Sydänkohtaus tulossa !

ohionpian

Aikamoisella varmuudella.Kaikki merkit on,rintaan pistää yms. jatkunut jo noin kymmenisen päivää.
Eli nyt täältä vihdoin pääsee,ei tarvitse itsaria tehdä.Tsemppiä kaikille,kirjoittelin näille palstoille jonkin verran viimeisen viiden vuoden aikana,pian suuntaan toivottavasti kohti suurta tuntematonta,morjens.

6

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AhdistunutMies

Mullakin puristaa sydämestä usein ja on rytmihäiriöitä. Valitettavasti se ei kuitenkaan taida olla kuin voimakasta ahdistusta. Olis niin helppoa kun vois kuolla ilman että tarvii tehdä itsaria kun ei kuitenkaan ole munaa tappaa itseään.

• asdfafgafg

Ovatko luonnollisesti, "luonnollisesti" tai itsemurhaan kuolevien kohtalot sitten jotenkin erilaiset? Onko lahtötavalla kuitenkaan niin ratkaiseva merkitys? Eikö kuitehi sielun määränpää ole pääasia. osoitevaihtoehtoja silunsa loppusijoituspaikaksi kun on kuitenkin jokaisella ihmisellä kaksi

• asdfafgafg kirjoitti:

Ovatko luonnollisesti, "luonnollisesti" tai itsemurhaan kuolevien kohtalot sitten jotenkin erilaiset? Onko lahtötavalla kuitenkaan niin ratkaiseva merkitys? Eikö kuitehi sielun määränpää ole pääasia. osoitevaihtoehtoja silunsa loppusijoituspaikaksi kun on kuitenkin jokaisella ihmisellä kaksi

Sielu on satua. Kun ruumis tuhoutuu niin persoona tuhoutuu. Mikään maailmassa ei todista sielun puolesta.

• dfgdfdfbdfbdf

Mikä sitten todistaa sielua vastaan? Sekö että meillä on tahto, tunteet ja tarpeet?

• dfgdfdfbdfbdf kirjoitti:

Mikä sitten todistaa sielua vastaan? Sekö että meillä on tahto, tunteet ja tarpeet?

Yleisesti ottaen ei ole mitään järkeä uskoa sellaiseen, mistä ei ole mitään havaintoja. Aivan kuten Russellin teekannu sielukin voi olla olemassa. Todistustaakka ei ole kuitenkaan epäilijöillä. Tahto, tunteet ja tarpeet eivät edellytä sielua.

• Onneksi olkoon! Itsekin olen laittanut terveyteni siihen kuntoon, että kohta pumppu pettää. Mitä nopeammin sen parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3825
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3340
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      71
      3247
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2800
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      51
      2404
    6. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      50
      2101
    7. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      67
      1943
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      42
      1921
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1739
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1718
    Aihe