Sitä mä mietin, että mikä siinä on, että sinä meinaat väkisin kiinnostaa ja tulet uniin asti, vaikka oikeasti olen kovasti sinusta ja sun jutuista ärsyyntynyt.
Kävisikö lopulta niin, että jos tilanne tulis, niin se olis menoa sit.
Mikähän sussa mua kaikertaa
17
1001
Vastaukset
- näinsemenisi
Kyllä. Olisit paksuna muutamassa viikossa.
- varmaan
rakastuttaisiin, jos saataisiin tilaisuus. Yleensä just sellasen ihmisen jutut ärsyttää ja voi jopa loukata johon tuntee vetoa. Muuten menisivät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
- Ihan_
oikeestiko?
- kenensuustatahansa
Ei pidä paikkaansa. Mua loukkaa kyllä ihan kaikki idioottimaiset jutut.
- Oletpaärsyttävä
Olin ajatellut, että löytäisin sellaisen miehen, joka olis enemmän oikeanlainen eikä tollanen väärä. Ja nytkin silti mietin...
- selkeästi
Sinä olet rakastunut.
- hyväkuntiedänjonyt
Hän on rakastunut minuun :)
- SuhunKiinniJäin
Kuule mä en kanssa voi sietää sua enkä tyyliäs mutta seksuaalisesti pidän sua vetävänä. Oot niin ihqu ja herkku ja mitä niitä nyt on. Sen tiesitki. Mua jukratuttaa olla orjasi. Haluan niin paljon sua että pitää ehkä sitten Aavan lekureilta joku lääkitys hakea. Oot rasittava ja ihana yht'aikaa. Järki mennyt odotellessa ( melaa mekkoon ) .
- Kaksi
Rakkautta vain tuo on. Onkos toinenkin rakastunut sinuun ?
- Oletpaärsyttävä
En tiedä onko hän edes oikeasti kiinnostunut. Laittoi kyllä facessa viestiä jostain ympäripyöreästä ja minäpä tietty vastasin lyhyesti ja asiallisesti. argh.
- enhaluaketäänelämääni
Palstan ulkopuolella en ole pitkään aikaan kaivannut ketään. Tää on täällä ajanvietettä ja muualla viihdyn parhaiten yksin.
- etsielämääpoju
Sinun pitää etsiä kyllä oikea elämä poju, sitten, eihän nyt joku palsta seksuaalistaq tyydytystäkään sille kai tarjoa? Vai tarjoaako?
- Pumpumpum
Tunteita ei voi määrätä, ne tulee alitajuntaan, uniin vaikka kuinka kieltäisit.
Tunne ei valehtele.
Kuuntele sydäntäsi, älä riko sitä!- elämäonmitäon
Minulla on jo toisten toimesta rikottu sydän noin aika pitkältä valehtelulta, eli noin 1230021201miljardiakaan ei riitä minun katkeruutta elämää kohtaan peittämään :;D
Mutta olen onnellinen sellaisenkin asian kanssa, "ELÄMÄ ON AINA, VÄÄRYYTTÄ". - Hejheej
elämäonmitäon kirjoitti:
Minulla on jo toisten toimesta rikottu sydän noin aika pitkältä valehtelulta, eli noin 1230021201miljardiakaan ei riitä minun katkeruutta elämää kohtaan peittämään :;D
Mutta olen onnellinen sellaisenkin asian kanssa, "ELÄMÄ ON AINA, VÄÄRYYTTÄ".Miten sinulle valehdeltu?
Oliko vaimolla toinen mies ?
Joskus itsekin olen unia nähnyt, valitettavasti uniksi vaan jääneetkin :(
- taistelunappaimisto
Yritin heti kiroittaa tällä "taistelunäppäimistölläni"... vääriä kirjaimia tulee joskus, mutta idea:
ON SE MELKOINEN LUUSERI POJU JOKA EI TYTÖLLE USKALLA RAKKAUTTAAN TUNNUSTAA... :_D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912