ihan saman näköisiä. Ihan samanlaiset kasvonpiirteet ja silmät.
Onko teijän kaikki sukulaiset
16
531
Vastaukset
Ei ole. Muutama on ihan koko ulkonäkönsä perineet kauempaa.
- näinhän_se_on
On. Myö ollaa perSui.
- Kinnulaneno
Ainakin minun sukulaiseni ovat aivan kaikki identtisiä, paitsi yhden kaukaisen isosetäni tädin turpavärkki on kuin kopio Sipilän kakkarasta.
- Elluhalloyb
Kaik...
Eri näköisii....💫🙄😝 - Näet.väärin
Ei meitä ole kloonattu ;)
- KauheuspilkutkiPoskil
Ei.
Mut yhen entisen kaverin suku on niitten isoisästä lähtien aivan samannäkösiä, tyttärentyttäreen asti. Eipä todellakaan oo koskaan tullu kadehdittua. ;) - Tuskinkaikki
Kenethän olet nähnyt? Minä ja vanhin siskoni ollaan varmaan jonkin verran samannäköisiä, kuulemma kokoajan enemmän mitä ikää tulee.
- Suvunsilmätikku
Aika paljon samannäkösii koko suku, mutta mulla ainoona kuparinväriset hiukset. Kellään muulla ei sen värisiä....
- matojasekäelokuvia
Meidän suvulla on juuret englannissa suvulla on peräti oma vaakunakin,
Sain uusia matoelokuvia, kun taisin mainita eräästä hyvästä, tästä David Lynchin Dyyni -elokuvasta.
Dyynin lapset on 3-osainen yhteensä 4,5 tuntinen minisarja jossa on entistä enemmän hiekkamatoja, ja eräät kidnappaavat hiekkamadon itselleen ansoittamalla sellaisen :D
Aika järkyttävä elokuva oli tuollainen: Starry Eyes (2014), jossa eräs tyttö haluaa epätoivoisesti saada itselleen elokuvauraa Los Angelesissa.- ÖrkkiRuutuKarkki
Ai. Sä oot aivan varmasti sitte Jack The Ripperin jälkeläisiä, ja Vaakunaki se entinen Leppijärven Motelli. Mistäs se ny olikaan kuuluisa. :D
Plus tietenki se, että toi muovikorttikeräilyharrastukses Hiekkasäkkeines on menny aivan liian pitkälle. Ja sinnekin vasn perseenpuhallusputkella. :D
Ps. Koitapa piirtää ittestäs joku sarjis. Ruutupaperille. Aivan varmasti julkastaan vaikka sitte siel Pikku-Kakkosessa, ku siel kaupan ilmotustaululla alkaa olla jo sullekin liian ahd-Asta. ;) - matojasekäelokuvia
Nyt kun otit piirtämisen puheeksi, niin työpaikalla tuli höpöteltyä tyttöjen kanssa jotka puhuivat erilaisista tussien tyypeistä ja mitkä sopisivat hyvin piirtelyyn millimetripaperille.
- JepsGugguu
matojasekäelokuvia kirjoitti:
Nyt kun otit piirtämisen puheeksi, niin työpaikalla tuli höpöteltyä tyttöjen kanssa jotka puhuivat erilaisista tussien tyypeistä ja mitkä sopisivat hyvin piirtelyyn millimetripaperille.
Jep. Senpä takia ei omalt konelta gridiäkä löydy enää ollenkaan, viiksist puhumattaka, ku Sun "tyttö-set" käy voltti-pyssyineen "vähän" Tussailemassa ja @Mailailemassa. ;)
Ps. Ostasitko Munkilta käytetyn A-potin? ;) - ajatuksiatussejamato
Niimpä niin jooh, on kyllä erittäin opettavaista ja erityisen hauskaa jutella erilaisten tyttöjen kanssa töissä että mitä mahtaakaan olla heillä mielessä tällä kertaa...
- pienetliivijengiläiset
Tuli mieleen eräs tapaus kun suuri "liivijengiläisten" ryhmä, johtajansa johdolla menossa, siinä yhteydessä kuulin kun ryhmänjohtaja kysyi jengiläisiltä: mille nämä seinämaalaukset näyttävät ja saako niitä piirrellä?
- Liivijengiläiset toiset vastasivat että: "kyllä saa" ja ovat mukavia, sitten, toiset vastasivat "ei saa".
Ryhmän johtaja, joka tietystikin oli joku lastentarhan opettaja, ja liivit pikkulasten kiiltäviä huomioliivejä.
- Knainen
Riippuu miten pitkälle sukua mennään.
Isän puoleinen suku on lähes kaikki tummahiuksisia. Serkut siltä puolen lähes mustilla hiuksilla varustettuja. Isäni ja hänen sisarukset myös.
Ainoastaan yhdellä on blondi vaimo niin serkut ovat blondeja.
Emme muistuta toisiamme yhtään kasvoilta. Pituus isän puolella naisilla noin 160 cm
Äidin puolella on sitten blondeja enemmän mutta vaikka etäisesti näytämme ehkä hiukan samalta emme juurikaan muilta osin minusta muistuta toisiamme kuin pituudelta. Kasvot erilaiset.
Olemme 1-4 cm pituuseroilla me suvun naiset
Hiusten värit muuttuu alituiseen koska olemme naisia ja värjäämme hiuksia paljon.
Äidin suku on vaaleaa mutta hiuksia on värjätty siellä punaiseksi ja ruskeaksi..
Suorapuheista sakkia kummankin puolen suku mutta taidan olla sukuni konservatiivisinta päätä vaikka minäkin kun vauhtiin pääsen päräyttelen aika suoraan.
Muut suvussani ovat minun tyylistä 60 % vielä suorempia ja niitä ei kiinnosta muiden tunteet kun ne lataa.
Emme myöskään ole mitään uskovaisia. Monet suvussani ovat inhouskovaisia eli räjähtävät silmille jos heille mainitsee Jumalan, Jeesuksen jne.
Serkuksistani vanhimmat ovat kohta 50 v ja nuorimmat vielä lapsia
Vanhimmilla serkuistani on omia lapsia jotka aikuisia ja lähes minun kanssa samaa ikää ja heilläkin on jo lapsia.
Minä itse asetun keskijakaumaan eli 1980 luvun puoli väliin ja sen yli tuonne ysärin alkuun. Serkkuja mulla on 12. Sisaruksia 3
Isällä on 5 sisarusta ja äidillä 1
Isovanhemmilla sisaruksia yhteen 10 isän puolelta
Äidin puolelta 4
Lähisuvun keskittymä on Tampereen seutu ja seutukunnat
Kaukainen suku eli mummojen ja vaarieni sisaruksien lapsia on ympäri suomea
En tunne heitä. Sukunimikään ei välttämättä yhdistä meitä jos avioliiton kautta muuttunut
Minulla ja joillain sisaruksistani on lapsesta asti ollut eri sukunimet
Meitä ei osaa yhdistää sisaruksiksi jos ei tiedä - orpo-olen
jaa a
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573