Pahoin pelkään.
Olen liian komea sulle
35
860
Vastaukset
- aikanäyttää
Se on totta. Olen ajatellut viime aikoina että haluan rakastua kunnolla ja saada pysyvän suhteen loppuelämäni ajaksi. Ehkä en ole koskaan nähnyt häntä, ehkä on tarkoitettu niin että elämääni tulee mies, joka on ihan uusi minulle täysin tuntematon ihminen.
Hyvä, että nimimerkki "aikanäyttää" jaksat uskoa yhä uusien ihmisten
kohtaamiseen, ja vieläpä elämänkumppanin löytymiseen heidän joukostaan.
Minä en jaksa.- muumioooo
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Hyvä, että nimimerkki "aikanäyttää" jaksat uskoa yhä uusien ihmisten
kohtaamiseen, ja vieläpä elämänkumppanin löytymiseen heidän joukostaan.
Minä en jaksa.Ei huomaisi susta negatiivinen.
- provoko
Sulla on varmaan itsetunnollinen ongelma siitäkin itsesi kanssa.
Mitä todennäköisimmin aloitus on provo,
ja vieläpä naisen kirjoittama. Kukapa mies
käyttäisi sanaa "ylikomea"?
Kyllä on "köyhää", jos mitään muita yhteensopivuuden
kriteerejä ei ole käytössä kuin ulkonäkö. Silloin liikutaan
Baywatchin tai Kauniiden ja rohkeiden tasolla. Tietysti ulkonäkö
voi olla, ja useimmiten onkin yksi kriteeri, parin valinnassa.
- sehänonselvää
Komeilla on vientiä.
Varmasti on.
Mutta onko sitä vientiä tyhmien vai älykkäiden naisten
keskuudessa riippuu siitä, mitä miehen omien korvien välistä,
ja ns. "sydämestä" löytyy.
Loppujen lopuksi yksinkertainen, itserakas ja muita huomioon ottamaton
"pisupää" päätyy usein elelemään yksin, vaikka olisi kuinka komea ulkomuodoltaan.
Ja se kauneus ja komeuskin on aika pitkälti katsojan silmissä. Itse en ole koskaan pitänyt sellaisten maailmantähtien ulkonäöstä kuin Ricky Martin tai Patric Swayzy, Sean Penn tai Al Pacinosta.- Terettryui
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Varmasti on.
Mutta onko sitä vientiä tyhmien vai älykkäiden naisten
keskuudessa riippuu siitä, mitä miehen omien korvien välistä,
ja ns. "sydämestä" löytyy.
Loppujen lopuksi yksinkertainen, itserakas ja muita huomioon ottamaton
"pisupää" päätyy usein elelemään yksin, vaikka olisi kuinka komea ulkomuodoltaan.
Ja se kauneus ja komeuskin on aika pitkälti katsojan silmissä. Itse en ole koskaan pitänyt sellaisten maailmantähtien ulkonäöstä kuin Ricky Martin tai Patric Swayzy, Sean Penn tai Al Pacinosta.Kun tällä asteikolla liikutaan ja käsitellään, niin katsoin kerran yhden stand up tyypin showta, joka kerran lanseerasi yleiseen käyttöön tuon 1-10 mittariston ja luokitteli itsensä 5 tasolle, kertoi että myöhemmin oli yksityisbileissä jossa oli mukana myös tuo Al pacino, joka oli ilmaissut miten piti hänen asteikko arvostus vitsistä ja luokitteli Al myös itsensä 5 tasolle (joka yhä saa 9 tason naisia?)( en tiedä oliko kertomus totta vai vitsi vitsin sisällä) Ehkä tässä nykyiässään varmaan niin ajattelee olevansa, mutta kyllä nyt kaiketi parhaassa miehisuuden iässään ja sillä karismalla oli selkeästi 8 ja yli tasoa muiden silmissä. Kovat on kriteerit miehilläkin itsensä suhteen vielä vanhemmalla iälläkin (viitsivät arvottaa itseään noin).
- Köyhäkjteväät
Terettryui kirjoitti:
Kun tällä asteikolla liikutaan ja käsitellään, niin katsoin kerran yhden stand up tyypin showta, joka kerran lanseerasi yleiseen käyttöön tuon 1-10 mittariston ja luokitteli itsensä 5 tasolle, kertoi että myöhemmin oli yksityisbileissä jossa oli mukana myös tuo Al pacino, joka oli ilmaissut miten piti hänen asteikko arvostus vitsistä ja luokitteli Al myös itsensä 5 tasolle (joka yhä saa 9 tason naisia?)( en tiedä oliko kertomus totta vai vitsi vitsin sisällä) Ehkä tässä nykyiässään varmaan niin ajattelee olevansa, mutta kyllä nyt kaiketi parhaassa miehisuuden iässään ja sillä karismalla oli selkeästi 8 ja yli tasoa muiden silmissä. Kovat on kriteerit miehilläkin itsensä suhteen vielä vanhemmalla iälläkin (viitsivät arvottaa itseään noin).
Moni mies varmaan takeltelee, että jos Al pitäisi itseään 5 tasolla, niin tuota noin, mitä heille jää asteikossa varaa?
No, hän puhui 70-kymppisen näkökulmasta, mutta jokseenkin täytyy olla tyhmemmästä päästä, jos ei huomaa olevansa menestynyt, kuuluisa ja karismaa omaava vieläkin. Se on sitten erikoinen evbiologia juttu että seurustelee 77vuotiaana parikymppisten kanssa. On naisia, joille se tarve saada menestyksen aallosta omansa on tärkeää, pelaavat elämän sivuroolit hyvin. Siinä ei 5 tason ulkonäkö ole mikään juttu, kun mittari kokonaisuuden tasolla on yli 8. Outoa, että miehet yleisesti katsovat mittaria vain ulkonäön kautta (ensin) sitten järki käteen, ja koko elämään soveltuvuutta. Kun hurahtavat ulkonäköakselille koko elämäniän heiluvat köyhän asteikon akselilla. Köyhäkjteväät kirjoitti:
Moni mies varmaan takeltelee, että jos Al pitäisi itseään 5 tasolla, niin tuota noin, mitä heille jää asteikossa varaa?
No, hän puhui 70-kymppisen näkökulmasta, mutta jokseenkin täytyy olla tyhmemmästä päästä, jos ei huomaa olevansa menestynyt, kuuluisa ja karismaa omaava vieläkin. Se on sitten erikoinen evbiologia juttu että seurustelee 77vuotiaana parikymppisten kanssa. On naisia, joille se tarve saada menestyksen aallosta omansa on tärkeää, pelaavat elämän sivuroolit hyvin. Siinä ei 5 tason ulkonäkö ole mikään juttu, kun mittari kokonaisuuden tasolla on yli 8. Outoa, että miehet yleisesti katsovat mittaria vain ulkonäön kautta (ensin) sitten järki käteen, ja koko elämään soveltuvuutta. Kun hurahtavat ulkonäköakselille koko elämäniän heiluvat köyhän asteikon akselilla.Minä nyt en vain pidä lyhyenlännästä Al Pacinosta,
jolla on kyömynenä ja silmät lähellä toisiaan.
Minusta Mads Mikkelsen on komea - superkomea.
- SuponProfiloija
Jep, mutta onneksi olet helvetin tyhmä. Se kompensoi.
- Kauheataakka
Sie saat olla millainen haluat. Mahtaa olla kova taakka kantaa ulkonäköäsi.
Toisaalta hyvä että itsekin olet tiedostanut että kanssasi on mahdoton muodostaa luotettavaa suhdetta. Olkoonkin se millainen tahansa koska perässäsi tulee jono olentoja jotka näkevät sinut myös. - huomattavaero
Mulle on ihan sama vaikka olisit suomen komein ja perässäsi roikkuisi puoli suomea. Sillä, että ajattelet itsesi hyvin komeaksi, vaikka olisit vaatimattomankin näköinen, on suurempi vaikutus, silloin en haluaisia sinua ja silloin silläkin, että perässäsi roikkuisi vaikka vain.muutama, olisi merkitystä.
- Terrtttgy
Jospa ap ajatteli, että sinä tai sinun kaltaiset näkevät hänet liian komeana itselleen, keskittyvät ulkonäön kautta arvottamaan itseään ja muita, jolloin kynnys lähestyä tuota komeaa miestä on liian korkea. Kun pitävät itseään vähäisempänä tuolla osa-alueella. Kun toisenlaiset naiset voisivat ajatella, tuollainen kuuluu juuri hänelle, olemalla mielessään riittävän sopiva.
Tai sitten vai kettuilee ulkonäöllään, kun huomaa kiinnostuksen ja toimimattomuuden, ja arvottaa syyksi tuon. Luo itsekin osaltaan kynnystä.
Harvoilla kynnys lähestyä riippuu pelkästään ulkonäköön (ellei nimenomaan arvota itseään ja muita asteikon mukaan ja toimi evoluutiobiologia akselilla), silloin on kyseessä yleensä myös muut tekijät, jotka nostavat kynnystä, on muitakin tasoja, vaatimuksia, näkemyksiä elämästä, toisenlaiset kapasiteetit. Joten luokitus yleensä käydään näiden kaikkien tekijöiden yhteisvaikutuksen kautta.
Silloin ne yksinkertaistetut asteikot laimentuvat suuntaan jos toiseen, tuskin kokonaan häviävät. - Kauheataakka
Terrtttgy kirjoitti:
Jospa ap ajatteli, että sinä tai sinun kaltaiset näkevät hänet liian komeana itselleen, keskittyvät ulkonäön kautta arvottamaan itseään ja muita, jolloin kynnys lähestyä tuota komeaa miestä on liian korkea. Kun pitävät itseään vähäisempänä tuolla osa-alueella. Kun toisenlaiset naiset voisivat ajatella, tuollainen kuuluu juuri hänelle, olemalla mielessään riittävän sopiva.
Tai sitten vai kettuilee ulkonäöllään, kun huomaa kiinnostuksen ja toimimattomuuden, ja arvottaa syyksi tuon. Luo itsekin osaltaan kynnystä.
Harvoilla kynnys lähestyä riippuu pelkästään ulkonäköön (ellei nimenomaan arvota itseään ja muita asteikon mukaan ja toimi evoluutiobiologia akselilla), silloin on kyseessä yleensä myös muut tekijät, jotka nostavat kynnystä, on muitakin tasoja, vaatimuksia, näkemyksiä elämästä, toisenlaiset kapasiteetit. Joten luokitus yleensä käydään näiden kaikkien tekijöiden yhteisvaikutuksen kautta.
Silloin ne yksinkertaistetut asteikot laimentuvat suuntaan jos toiseen, tuskin kokonaan häviävät."Tuollainen kuuluu juuri minulle naiset " ovatkin sitten myös valmiita pitämään tuo muotilavojen adonis tyytyväisenä. ;)
Näillä keskusteluasteilla syntyi ihan varmasti moni kansojemme isot oopukset.
Jos ei asia ole näin niin sitten se on noin ja katsokaamme kaikkea myös eri näkökulmasta, mutta kun minä sanon niin sitten se on niin. Jne.. - Poiutr
Kauheataakka kirjoitti:
"Tuollainen kuuluu juuri minulle naiset " ovatkin sitten myös valmiita pitämään tuo muotilavojen adonis tyytyväisenä. ;)
Näillä keskusteluasteilla syntyi ihan varmasti moni kansojemme isot oopukset.
Jos ei asia ole näin niin sitten se on noin ja katsokaamme kaikkea myös eri näkökulmasta, mutta kun minä sanon niin sitten se on niin. Jne..Tietty, ei kai näitä turhaan keskustelupalstoiksi ole nimetty.
Ei näistä opuksia tule (ellei jotkut näistä leikekirjaa tee->😚), ovat kuin päivän lehtiä, huomisen vessapaperia.
Vauva.fi sivuston jutuista oli tehty jotain biisikokelmia tms. Sinne vielä vähemmän kannattaa eksyä, henkistä riipimistä, ihmiselon pmäisintä puolta, joskin täällä leikin ja suuremman etäisyyden tunteen varjolla riivitään.
Leikekirja lisäys, jatkuu sivusta 45789 - huomattavaero
Vastaan terrrrrtgy:lle. Missä minä sanoin, että itse olisin vaatimattoman näköinen tai, että joku olisi liian komea minulle. En minä niin sanonut, totesin vain, että en pidä itseään komeana pitävistä miehistä. Itse olen ihan nätti, eihän se tähän liity. Mähän just totesin, että monet liian vaatimattoman näköiset ja ehkä äluisetkin miehet lähestyy minua. Lisäksi ei sovi unohtaa tasoa, ovatko he yhtään tasoisiani. Lisäksi miesten kurppaantuminen. Kuinka moni lähes nelikymppinen ja vanhempikin mies kuvittelee olevansa jotain naisten kaatajia. Kyllä seksiin pitää olla nuori ja viriili mies, sehän tutkittukin asia. Kuinka moni yli kolmevitonen mies ei tajua, että he ovat korkeintaan jotain parisuhdeainesta, jos hyviä muuten ovat. Mutta jotkut kun kuvittelee pelkkään seksiin kelpaavansa, tuollaiset kurpat.
- Kauheataakka
Poiutr kirjoitti:
Tietty, ei kai näitä turhaan keskustelupalstoiksi ole nimetty.
Ei näistä opuksia tule (ellei jotkut näistä leikekirjaa tee->😚), ovat kuin päivän lehtiä, huomisen vessapaperia.
Vauva.fi sivuston jutuista oli tehty jotain biisikokelmia tms. Sinne vielä vähemmän kannattaa eksyä, henkistä riipimistä, ihmiselon pmäisintä puolta, joskin täällä leikin ja suuremman etäisyyden tunteen varjolla riivitään.
Leikekirja lisäys, jatkuu sivusta 45789Vauva.fi,! mikä ihana palsta saada hormonihäiriöiset pienten lasten vanhemmat vielä enemmän sekaisin. Eikä tarvita edes tabuja.
- Tuomitsematii
huomattavaero kirjoitti:
Vastaan terrrrrtgy:lle. Missä minä sanoin, että itse olisin vaatimattoman näköinen tai, että joku olisi liian komea minulle. En minä niin sanonut, totesin vain, että en pidä itseään komeana pitävistä miehistä. Itse olen ihan nätti, eihän se tähän liity. Mähän just totesin, että monet liian vaatimattoman näköiset ja ehkä äluisetkin miehet lähestyy minua. Lisäksi ei sovi unohtaa tasoa, ovatko he yhtään tasoisiani. Lisäksi miesten kurppaantuminen. Kuinka moni lähes nelikymppinen ja vanhempikin mies kuvittelee olevansa jotain naisten kaatajia. Kyllä seksiin pitää olla nuori ja viriili mies, sehän tutkittukin asia. Kuinka moni yli kolmevitonen mies ei tajua, että he ovat korkeintaan jotain parisuhdeainesta, jos hyviä muuten ovat. Mutta jotkut kun kuvittelee pelkkään seksiin kelpaavansa, tuollaiset kurpat.
Nykyaikaa, että käännetään asenteita vastaamaan sitä mitä yleensä toisinpäin kuulee.
Niin, imagessahan oli tuo juttu, 60v businessladysta joka toimi kuvailemasi tavoin ja moni mies samalla tavalla (joka ei herätä huomiota). Vapaamielisyyttä. Uskaliasta. Luultavasti eivät kohtaa kokonaisuutena samoilla tasoilla liikkuvia, niin ovat päättäneet kokea jonkun tason riittävänä.
Ihmisen kuva, on jokaisella oma. Ja sen pohjalta toimii.
Sellaistahan se. - huomattavaero
Ai jaa, en mä mitään tommosia imahe-lehtiä lue. Mulle riittää kotiliesi ja maaseudun tulevaisuus ja oppini olen saanut täältä palstalta. Aika kliffaa hei, vai mitä?
- Åoiutr
huomattavaero kirjoitti:
Ai jaa, en mä mitään tommosia imahe-lehtiä lue. Mulle riittää kotiliesi ja maaseudun tulevaisuus ja oppini olen saanut täältä palstalta. Aika kliffaa hei, vai mitä?
Unohdit Pirkan. Siinähän sitä on kokoelma pohjustamaan olemassa olevaa maailmankuvaa.
huomattavaero kirjoitti:
En kommentoi nimimerkillä "huomattavaero", vaan ainoastaan tuolla
rekisteröidyllä nimimerkilläni - tässäkin keskustelussa.
Ja sen totean "Terrtttgy´lle", etten minäkään arvota itseäni
pelkän ulkonäön kautta, kyllä siinä on kyse ihan aloittajan
ja "Terrtttgy´n" omista luuloista.
- tää.oli.ihana
Ihan uuvatin näköinenhän sä olet, mutta kertakaikkisen vastustamattoman sellaisen. Ei oikein pysty edes kohti katsomaan, joten hyvä, että olen nyt täällä säkenöinniltäsi turvassa.
- unohtamatta
Musta sä oot joltain osin hölmö ehkä siinä oli osa viehätysvoimaasi just toi nolojen tilanteiden mies tyyppi huumoria
- saanauramaan
Aivankuin Mister Bee :)
Olen ollut tässä keskustelussa mukana vain rekisteröidyllä nimimerkilläni.
Ja totean edelleen, että minusta Al Pacino ei ole komea. Hän on
- lyhyenläntä mies,
-mies, jolla on kyömynenä
- silmät liian lähellä toisiaan,
- liian kapeat kasvot
Mikään todistelu ei saa minua muuttamaan mieltäni. Minusta
Mads Mikkelsen on komea. Hänellä on
- pituutta,
-riittävän leveät kasvot ja leukaperät,
- suora kaunis nenä,
- kaunismuotoiset huulet- Eikomeamielestäni
Mielestäni Mads Mikkelsenin naama on kuin kirveellä veistelty.
Eikomeamielestäni kirjoitti:
Mielestäni Mads Mikkelsenin naama on kuin kirveellä veistelty.
Voit pitää oman mielipiteesi.
Minusta Mads Mikkelsen on aivan liian hienopiirteinen
kutsuttavaksi kirveellä veistetyksi.
Mads Mikkelsenillä on
- kaunismuotoiset huulet,
- suora, kyömytön nenä,
- korkeat poskipäät,
- leveät leukaperät,
- kauniit silmät
Ei kyömynokkaista Al Pacinoa, jolla on kapeat kasvot ja hartiat ja silmät(kin)
lähellä toisiaan VALKOKANKAALLE - vaan Mads Mikkelsen.
Kaiken lisäksi Mads Mikkelsen on hyvä ja erittäin muuntautumiskykyinen näyttelijä,
joka ei näyttele vain yhdenlaisissa rooleissa.Nimimerkki "Terrtttgy" kirjoitit:
"...jolloin kynnys lähestyä tuota komeaa miestä on liian korkea..."
Oletko nimimerkki ""Terrtttgy" kirjoittanut myös tämän keskustelun avauksen,
koskapa automaattisesti aloittajan tavoin näyt olettavan, että joku nainen haluaisi lähestyä aloittaa, muttei sitä jostain syystä tee?
-Entäpä, jos sinä "Terrtttgy"/ap., oletat väärin. Jospa syy siihen miksei tietty nainen
lähesty aloittajaa johtuu siitä, ettei mies kiinnosta aloittajaa tarpeeksi? Naisen kiinnostus ei riitä lähestymiseen, vaikka ap. kuvittelee itserakkaasti, että hänen "komea" ulkomuotonsa pelottaa.
Nimimerkki "Terrtttgy" kirjoittelet kovasti evoluutiopsykologiasta, mutta myös siitä, miksei nainen lähesty miestä. Ihmisyksilöillä asia on kyllä toisinpäin:
Uros lähestyy naarasta, ellei ole varsinainen tohvelisankari.
Onko aloittaja siis keski-ikäinen tohvelisankari, joka itserakkaana kuin Ikaros tuijottaa pärstäänsä peilistä, ja ihmettelee mikseivät naiset soittele hänelle???
(Miehenhän se kuulu lähestyä naista eikä päinvastoin. Poikkeustapauksessa nainen on aktiivinen syöjätär, joka tekee tuttavuutta ja vie nahjustelevan tohvelisankarin mennessään.)
Itserakkaan peilikuvansa tuijottamisen sijaan ap. kannattaisi laskeutua unelmistaan todellisuuteen, ja harkita sitä vaihtoehtoa, ettei naista jarruta hänen ylimaallinen komeutensa, jota eivät huomaa muut kuin itserakas mies itse, vaan kiinnostuksen vähäisyys!- liianpitkäkin
Juu juu olet vaikka mitä Liikaa mulle tiedetään
- OnnellinenN
Sä et ole mitään mun nykyseen vereattuna. Et ulkonäöltäs etkä luonteeltas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3812703V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914391Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1134097- 513668
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533371- 1163324
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul482255- 422202
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul282015On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva141698