Pojat ootteko ottaneet kuvia tai videoita.

ahkerakuvaaja

Pojat ootteko ottaneet puhelimella kuvia tai videoita omasta peniksestänne? (Ja lähettäny jollekin)?

26

1893

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuuuuuuuu

      olen

    • Seonniiin

      Ei saa mennä ampuilemaan

    • Poika_15v

      Olen

    • fghjfghj

      Olen ottanut videota, mutta en lähettänyt sitä kenellekkään.

    • Iloi

      Olen

    • ieni4i

      Olen lähettänytkin.

    • ahkerakuvaaja15v

      Oon ottanu varmaan satoja kuvia ja tehny runk-videoitakin omastani. (Kiinnosti onko muita sen takia kysyin).

      • Anonyymi

        Mistä niitä löytäis?


    • bxgx

      on tuollaista tullut kokeiltua. olen ottanut peniksestäni kuvia ja lähettänyt luokallani oleville tytöille. kerran kävi niin että yksi tytöistä tuli luokseni ja löi niin lujaa että verta alkoi nenästäni tulemaan. kaikenlaisia sekoja sitä on vapaalla.

      • Anonyymi

        No oikeinhan se siinä teki!


    • 9dkdke8

      Joo

    • 12vneitsytboe

      Juu en :/ en uskalla enkä ainakaan lähettää. Enkä myöskään livenä näyttää. Ehkä sitte ku on tyttöystävä ja yli 6kk. seurustelua takana nii voin harkita jotakin LÄHEMPÄÄ KONTAKTIA.

      • munmuna

        Lähettä nimettömällä prepaid liittymällä, ei kai se sua munasta tunnista (vielä ainakaan).


    • Anonyymi

      Otan kuvan kerran viikossa (seuraan sen kasvamista).

    • Anonyymi

      Juu kun kiinnosti miltä se näyttää valokuvassa.

    • Mulle voi 16-18v kundit lähettää kuvia/videoita. Yhteystiedot profiilissa.

      • Anonyymi

        Minkä ikäne oot


    • Anonyymi

      Olen ottanut ja lähettänytkin. Muutaman kuvan oonlähettäny aijaa.comiin mis niitä näkyy paljo muitakin kun laittaa tunnisteeksi vaikka #penis #kikkeli #muna #runkkaus #teini jne.

    • Anonyymi

      Olen ottanut kuvia ja se on niin ruma että aion mennä leikkauttamaan sen pois.

    • Anonyymi

      laittakaa kuvia aijaa.comiin.
      Valitse ylhäältä lataa
      kirjoita kuvausteksti tai #hakusanoja esimerkiksi 16vteini
      laita tänne tuo #hakusana ja ikäsi

      • Anonyymi

        juu, laittakaa niitä sinne. Tänne ei tarvi laittaa linkkei koska ne poistetaan täältä. :( Aijaa.comissa voi myös kommentoida. Oon laittanu sinne 4 kuvaa ja saanu vain posikommentteja. xD Kuvat voi varustaa tagilla #penis #kikkeli tms. Itse käytin #lepotilassa #tuppimuna tms. Parhaiten löytyy tagilla #penis xD Kiva vertailla ja antaa tykkäyksia ja antaa ja saada palautetta xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu, laittakaa niitä sinne. Tänne ei tarvi laittaa linkkei koska ne poistetaan täältä. :( Aijaa.comissa voi myös kommentoida. Oon laittanu sinne 4 kuvaa ja saanu vain posikommentteja. xD Kuvat voi varustaa tagilla #penis #kikkeli tms. Itse käytin #lepotilassa #tuppimuna tms. Parhaiten löytyy tagilla #penis xD Kiva vertailla ja antaa tykkäyksia ja antaa ja saada palautetta xD

        Minkä ikäne oot?


    • Anonyymi

      Oon ottanu la lähettäny. Omia ja kaverinkin kuvia oon laittanu aijaa. com kuvapalveluun. Oon tietty kysyny luvan ennen ku oon laittanu kaverien kikkelikuvia. Siellä ne on tallessa ku omassa luurissa ei voi pitää kauaa.

    • Anonyymi

      Laittakaa kuvat #kikkeli tunnisteella :)

    • Anonyymi

      Olen, ja kaveri halusi videonkin.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe