Niin jäässä välillä sun takia.
Mulla on järki
14
721
Vastaukset
- uhygtfrd
Olen huomannut.
Kantsii jättää influenssapiikki ottaa ottamatta, lämpenee pääkin :)
- salatutoperaatiot
En nyt ehdi töihin kun on noita finassipoliittisia suunnitelmia kesken tässä (salaisia taistelusuunnitelmia).
- jäässäkuinsäässä
Kannattaa muuttaa ehkä espanjaan, siellä nykyään kesä tulee helmikuussa, nykyään ovat täydessä jäässä.
- VaikkaNorjaan
Jos olisit hän niin lähtisin hänen matkaansa.
- playwithyourlife
nahkarukkaset vain aina aamuisin, ja sitten tuotakin ajatelmaa ajatellen: jokainen totuus on aina valhetta!
Minä itse... menen nukkumaan, sitten ja toivoisin että joku gallup-tyttö tai joku mukava toinen pehmoinen tyttö olisi vieressä nukkumassa :D
Mutta toisaalta kun ihmiset yleensä katsovat minua ja noniin EI ole porukkaa mutta näkevät että on sellaista porukkaa pukeutumisen kalleudesta, ei siis tyylistä, vaan että, noniin: Nämä ihmiset... jotkut näillä on valtaa, joskus rahaa, ovat äärimmäisen hengenvaarallista porukkaa tutustua lainkaan tähän porukkaan.. - sinustakiinni
Tulisin jos pyytäisit.
- eitaidaolla
Kerro lisää...
- mikääneioo
kiinni tuntemattomasta kirjottajasta.
- eitaidaolla
mikääneioo kirjoitti:
kiinni tuntemattomasta kirjottajasta.
johtui siitä ettei hän halunnut tuntea
samapa se olenko tuntematon vai en
- KulkuriMatkaa
Mistä sen tunnistaa, et olen järjen jäätymisen aiheuttaja? Jos tunnistaisin niin tulisin kans sulattamaan sen.
- järjetönpää
Sinulla on järki, mutta näin valitettavasti se on pääsi ulkopuolella.
- PIM-Olet_pihalla
Sulla on sun vähä järki niin hukassa. Mutta sen katoamisen takia ei kannata olla huolissan. Se oli pieni, vähän käytetty ja täysin käyttökelvoton ja siten arvoton.
Tunnearvoa sillä perintö härpäkkeellä ilmeisesti oli, mutta vain sinulle, ja ehkä äidillesi.- tervetuloaryhmääsi
Tuollainen on aina muka huomata että joku toinen keskustelija on älyttömämpi kuin itse olen!
Tervetuloa alle 40 IQ kerhoon :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453