Mulla on järki

Tulisitmulle

Niin jäässä välillä sun takia.

14

712

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uhygtfrd

Olen huomannut.

• Kantsii jättää influenssapiikki ottaa ottamatta, lämpenee pääkin :)

• salatutoperaatiot

En nyt ehdi töihin kun on noita finassipoliittisia suunnitelmia kesken tässä (salaisia taistelusuunnitelmia).

• jäässäkuinsäässä

Kannattaa muuttaa ehkä espanjaan, siellä nykyään kesä tulee helmikuussa, nykyään ovat täydessä jäässä.

• VaikkaNorjaan

Jos olisit hän niin lähtisin hänen matkaansa.

• playwithyourlife

nahkarukkaset vain aina aamuisin, ja sitten tuotakin ajatelmaa ajatellen: jokainen totuus on aina valhetta!

Minä itse... menen nukkumaan, sitten ja toivoisin että joku gallup-tyttö tai joku mukava toinen pehmoinen tyttö olisi vieressä nukkumassa :D

Mutta toisaalta kun ihmiset yleensä katsovat minua ja noniin EI ole porukkaa mutta näkevät että on sellaista porukkaa pukeutumisen kalleudesta, ei siis tyylistä, vaan että, noniin: Nämä ihmiset... jotkut näillä on valtaa, joskus rahaa, ovat äärimmäisen hengenvaarallista porukkaa tutustua lainkaan tähän porukkaan..

• sinustakiinni

Tulisin jos pyytäisit.

• eitaidaolla

Kerro lisää...

• mikääneioo

kiinni tuntemattomasta kirjottajasta.

• eitaidaolla
        mikääneioo kirjoitti:

kiinni tuntemattomasta kirjottajasta.

johtui siitä ettei hän halunnut tuntea
        samapa se olenko tuntematon vai en

• KulkuriMatkaa

Mistä sen tunnistaa, et olen järjen jäätymisen aiheuttaja? Jos tunnistaisin niin tulisin kans sulattamaan sen.

• järjetönpää

Sinulla on järki, mutta näin valitettavasti se on pääsi ulkopuolella.

• PIM-Olet_pihalla

Sulla on sun vähä järki niin hukassa. Mutta sen katoamisen takia ei kannata olla huolissan. Se oli pieni, vähän käytetty ja täysin käyttökelvoton ja siten arvoton.

Tunnearvoa sillä perintö härpäkkeellä ilmeisesti oli, mutta vain sinulle, ja ehkä äidillesi.

• tervetuloaryhmääsi

Tuollainen on aina muka huomata että joku toinen keskustelija on älyttömämpi kuin itse olen!

Tervetuloa alle 40 IQ kerhoon :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      80
      5082
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      48
      3835
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      25
      3398
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      80
      2429
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1909
    6. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      355
      1616
    7. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1581
    8. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1552
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      15
      1495
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      34
      1365
    Aihe