mihinkään uuteen suhteeseen. Joten se on moro. Eihän mulla kyllä edes ole ketään hyvästeltävää täällä. Yötä nyt vaan.
Olen liian läski
11
534
Vastaukset
- hyvänukkuu
Sama. Too fat to fall
- ToiOLIHyvä
:D
Eihän tääl ketää hyvästellä. Morjestetaan taas sitte ku tavataan! ;) - Entiennytkään
Että niissä on painoraja.
- tunnesyöppököjuoppoko
Kummasti toi sinkkuus laihuttaa.
- Älähännyt
Höpöhöpö. Ethän sinä ollut liian lihava siihen edelliseenkään niin mikset uuteenkin. Ja katso ympärillesi kuinka monella ylipainoisella on kumppani. :)
Mihin edelliseen?
Emmehän me koskaan edes tavanneet,
ja kirjoittelimmekin erittäin harvoin.
Mitään rakkaussuhdetta ei siis ainakaan minun kanssani ole ollut.
Jos jotakuta muuta naista tarkoitat, niin sitten en tiedä.
Vai koetatko vain trollailla?- Älähännyt
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Mihin edelliseen?
Emmehän me koskaan edes tavanneet,
ja kirjoittelimmekin erittäin harvoin.
Mitään rakkaussuhdetta ei siis ainakaan minun kanssani ole ollut.
Jos jotakuta muuta naista tarkoitat, niin sitten en tiedä.
Vai koetatko vain trollailla?Mitä sinä sekoilet? Viestini ei ollut sinulle vaan ap:lle. Ap kirjoitti olevansa liian läski uuteen suhteeseen, eli hänellä on ollut aiemmin suhde.
- suhdetoissijainenasia
Tärkeintä varmaan on, että voit itseesi nähden hyvin ja sulla on hyvä olo aivan ensiksi. Jos tuntemuksesi on tuonkaltainen, niin silloin tarttee alkaa tekemään jotain muutoksia itsensä ja elämäntapansa suhteen.Itselle noi terveydelliset jutskat toimii sellaisena motivaattorina elämässä painonhallinnan suhteen.
- hyvääyötämiehellenaiselt
Jospa pistetään se elämä uuteen nousuun. Hänelle jota kaipaan...
- KimKardinaaliAkseli
Siinäpä onki motivaattoria; Sata salamaa tariffeineen suoraan peltipöntöstä. ;)
- hyvääyötämiehellenaiselt
KimKardinaaliAkseli kirjoitti:
Siinäpä onki motivaattoria; Sata salamaa tariffeineen suoraan peltipöntöstä. ;)
Enpä ymmärtänyt yhtikäs mitään sun ajatuksista, joten ei ollut sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3812703V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914391Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1134097- 513668
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533371- 1163324
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul482255- 422202
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul282015On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva141698