Mää oon kuullut, että kaikki naiset tykkää isoista pippeleistä? Pitääkö tää paikkansa ja kuinka isoista sitten tykkäät?
Naisille kysymys!
9
788
Vastaukset
Tykkään kaikenlaisista, on se isokin kiva, mutta mulle koolla ei oo merkitystä :) kaikki samanarvoisia
- Tykkääkö
Okei, mulla vaan 13.5
- Tykkääkö
Okei...
- Nautin
Tykkään rakastella yli kaiken ja elän avoimessa suhteessa eikä pelkkä koko ratkaise vaan mies kokonaisuudessaan! Arvostan miehessä halua pitää naista hyvin ja yhdyntä kestävyyttä, silloin voin nauttia aidosti "pippelistä" kokoon katsomatta!
- PaljonKokemustaOmaava
Koko on yksi vähäisempiä asioita, kun puhutaan nautinnollisesta seksistä.
Vain noin yksi kymmenestä miehestä osaa tyydyttää naisen. Loput yhdeksän tyydyttävät ainoastaan itsensä naiseen. - Kullihaukka
Chateissa ja muualla miehet kehuskelevat aina senteillä,
18,20,23.... Mutta jos kalu on 20/4,
sehän on soiro,eli mielummin tietysti 18/5,5 tai 17/6....
Paksu se tuntuu paremmalle!- Tykkääkö
Okei, mulla 4.5 paksu
- Ryhmykulli
Eli ns. lyijykynäkulli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815