Ootteko koskaa runkannu koulussa esim tunnilla tai vessassa, jos tunnilla nii miten ja saitteko orgasmin?
Koulussa runkkaus
13
1982
Vastaukset
- Yliopisto
Joo mälli lentää joka minuutti
- hihhhhhh
Olen runkannut tunnilla joskus kahdentoista vanhana useampaankin kertaan :p
En jäänyt kiinni.- Koulu
Miten?
- Teinikalu
Koulun vessassa, piti näyttää muutamalle luokan tytölle minkä kokonen kulli on....luokan pojat pakotti 8 luokalla....kaik luuli et mulla on jotenkin pieni.....
- Pikkupili
Itsellä oli päinvastainen kokemus. Luokassa näytin pojille penistäni.
- Menanena
No joskus takapenkissä on tullut runkattua lasti ruutupaperille ja mytty taskuun ja tunnin lopuksi roskiin jos katotaan jostan videoo ja luokka pimennetään niin runkkaa sillon oikastaan aina
- Tietokonemaisteri
En ole.
Vaikka kuinka monta kertaa :-D Välillä joka välkällä vessassa ja joskus luokassakin.
- Silminäkijä
Rehtorin kansliassa.Reksi meni monistamaan jotain paperia ja mälli lensi sinne päästötodistuspinon jatkoksi.
- 79864523
Mä osaan laueta pelkällä ajatuksen voimalla. Joten teknisesti kyllä, olen "runkannut" tunnilla. Ja kyl mä vessassa vedän käteen.
- skaterdude
Oon joskus runkannu tunnilla sillei housujen läpi. Pari kertaa laukonu housuihin.
- sdasdasdasd
runkkasin musiikin tunilla nurkassa
- Anonyymi
Koulun vessassa aina ja tunnillaki vähä ;D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ162997Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724