Mulla on vuosien aikaan kertynyt mp3 koneelle ja niissä on metatiedot mitä sattuu. Mikä olisi sellainen ohjelma johon nuo voisi importtaa yksi levy kerrallaan ja samalla tiedot voisi korjata? Sellaine avoin järkjestelmä olisi hyvä mikä kävisi monen sovelluksen kanssa jos niitä soittelee.
Musiikit järjestykseen.
musiikkiakoneella
2
246
Vastaukset
Itse olen suosinut kid3. Muitakin on. Musiikille joku järkevä puurakenne. Vaikka tyylilaji/esittäjä/levyt/albumi (vuosi)
Wikistä löytää paljon tekijänoikeustietoja. Säveltäjän ja sanoittajan löytäminen joskus hankalaa. Monet soittimet osaavat editoida tageja, mutta itse tykkään kid3 kun se ei muuta tiedoston aikaleimoja jos ei halua. Työtä tuo vaatii jos paljon levyjä.- Turbo-Urpo1
Tämäkin saattaa kiinnostaa: https://picard.musicbrainz.org/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741124
- 751121
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 33717
- 49704
- 52617
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557