Monet sanovat, että subaruita myydän vähän suomessa, koska se on huonolaatuinen ja epäluotettava automerkki.
Oikeasti subarua myydään suomessa vähän, koska lähes kaikki subarut ovat nelivetoisia, ja siitä johtuen kulutus ja pãästöt ovat suuremmat, jonka vuoksi autoveroa subaruissa on enemmän, kuin esimerkiksi suosituissa, etuvetoisissa skoda octavioissa tai fordin yhden litran ecoboosteissa. ( on kyllä laiskoja romuja )
Esimerkiksi ruotsissa ensirekisteröinneistä huomattavasti isompi prosenttimäärä subaruja. Amerikassa myydän vuosittain miljoonia subeja, ja siellä näkeekin niitä yhtäpaljon kuin suomessa esim toyotia tai skodia.
Subarun myynti
Subimie
7
285
Vastaukset
- Atkerkki
Muhahahahaa. Mä repsin. Shaissea.
- HaluanVainKertoaEttä
Ankea olemus ja huono laatu on syitä tähän.
- HaluanVainJatkaaEttä
Olen kateellinen Tojotintto.
- HaluanVainKertoaEttä
HaluanVainJatkaaEttä kirjoitti:
Olen kateellinen Tojotintto.
Ei pidä paikkaansa. Subaru ei vaan ole vakuuttanut suomalaisia laadullaan.
- VeljenBroidiKyykkis
Tojokuski pysyköön ketjussaan. Tällä puhutaan Autoista, eikä mistään vikuri-intian kaakeista!
- OkeiAnteeksiVain
Niin täällä puhutaan vain subaruista ja niiden vioista! Tojopalstalla voi keskustella mukavuudesta.
- VeljenBroidiKyykkis
Tojo ja mukavuus? Nauti kiemurteluista. Sopii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1209935- 1039795
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä349101- 217901
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776284Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585488Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?104952Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304802- 394438
- 404425