Niin jäässä välillä sun takia.
Mulla on järki
14
688
Vastaukset
- uhygtfrd
Olen huomannut.
Kantsii jättää influenssapiikki ottaa ottamatta, lämpenee pääkin :)
- salatutoperaatiot
En nyt ehdi töihin kun on noita finassipoliittisia suunnitelmia kesken tässä (salaisia taistelusuunnitelmia).
- jäässäkuinsäässä
Kannattaa muuttaa ehkä espanjaan, siellä nykyään kesä tulee helmikuussa, nykyään ovat täydessä jäässä.
- VaikkaNorjaan
Jos olisit hän niin lähtisin hänen matkaansa.
- playwithyourlife
nahkarukkaset vain aina aamuisin, ja sitten tuotakin ajatelmaa ajatellen: jokainen totuus on aina valhetta!
Minä itse... menen nukkumaan, sitten ja toivoisin että joku gallup-tyttö tai joku mukava toinen pehmoinen tyttö olisi vieressä nukkumassa :D
Mutta toisaalta kun ihmiset yleensä katsovat minua ja noniin EI ole porukkaa mutta näkevät että on sellaista porukkaa pukeutumisen kalleudesta, ei siis tyylistä, vaan että, noniin: Nämä ihmiset... jotkut näillä on valtaa, joskus rahaa, ovat äärimmäisen hengenvaarallista porukkaa tutustua lainkaan tähän porukkaan.. - sinustakiinni
Tulisin jos pyytäisit.
- eitaidaolla
Kerro lisää...
- mikääneioo
kiinni tuntemattomasta kirjottajasta.
- eitaidaolla
mikääneioo kirjoitti:
kiinni tuntemattomasta kirjottajasta.
johtui siitä ettei hän halunnut tuntea
samapa se olenko tuntematon vai en
- KulkuriMatkaa
Mistä sen tunnistaa, et olen järjen jäätymisen aiheuttaja? Jos tunnistaisin niin tulisin kans sulattamaan sen.
- järjetönpää
Sinulla on järki, mutta näin valitettavasti se on pääsi ulkopuolella.
- PIM-Olet_pihalla
Sulla on sun vähä järki niin hukassa. Mutta sen katoamisen takia ei kannata olla huolissan. Se oli pieni, vähän käytetty ja täysin käyttökelvoton ja siten arvoton.
Tunnearvoa sillä perintö härpäkkeellä ilmeisesti oli, mutta vain sinulle, ja ehkä äidillesi.- tervetuloaryhmääsi
Tuollainen on aina muka huomata että joku toinen keskustelija on älyttömämpi kuin itse olen!
Tervetuloa alle 40 IQ kerhoon :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912