Kysymys Herrasta

vl-mies

"Jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan." (Matteus 7:21)

Selittäkää ristiriita. En halua selityksiä vl-ihmisiltä vaan nimenomaan "vain me" provokaattoreilta.

9

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OokkoNäPöljä

Eivät totuuden sanojat ole provokaattoreita, vaan hengelliset kolpötöörit, jotka orjuuttavat yhteisöönsä kuuluvia uskovia ihmisopeilla ja ihmisten keksimillä lain omaisilla säädöksillä, Jeesuksessa jumalan omiksi lunastettujen JUmalan lasten uhkailuilla ja komentelemisilla.

Lukutaitoinen kyllä näkee heti eron herra herra huutamisella ja
      Herran nimen, (Jeesus Kristus Jumalan Poika Vapahtaja), AVUKSI HUUTAMISELLA!!!

Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

Luuk. 13:15 Mutta Herra vastasi hänelle ja sanoi: "Te ulkokullatut, eikö jokainen teistä sapattina päästä härkäänsä tai aasiansa seimestä ja vie sitä juomaan?

2. Tim. 2:19 Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti:
      ***) "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".
      Yhdistys mikä hyvänsä, joka ulkoisessa statuksessaan luulee olevansa Jumala, vaatien itselleen oikeutta tuomita Jeesuksen Kristuksen sijasta (jolla ainoalla on valta) eläviä ja kuolleita. Tuollainen hengellinen propaganda mitä vanhoillislestadiolaiset ja esim. esikoislestadiolaiset harjoittavat, on äärimmäisen julkeata. Jumalan valta on kaikkivaltias ja tämä valta on JUMALAN SANASSA. Ihminen tai yhdistys joka esettuu Jumalan sanan yläpuolelle tuomaroimaan omien mielipiteidensä varassa, on jo luopunut uskosta Jeesukseen Kristukseen.

Mikä on Jumalan tahto? Viittaus: " ... vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon."

Joh. 6:40 Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."

Henkilö joka palvoo yhteisöään Jumalanaan, on pelin jo hävinnyt. Jos Jumala ei häntä armada ja herätä häntä etsimään JUMALAN ARMOA, niin kuplassaan pysyy.

2. Kor. 12:9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

• WarningWarning

#Ihminen tai yhdistys joka esettuu Jumalan sanan yläpuolelle tuomaroimaan omien mielipiteidensä varassa, on jo luopunut uskosta Jeesukseen Kristukseen. #

Tuosta on juuri kysymys. Tietyt itsensä korottaneet porukat tekevät ylpeydessääm Majesteettirikoksia yrittämällä riistää Pyhältä Jumalta ja Kirstukselta sitä valtaa joka kuuluu yksin heille. Siitä varoitetaan Raamatussa ja näyttää etteivät enää saa edes synnin tuntoa vaan mielensä on jo paadutettu.

• KK44

Ei jokainen, joka sanoo Herra, Herra pääse Taivasten Valtakuntaan, vaan se, joka huutaa avuksi Herran nimeä.( eli ei auta Herran nimen mainitseminen, vaan auttaa se, että turvautuu ja luottaa siihen nimeen).

• OokkoNäPöljä

Luottaa uskossa niihin Jumalan lupauksiin, jotka meille Jeesuksessa Kristuksessa lahjaksi tarjotaan. Juuri näin, aamen!

• Tarkoitetaanko

tässä herralla kempeleläistä herra Jussi Pellikkaa?

• Tästä_herrasta

juuri on kyse. En tiedä ketään muuta palstalle pesiytynyttä herraa.

• PelleilytPois

Maailmankaikkeudessa on vain yksi Herra.

• kuka?

• Eikiitosjeesus

Riittääkö uskosi kokeeseen? Hyppää järveen ja kokeile pelastaako.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      194
      6610
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      106
      5503
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      274
      3487
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      127
      3473
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      87
      2455
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2155
    7. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      53
      1903
    8. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1896
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1782
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      101
      1447
    Aihe