Kirkollisvaalit on hyvä syy erota kirkosta

Nurmimatto

Tulevat kirkollisvaalit muistuttuvat kirkon polittisuudesta ja sen mädänneisyydestä. Nyt on loistava tilaisuus erota kirkosta. Jo 1,7 miljoonaa Suomalaista ei kuulu kirkkoon. Tänä vuonna 70% rajapyykki alitetaan kun jo lähes joka kolmas ei kuulu kirkkoon.

Huittisissa on niin paljon tekopyhää porukkaa ehdokkaana kirkollisvaaleissa, että sen pitäisi saada monet eroamaan kirkosta. Kaupungin kermaa myöden.

9

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mfg

Onhan siellä hyviä ehdokkaita

• Enäänestä

Minuakin kehotettiin,melkein käskettiin äänestämään..
      Minä ihmettelen miksi politiikka on kirkossa?!

• Ääniharava

Siksi kun raamattu sanoo että tulee aika jolloin antikristus vaikuttaa kirkoissa.
        En silti äänestä. En pidä politiikasta vaikka pitäisin poliitikoista.
        Ääni omaan pesään.

• Luottamustoimet

Tosi suoraselkäinen on tämä nykyisen kirkkovaltuuston jäsen, joka on tässä vaiheessa tehnyt esityksen palkkiosta luottamushenkilöille. Monta niihin hommiin hinkuavaa näkyy nytkin olevan, joten olis ehkä ollut viisaampaa esittää palkkioita vasta kun on tullut uudelleenvalituksi. Valitaan me vaan sellaisia ehdokkaita, jotka pystyvät elättämään itsensä muilla konsteilla. Ja sellaisia, jotka voivat kulkea kokouksiin jalan, niin ei tule niin tarvetta kilometrikorvauksiinkaan.

• sinisilmällä

"Valitaan me"? Olet siis valitsijan asemassa?
      Hyvät ovat ehdokkaat. Ei kulu turhaan jakkarat eikä kirkkokahvit kun ehdokkaat on lusimassa.

• 12345612

Nyt kirkko pääsi esille ja eroja on tosi paljon.

• Hallelujaaröyhkeys

Kummallista on nykyaika. Seurakunnan luottamustoimeen valitaan tuomittu rikollinen. Aikasemmin luottamustoimista erotettiin, jos henkilökohtasessa elämässä tuli töpeksittyä. Ahneuden ja röyhkeyden ylistys.

• Eiköhän politiikka (yhteisten asioiden hoitaminen) kuulu oleellisesti käytäntöön jolla edustajat valitaan. Oli sitten kyseessä kirkko tai joku muu! Mikä merkitys kirkolla sitten on tavalliselle ihmiselle lienee nykyään suht vähäpätöinen. Tuota (hengellistäkin) apua kun saa nykyään muualtakin kuin kirkosta. Se on raha mikä ratkaisee ja merkitsee ratkaisevasti myös "henkimaailmassa" nykyään..ei niinkään Herran sana.

• Lukkarit

Mahtavaa srk politiikkaa! Yksi ehdokas joka ei saanut ainuttakaan ääntä ei edes omaansa. Sitten yksi ehdokas joka sai yhden äänen, kuka mahtoi äänestää ja ketä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      95
      4165
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      26
      2250
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      44
      2034
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1394
    5. "ARMEIJA JA POLITIIKKA TÄYTYY EROTTAA TOISISTAAN"!!!

"MUUTEN EI TULE RAUHAA"!!!
      Maailman menoa
      28
      1253
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1153
    7. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      9
      944
    8. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      76
      930
    9. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      43
      919
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      31
      789
    Aihe