Saako lihava mies seksiä rahalla?

Kysynvaan

Paljonko pitää maksaa, ei ole rahasta kiinni kuitenkaan ja saako edes jos on 15 kg liikaa painoa?

39

1166

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuKKaN

      No totta kai saa. Kaikki on kaupan kun hinnasta sovitaan...

    • E-sN45

      Kyllä saa eikä maksa sen enempää kuin muillekaan! Missä päin asut?

      • Missä päin e-s n45 on?


      • E-sN45

        Savonlinnassa


      • E-sN45 kirjoitti:

        Savonlinnassa

        Harmi kun nin kaukana


      • Hei E-sN45 , tääl ois kiinnostunut savonlinnalainen. Lähetä mulle viestii, nimeä klikkaamalla löydät osoitteen.


    • KuKKaN

      Missä päin maata iso mies vaikuttaa?

      • Kysynvaan

        Satakunnan alueella.


      • KuKKaN
        Kysynvaan kirjoitti:

        Satakunnan alueella.

        Harmi, turhan kaukana mulle...


      • Kiinnostaaa

        Missäpäin kuKkaN?


      • Mistä,Kukka


      • Viettelijävaari

        toinen lihava hki


    • KuKKaN

      Kukkanen kukkii Etelä-Pohjanmaalla

      • m47m

        Moikka kerroppa lisää siisti ja terve mies olisi seuraa vailla.


      • xxMaxx

        Pohjanmaallahan hyvät ihimiset on.
        Kuinka Kukkaseen saa kontaktia?


      • KuKKaN
        xxMaxx kirjoitti:

        Pohjanmaallahan hyvät ihimiset on.
        Kuinka Kukkaseen saa kontaktia?

        Ei ehkä oikein mitenkään, ellei sitten laita sähköpostiosoitetta tähän ja mä sitten laitan viestiä, kun (jos) siltä tuntuu :)


      • xxMaxx
        KuKKaN kirjoitti:

        Ei ehkä oikein mitenkään, ellei sitten laita sähköpostiosoitetta tähän ja mä sitten laitan viestiä, kun (jos) siltä tuntuu :)

        No en sähköpostiani laita tähän julkisesti kaikkien nähtäväksi. Samalla nikillä on profiilini kuumasuomi.fi -sivustolla


      • Anonyymi

        Vaan kukkiiko enää?


    • Todellakin saa, oletuksena että kykenee kuitenkin hygieniastaan huolehtimaan eikä haise, tämä tosin pätee yhtälailla normaalipainoisiinkin. Hinta riippuu ihan siitä mitä seksiin haluaa kuuluvan ja kuinka pitkän tovin yhdessä viettää. Mun kokemus ainakin on, että lihavat on rentoja ja hauskaa seuraa, eikä odota multakaan mitään ylisuoritusta tai ihmeitä.

    • Rumasinkkumies-

      Paljonko maksaa? Maksan 300

      • Hinta riippuu ihan siitä mitä seksiin haluaa kuuluvan ja kuinka pitkän tovin yhdessä viettää, kuten jo yllä sanoin.


    • Raha-on-kemia

      Rahalla saa ja taxilla pääsee. Jos nainen on kaunis niin maksan heti 300-400 euroa tunti normiseksistä.

    • Mikä 15kg mistä arvosta? Harvemminhan miehet on kuitenkaan ihannepainossaan, joten tuskin jonku 15kg:n ylipaino on mikään este seksiin?

    • 43-Sinkkumies

      Ajatellaas nyt naiset että kun tapaatte miehen jossain vaikka hotellihuonessa ja hinnaksi sovittu 250 euroa vaikka niin onko se sitten niin että heti vaatteet pois ja panemaan kun mies ostanut vaikka puolen tunnin ajan. No huh huh eikä mitään esileikkiä ensin, esileikkikin kestää jo puoli tuntia. En minä pystyis heti alkaa panemaan tuntematonta naista.
      Voisi ensin ottaa vaikka jonkun drinkin jossain ja siinä sitten jutellaan niitä näitä ja katsellaan ja tutustumaan ja halut herää pikku hiljaa ja sitten vaikka lähtee sinne hotelliin ilman hosumatta, vaatteita vähennetään pikku hiljaa välillä suudellaan ja hyväillään ja harrastetaan esileikkiä mies nuolee naista, nainen ottaa suihin mieheltä ja sitten rakastelua. Hosumisella ei saa muuta kun huonoja kokemuksia jos vaan äkkiä vaatteet pois ja nainen jalat levälleen ja mies alkaa panemaan.
      Seksistä pitää nauttia ja siitä naisesta ainakin itse haluan nauttia pidempään.

      • Jos sä haluut nauttii pidemmällä kaavalla niin silloin sä maksat enemmän. Jos sä haluut et sulle pidetään seuraa jossain muualla, niin silloin sä maksat lisää siitäkin. Enkä mä ainakaan haluu alkaa tutustumaan asiakkaaseen sen lähemmin. Osa miehistä vaan koettaa saada koko setti pelkän pikaseksin hinnalla.


    • 43-Sinkkumies

      Raha ei ole ongelma. Tiedän kyllä että ajasta maksetaan enemmän mitä enemmän aikaa maksullisen kanssa vietetään.

    • RumilusKertaaSata

      No saako, mistä saa millä hinnalla?

    • Ei huorat miehen ulkonäöstä piittaa. Jos olet ruma kuin paskakaivosta revitty Saatana, ammattilaiset laittavat silmät kiinni ja kuvittelevat naivansa jotakin komistusta. Olennaisempaa on, että huolehdit hygieniastasi, käyttäydyt ihmisiksi, olet selvin päin etkä ala nillittää hinnasta.

    • Ei ulkonäkö ole mikään este. Tavoitat tätä kautta sähöpostilla ;)

    • Anonyymi

      Tampereelta naisia kansallismieliselle ja hyvin säilyneelle palomiehelle? Ottavatko naiset suihin verta vuotavaa kyrpää?

    • Anonyymi

      jos säkylän läski liikuntavammainen kampura-villerius saa rahalla pillua niin sitten sitä saa kuka tahansa.

    • Anonyymi

      Kumma kun rahaa olisi niin maksu naiset on piilossa varmaan kutovat sukkia jossain.
      No säästän sitten 500 euroa johonkin muuhun. Kerran maksoin 800 euroa yhdelle tytölle oli 19 v tosi nätti ja mukava. 3 tuntia meni hujaukessa sellaisen kanssa mutta oli sen arvoista.

    • Anonyymi

      Seksinostajissa on tosi paljon lihavia miehiä. Lihava mies on seksinostajista se kaikkein sadistisin ja narsistisin. Olenkin alkanut kunnolla vihaamaan läskejä tämän johdosta muutamat vuodet huorattuani. On todella vaikea lähteä mukaan läskikiusaamis itkuvirsiin siviilissä, kun läskit yber herkkinä vaatii oikeuksia ja kunnioitusta itselleen, kun olen huoratessa nähnyt läskin hyvin hävyttömän ja röyhkeän pimeän puolen. Siinä missä läski ei arvosta itseään syömällä ja juomalla itseään hengiltä, eihän arvosta toista ihmistäkään! Jos joku, niin läski voi nähdä helposti toisen ihmisen vain nautintonsa jatkeena. Läski on sieluton! Kerran minulla kävi 190 cm pitkä läski äijä joka sadistisesti rojahti päälleni seksissä!!!!! Menin ihan liiskaan keuhkoista, enkä saanut hetkeen kunnolla henkeä!!! Sanoin hädissäni, että painat liikaa, nouse ylös ja läski katsoi minua vain sadistisesti virnuillen. Ei tokikaan pyytänyt anteeksi vaan vaati kaikkea vain lisää. Läskeillä myös huonot seisokit, kun ovat kokonaisuudessaan niin huonossa kunnossa ja yrittävät syyllistää tästä huoria, että huora on jotenkin huono, kun ei saa läskin munaa kovaksi ja huoran pitää yltää aina vain parempiin suorituksiin, jotta läskin muna seisoisi kunnolla!!! Hoikkien miesten kanssa panot aina vaivattomia ja heillä seisoo koko ajan ja ovat itsenäisiä. Eikä hoikka mies koskaan haise niin kuin läski!!!!! Läskit ovat todellisia ihmisvihaajia, vailla ihmisarvoa ja lihavan miehen katse silmissä on ihan sieluton ja ruma.

      • Anonyymi

        Voivat olla mensalaisia ne lihavat miehet.


      • Anonyymi

        Huomaa ettet ole alalla ollut, kokemusta hieman laajemmasta porukasta :D


    • Anonyymi

      Voin sanoa vuosia maksullisissa asioineena, ettei ole mikään ongelma.
      Luonne ja käytös siisteys törkeämpää. Tietysti kaikki eivät lihavia halua tavata, mutta pelkkä vähemmistö alalla. Paljon ollut kivoja vakkari naisia ja hyvin ollaan tultu toimeen. Jopa muuten siviilissä nähty. alan naisten mukaan hyvännäköiset ovat pahimpia, narsisteja ja kohtelevat huonosti.

    • Anonyymi

      Kävi juuri lihava mies mulla asiakkaana, joka paska raidoitti päiväpeittoni! V*tun seksikästä!!!!! Hyvin tyypillistä, että lihava turska ei pyyhi persettään paskalla käynnin jälkeen kunnolla, jos ollenkaan, sillä usein heidän käyntinsä jälkeen on huoran päiväpeitto tai lakanat paska raidoittuneet!!!!!! Lihavat miehet ovat hyvin sivistymättömiä, vammaisen tasolla. Ei ihme, ettei sitä siviili seksiä heru. Olen huomannut myös, että köyhille hoikillekin voi käydä näin, että hekin paska raidoittaa sängyn tekstiilit. Hyvin rahvaan omainen piirre tämä paskaperseisyys ja sillä hävyttömästi toisten omaisuuden saastoittaminen.

      • Anonyymi

        Mun kokemuksen mukaan epäsiistejä porsaita on kaikenkokoisissa ja -näköisissä miehissä, yhteiskunnallisesta asemasta riippumatta. Samoin kuin siistejä. Hoikalla pukumiehelläkin saattaa olla perse pyyhkimättä ja eilispäivän hienhaju iskeä tajun kankaalle.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1593
    2. 44
      963
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      909
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      859
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      55
      820
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      50
      701
    Aihe