vaikka kaiken järjen mukaan ei pitäisi olla. Näin syksyllä murehduttaa ja vituttaa kaikki.
On mulla erästä Peteä ikävä
22
667
Vastaukset
- unohdajajatka
Ei niitä Petejä kannata ikävöidä :D :D
- JanNiinaNäsä
Kukas sä oot ketään määräilee, kuka tääl saa ketäki ikävöidä? ;)
Sähän oot pelkkä Teeren viimenen kakka. Houkutuskoppelo vailla verta. ;) - käyrä.nousemaan
vähä on niinkö nupit kaakossa
- ViimenenKarhu
käyrä.nousemaan kirjoitti:
vähä on niinkö nupit kaakossa
Jep. Ihan niiku joku karvamato Petenkin perseessä. ;)
- teuvo.oo.oo.ooo
ViimenenKarhu kirjoitti:
Jep. Ihan niiku joku karvamato Petenkin perseessä. ;)
teuvomittarimato maanteiden kuningas
- Unohdajajatka
JanNiinaNäsä kirjoitti:
Kukas sä oot ketään määräilee, kuka tääl saa ketäki ikävöidä? ;)
Sähän oot pelkkä Teeren viimenen kakka. Houkutuskoppelo vailla verta. ;)Missä se luetun ymmärtäminen on kun sitä kaivattais... hohhojaa. Mä ketään määräillyt. Kerroin vaan oman näkemykseni ettei niitä kannattaisi kaipailla... :D :D
- JanNiinaNäsä
Unohdajajatka kirjoitti:
Missä se luetun ymmärtäminen on kun sitä kaivattais... hohhojaa. Mä ketään määräillyt. Kerroin vaan oman näkemykseni ettei niitä kannattaisi kaipailla... :D :D
No ei luutavarsinkaan Noita Peten kaipailijoita Sunkaltasten ainaka. :D
- Munmielestä
Yksi Pete on ainakin liian pervo 😉😂
- PervoMinä
Mut mitäs jos mä tykkään pervosta Petestä 😂😉. Mä taidan olla itse aika rivo suustani välillä, mut haittaakse?
- Taisinjohieman
Tykästyä siihen pervoon Peteenkin 😘😂
- LicklikeaLassie
Minuunko?
- Mitäkuuluupete
Mulla ei ole ikävä Peteä mutta mietin mitä sinulle kuuluu? Nähtiin viimeksi noin 10 vuotta sitten.
- Noenomi
nää on aina jollekin muulle. Mut mikä vituttaa? Kyllähän se tämä pimeys saa välillä mielen vähän matalaksi.
- surullisenamyönnän
nykyinen elämä, työ eniten.
- ihannormaalia
No sehän on ihan normaalia että työ välillä vituttaa. :) Tietenkin jos se on ihan jatkuvaa niin alkaahan se rassaan.
- Southway
Otappa sitten Peteen yhteyttä. Tuskin sinulla on mitään menetettävää.
Kuka lie "Pete"?
Ettei vain kyseessä olisi vakio trollailijan aloitus,
koskapa sanajärjestys nimimerkissä on taas käänteinen:
"surullisena myönnän".
Suomenkielessä ei ole käänteistä sanajärjestystä. Sinun olisi
pitänyt siis kirjoittaa: Myönnän surullisena.
T:Ei-ap.- Yksimatami
Kerrohan ap kuka olet, niin sen yhden Peten ei tarvitsisi vihoitella minulle. Luulekohan se että minä sitä kaipaisin, eikä tykkää lähettämistäsi ikävöintiviesteistä? Aiemmin samainen Pete oli ihan mukava, nyt karttelee kuin minulla olisi jokin tarttuva tauti. Minä en ole se, joka Peteä kaipaa, vaikka onhan se ihan mukava tyyppi.
- Ypee
Mutta miksi surullisena?
- surullisenamyönnän
Ilostako pitäisi hyppiä? Paskapalstalla huutelen tuuleen ja kuulen kun kaiku vastaa. Mitä järkeä tässä on? Häntä ei näe missään. Vituttaa itseni ja olen surullinen kun en häntä saa elämääni. Poljen paikallani kuin hamsteri häkissä. Sydän ikuisesti syrjällään. Näköjään.
- kyssäri_
Vaikuttaako tämä Pete jossain Itä-Suomessa?
- surullisenamyönnän
kyssäri_ kirjoitti:
Vaikuttaako tämä Pete jossain Itä-Suomessa?
Lännessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3912640V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914361Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1134077- 513668
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533361- 1163314
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul482255- 392183
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul282005On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva141688