Monet sanovat, että subaruita myydän vähän suomessa, koska se on huonolaatuinen ja epäluotettava automerkki.
Oikeasti subarua myydään suomessa vähän, koska lähes kaikki subarut ovat nelivetoisia, ja siitä johtuen kulutus ja pãästöt ovat suuremmat, jonka vuoksi autoveroa subaruissa on enemmän, kuin esimerkiksi suosituissa, etuvetoisissa skoda octavioissa tai fordin yhden litran ecoboosteissa. ( on kyllä laiskoja romuja )
Esimerkiksi ruotsissa ensirekisteröinneistä huomattavasti isompi prosenttimäärä subaruja. Amerikassa myydän vuosittain miljoonia subeja, ja siellä näkeekin niitä yhtäpaljon kuin suomessa esim toyotia tai skodia.
Subarun myynti
Subimie
7
274
Vastaukset
- Atkerkki
Muhahahahaa. Mä repsin. Shaissea.
- HaluanVainKertoaEttä
Ankea olemus ja huono laatu on syitä tähän.
- HaluanVainJatkaaEttä
Olen kateellinen Tojotintto.
- HaluanVainKertoaEttä
HaluanVainJatkaaEttä kirjoitti:
Olen kateellinen Tojotintto.
Ei pidä paikkaansa. Subaru ei vaan ole vakuuttanut suomalaisia laadullaan.
- VeljenBroidiKyykkis
Tojokuski pysyköön ketjussaan. Tällä puhutaan Autoista, eikä mistään vikuri-intian kaakeista!
- OkeiAnteeksiVain
Niin täällä puhutaan vain subaruista ja niiden vioista! Tojopalstalla voi keskustella mukavuudesta.
- VeljenBroidiKyykkis
Tojo ja mukavuus? Nauti kiemurteluista. Sopii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433613- 362254
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321885- 171629
- 171605
- 231568
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai821297- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232