Ihana oli nähdä sua perjantaina ja moikata,en tiedä näitkö moikkaustani?.
Oot edelleen niin mun makuuni oleva nainen 😊
Sie olit ihana!
58
1736
Vastaukset
- Enempioisollukivempi
Täh!? Siis et nähnyt, että moikkasin takaisin?
- Enemmänkuinhalaisin
En tainnut nähdä.
- Enemmänkuinhalaisin
Mitenkäs olin jos en nähnyt?
- Enempioisollukivempi
Katosit aika nopeasti näköpiiristä. Oletin että näit kuitenkin.
- Enemmänkuinhalaisin
Enempioisollukivempi kirjoitti:
Katosit aika nopeasti näköpiiristä. Oletin että näit kuitenkin.
Mitenkäs niin vauhtia oli?.. _Mitä enempi olis kivempi?.
- Enempioisollukivempi
Ei ollu mulla. Hänellä, joka katosi näköpiiristäni, näytti olevan vauhti päällä. Enempi, kuin vain moikata...
- Enemmänkuinhalaisin
Ei ollu mulla. Hänellä, joka katosi näköpiiristäni, näytti olevan vauhti päällä. Enempi, kuin vain moikata...
Miksi menetit näköyhteyden?
- Enempioisollukivempi
Liian paljon ihmisiä ympärillä
- Enemmänkuinhalaisin
Liian paljon ihmisiä ympärillä
Vedät ihmisiä puoleesi.?
- Enempioisollukivempi
Näitkö näin?
- Enemmänkuinhalaisin
Näitkö näin?
Näitkö näin? Tarkoittaako näit?
- Enempioiskivempi
Ei. Vaan sitä, että näitkö tuolloin, että vedän ihmisiä puoleeni? Me molemmat kyllä vedetään ihmisiä puoleensa. Ehkä senkin vuoksi kadotin hänet näköpiiristäni tuolloin. Mihin aikaan moikkasit?
- Enemmänkuinhalaisin
Enempioiskivempi kirjoitti:
Ei. Vaan sitä, että näitkö tuolloin, että vedän ihmisiä puoleeni? Me molemmat kyllä vedetään ihmisiä puoleensa. Ehkä senkin vuoksi kadotin hänet näköpiiristäni tuolloin. Mihin aikaan moikkasit?
En kelloa katsonut.Tuollaistakaan en miettinyt,ihan naiseen meni ajatus täysin.
- Enempioiskivempi
Jos nainen on edelleen sinun makuusi, niin onko ollut kauankin?
- Enemmänkuinhalaisin
Jos nainen on edelleen sinun makuusi, niin onko ollut kauankin?
On jonkun aikaa,muutaman vuoden.Nyt tullut ajateltua.
- Enempioiskivempi
Miksi juuri nyt olet alkanut ajattelemaan?
- Enemmänkuinhalaisin
Miksi juuri nyt olet alkanut ajattelemaan?
Aina ei osaa sanoa mistä joku alkaa.En osaa vastata.
- Enempioiskivempi
Oisko vaikeaa kertoa sille naiselle suoraan että on mielessäsi? Tuskin pahastuu.
- Enemmänkuinhalaisin
Oisko vaikeaa kertoa sille naiselle suoraan että on mielessäsi? Tuskin pahastuu.
Onko vaikea kertoa sille miehelle?
- Enempioiskivempi
On vaikea. Liian monta mutkaa.
- Enemmänkuinhalaisin
On vaikea. Liian monta mutkaa.
Veit sanat.Haluaisitko näin kertoa?
- Enempioiskivempi
Haluaisin kertoa ihan in real life. Mutta vaatisi näkemistä ihan kahden kesken.
- Enemmänkuinhalaisin
Tuollainen noissa asioissa paras tapa.Kahden.Mikä mättää tuossa?Ei kyllä kuulu minulle,mutta tyhmänä kysyn.
- Enempioiskivempi
Ai tuossa että nähtäis ihan kahden? Vai tuossa, että on monta mutkaa? Nuo mutkat estävät sen, että voisi kahdestaan kyseisen miehen kanssa jutella.
- Enemmänkuinhalaisin
Ai tuossa että nähtäis ihan kahden? Vai tuossa, että on monta mutkaa? Nuo mutkat estävät sen, että voisi kahdestaan kyseisen miehen kanssa jutella.
Tuosta voisi ajatella,ettet ole kokeillut mutkia oikoa ja kertonut, että haluat nähdä ja sinulla oisi juteltavaa.Eihän mutkia heti oiota,mutta kokeeksi yhteyksissä jollain syyllä.Nyt yö painaa päälle,hyvät yöt, ehkä huomenna uudelleen juttelua näin mikäli halua tuollaiseen on sinulla.
- Enemmänkuinhalaisin
Enemmänkuinhalaisin kirjoitti:
Tuosta voisi ajatella,ettet ole kokeillut mutkia oikoa ja kertonut, että haluat nähdä ja sinulla oisi juteltavaa.Eihän mutkia heti oiota,mutta kokeeksi yhteyksissä jollain syyllä.Nyt yö painaa päälle,hyvät yöt, ehkä huomenna uudelleen juttelua näin mikäli halua tuollaiseen on sinulla.
Joku hyvä tunniste olisi hyvä...
- Enemmänkuinhalaisin
Sano joku hyvä tunniste
- Enempioiskivempi
En tiedä, onko tunnisteilla merkitystä tässä asiassa. Nainen on ollut makuusi muutaman vuoden. Tässä tapauksessa ehkä parisen vuottakin riittäisi. En usko sinun siis olevan kyseinen tyyppi. Mutta vaalea, komea mies hän on. 😊
- Enemmänkuinhalaisin
En tiedä, onko tunnisteilla merkitystä tässä asiassa. Nainen on ollut makuusi muutaman vuoden. Tässä tapauksessa ehkä parisen vuottakin riittäisi. En usko sinun siis olevan kyseinen tyyppi. Mutta vaalea, komea mies hän on. 😊
En itsekään usko sinun olevan, tuo 100 varmaa ettei ole,muutenhan vastaaja oisi antanut 110%tunnisteen itsestään
- Enempioiskivempi
Voithan itsekin antaa tunnisteita, eihän sitä koskaan tiedä vaikka kaipailemasi ihminen lukee tätä ketjua. Nyt en pysty tarkempia tunnisteita antamaan, kuin sen että mies on vaalea, komea, urheilullinen ja seksikäs. Törmäillään viikoittain. Kesästä lähtien ollut jostain syystä enemmän mielessä.
- Enemmänkuinhalaisin
Voithan itsekin antaa tunnisteita, eihän sitä koskaan tiedä vaikka kaipailemasi ihminen lukee tätä ketjua. Nyt en pysty tarkempia tunnisteita antamaan, kuin sen että mies on vaalea, komea, urheilullinen ja seksikäs. Törmäillään viikoittain. Kesästä lähtien ollut jostain syystä enemmän mielessä.
Tein avauksen,en kaikkea valmiiksi tee,vaan nainen voi itse antaa tunnisteita itsestään niin jotain jää hänellekin.
- Enempioiskivempi
No, minä annoin tunnisteita miehestä. Ehkäpä joku jolle nuo osuu ja uppoaa, laittelee tunnisteita tai kyselee enemmän. 😊
- häntävainhaluaisin
Ajatteliskin eräs nainen noin jota viikoittain näen, missä näemme nainen kun näemme?
Oeltko tumma vai vaaleahiuksinen. Silmien väri? - Enempioiskivempi
Tummat hiukset. Silmät ei oo ruskeat.
- milloseuraavankerran
Tummat hiukset. Silmät ei oo ruskeat.
Onko ne sitten harmaat tai vihreät, tyhmä olen kun en ole ihan varma onko ne kumman väriset vaikka paljon katellu, ehkä tunteiden huumassa ei ole huomannut mutta uskoisin että harmaat.
- Enempioiskivempi
Tuijottele seuraavalla kerralla tarkemmin. Milloin se ois?
- Enempioiskivempi
Nähdäänkö tällä viikolla? Tuo silmien väri osui kyllä aika lähelle. 😊
- jännitystäylläpitää
Nähdäänkö tällä viikolla? Tuo silmien väri osui kyllä aika lähelle. 😊
Nähdään mutta en uskalla edes unelmoida että olisit hän, unelmieni nainen.
- Enempioiskivempi
Aina pitää olla unelmia ja unelmoida. Ei nähty tänään, ehkä huomenna.
- harmivaan
Aina pitää olla unelmia ja unelmoida. Ei nähty tänään, ehkä huomenna.
No sitten et ole hän jota kaipaan tai minä en ole se jota sinä kun nähdään kahdesti viikossa ja seuraavan kerran pe ellei hänellä ole muuta menoa
- Enempioiskivempi
Juu se en ole minä, etkä sinä. Jatketaan unelmointia siis. 😊
- missänähtiin
perjantaina?
- Mikälitiedäthaluatminua
Missä?Ja sääntö on
- Enemmänkuinhalaisin
Niin missähän nähty?
- Enemmänkuinhalaisin
Ei eilen
- mulmeniohi
Missä nähtiin
- Enemmänkuinhalaisin
Niin missähän?
- Enemmänkuinhalaisin
Missä nähtiin?
- Enemmänkuinhalaisin
Missä nähtiin viime viikolla perjantaina?
Todellakin oot mun makuuni oleva nainen.Vastakysymys 😤
- kukaaneitiedämistään
Tämäpäs onkin mielenkiintoinen ketju 😄😄
- Suosittelen_ja_Suolistan
Missä seuraavan kerran tavataankin niin vedän sua samalla tavalla perseeseen virtuaalisesti kun vastasin sun moikkauksees eilen.
Ootteko panneet merkille. Nettiseksistä ei muuten saa herpestä tai aidsia vaikka vetelis paljaalla. - moimoimoiii
Sen tiedät että jos en moikkaa niin sillon en ole huomannut sua. Ihan varmasti sanon jotain jos sinut näen!!
- Joraavanmummon
Tukisukat tutisi
- Tukisukka
todellakin!
Sehän on mukavaa, että osaatte vanhoinakin
rakastaa toisianne.
Itse en ole viime aikoina kulkenut ketään halailemassa.
Onnea Tukisukalle = TS???
Onnea myös TS:n halaajalle!
- hik-ka
äääähhh!!!
- Sie-olit-ihana
Nina sinulla on ihana antelia
pylly honata, veivata ja kairata.
Mehua tihkuvat pyllynhuulesi
ovat paras ominaisuutesi! Toivottavasti aloittaja eli ap. tavoitti viestillään kaivattunsa,
jota "enemmän kuin halasi":
Itse en ole kulkenut edes halailemassa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345618Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4942574JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51515Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271399En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171109Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7974Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4897- 62892
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43873HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807