Aikamoisella varmuudella.Kaikki merkit on,rintaan pistää yms. jatkunut jo noin kymmenisen päivää.
Eli nyt täältä vihdoin pääsee,ei tarvitse itsaria tehdä.Tsemppiä kaikille,kirjoittelin näille palstoille jonkin verran viimeisen viiden vuoden aikana,pian suuntaan toivottavasti kohti suurta tuntematonta,morjens.
Sydänkohtaus tulossa !
6
268
Vastaukset
- AhdistunutMies
Mullakin puristaa sydämestä usein ja on rytmihäiriöitä. Valitettavasti se ei kuitenkaan taida olla kuin voimakasta ahdistusta. Olis niin helppoa kun vois kuolla ilman että tarvii tehdä itsaria kun ei kuitenkaan ole munaa tappaa itseään.
- asdfafgafg
Ovatko luonnollisesti, "luonnollisesti" tai itsemurhaan kuolevien kohtalot sitten jotenkin erilaiset? Onko lahtötavalla kuitenkaan niin ratkaiseva merkitys? Eikö kuitehi sielun määränpää ole pääasia. osoitevaihtoehtoja silunsa loppusijoituspaikaksi kun on kuitenkin jokaisella ihmisellä kaksi
asdfafgafg kirjoitti:
Ovatko luonnollisesti, "luonnollisesti" tai itsemurhaan kuolevien kohtalot sitten jotenkin erilaiset? Onko lahtötavalla kuitenkaan niin ratkaiseva merkitys? Eikö kuitehi sielun määränpää ole pääasia. osoitevaihtoehtoja silunsa loppusijoituspaikaksi kun on kuitenkin jokaisella ihmisellä kaksi
Sielu on satua. Kun ruumis tuhoutuu niin persoona tuhoutuu. Mikään maailmassa ei todista sielun puolesta.
- dfgdfdfbdfbdf
Mikä sitten todistaa sielua vastaan? Sekö että meillä on tahto, tunteet ja tarpeet?
dfgdfdfbdfbdf kirjoitti:
Mikä sitten todistaa sielua vastaan? Sekö että meillä on tahto, tunteet ja tarpeet?
Yleisesti ottaen ei ole mitään järkeä uskoa sellaiseen, mistä ei ole mitään havaintoja. Aivan kuten Russellin teekannu sielukin voi olla olemassa. Todistustaakka ei ole kuitenkaan epäilijöillä. Tahto, tunteet ja tarpeet eivät edellytä sielua.
Onneksi olkoon! Itsekin olen laittanut terveyteni siihen kuntoon, että kohta pumppu pettää. Mitä nopeammin sen parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483