tuotteet on halvasti tehtyjä ja itsestään rikkoutuvia kuten ostajansakin.
Ps. Joko nokkapeiton voi laittaa nokalle vai lentääkö öljy moottorista jos toimii etuajassa?
Toyotalla riittää mallistoa ja maailman suurinpana tehtaana riittää jerkkua vaikka muille jakaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984