Sivu teillä takkuamatta?
Minun ei, monta kertaa täytyy yrittää saada suki esim.jos meinaa jotain kommentoida.
Toimiiko tämä
23
359
Vastaukset
Suki?
Minulla toimii sujuvasti.
H.- pirremiinapas
Olit nopea, sinulla toimii ainakin.
- pirremiinapas
Siis..auki..
. Melko lailla hyvin,
joskus tulee ylälaitaan joku teksti portista,
silloin unohdan ja jatkan joskus toiste.On minulla nyt viimeaikoina toiminut ihan hyvin, paitsi nyt tuo kirjautuminen meinaa hävitä liian usein.
Millonkohan se oli, taisi olla joku viikonloppu, kun tuli vähän väliä ilmoitus, ettei palstalla ole yhtään kommenttia ja sit taas oli, kun yritti heti uudestaan.Kyllä minäkin sivulle pääsen, mutta kirjautua saa alituiseen, jos meinaa jotain kommentoida. Joskus näyttää kirjausta ja silti väittää, ettet ole kirjautunut ja suttukuvaista palapeliä pukkaa.
Myös tuota ollut, ettei yhtään kommenttia, mutta kun ottaa vaan uusiksi pari kerta, sitten kommentit tulee näkyviin.
Kyllä kumma on, kun jatkuvasti vouhkaavat kuinka kehitetään ja perusasiatkaan eivät toimi.eppu2 kirjoitti:
Kyllä minäkin sivulle pääsen, mutta kirjautua saa alituiseen, jos meinaa jotain kommentoida. Joskus näyttää kirjausta ja silti väittää, ettet ole kirjautunut ja suttukuvaista palapeliä pukkaa.
Myös tuota ollut, ettei yhtään kommenttia, mutta kun ottaa vaan uusiksi pari kerta, sitten kommentit tulee näkyviin.
Kyllä kumma on, kun jatkuvasti vouhkaavat kuinka kehitetään ja perusasiatkaan eivät toimi.Kaikenlaista sähläystä niillä.
Tuolla ylhäällä olevasta keltaisesta kun napsautin auki, niin siinä oli ketju, jossa ylläpito kiittelee kommentoijien palautuksista ja samassa ketjussa oli, mitä laskin, niin 18 kohtaa missä luki ylläpidon poistaneen kommentin. Että semmoset kiitokset!- eppueikirj
Tellukka kirjoitti:
Kaikenlaista sähläystä niillä.
Tuolla ylhäällä olevasta keltaisesta kun napsautin auki, niin siinä oli ketju, jossa ylläpito kiittelee kommentoijien palautuksista ja samassa ketjussa oli, mitä laskin, niin 18 kohtaa missä luki ylläpidon poistaneen kommentin. Että semmoset kiitokset!Joo, taas on kirjaus hävinnyt.
eppueikirj kirjoitti:
Joo, taas on kirjaus hävinnyt.
Ne ihan niinkun yrittävät pakottaa kaikki mustiksi nikeiksi vaikka hössäävät siitä rekkautumispakosta. Päättäisivät nyt, mitä oikein haluavat.
Eilen minulla oli suuria vaikeuksia saada viesti lähtemään tai siis en saanut viestiä matkaan millään keinolla omasta koneesta. Vaihdoin selainta jne. ei mitään (viestin lähettämisessä tapahtui virhe). Lopulta sain viestin matkaan puhelimesta, rekkaamatta.
Sitten yöllä vaihdoimme IP.osoitetta ja viestit alkoi lähtemään. En tiedä vieläkään miksi, koska vaikuttaisi että IP-ositteeni oli blokattu, mutta otin yhteyttä ylläpitoon ja he lähettivät e-mailia ja kysyivät lisätietoja.
Muutenkin sivu on takkuillut mun edgellä ja microsoft 10:llä kirjautuminen katoaa minuutissa ja ei pysy muistissa ja välillä tulee tuota tellun mainitsemaa ei yhtään-viestiä myös yhtenään.Vaikeeta tuntuu olevan, ei millään tahdo päästä vastaamaan, on kuin olisi joku palvelun esto päällä..
- äijä-
-mainosten takia aiheutuva kova edestakas nykiminen, usein klikkaan itseni muualla mihin oli tarkoitus, sivu nykii ihan sikana.
-veronpalautuksia odotellessa.- NiinSeKäy
Ookko käyny Operassa? Mainoksia ei näy, mutta silti nykäisee alussa kerran.
Jäännösveron maksua odotellessa. - mainoksennus
Sivun nykimisen aiheuttaa tuo yläreunaan ilmestyvä keltainen ''mainos''
Siitä ei pääse eroon millään mutta muista mainoksista pääsee esim. AdBlock ohjelmalla. mainoksennus kirjoitti:
Sivun nykimisen aiheuttaa tuo yläreunaan ilmestyvä keltainen ''mainos''
Siitä ei pääse eroon millään mutta muista mainoksista pääsee esim. AdBlock ohjelmalla.Mullakin on tuo keltainen ´´mainos´´, muttei sivu nyi yhtään ja siinä kulmassa on ainakin minulla kruksi, mistä sen saa pois.
- Heikunkeikku
Sitten vielä kehoitetaan rekisteröitymään, vaikka näköjään on noin vaikeaa pysyä kirjautuneena.
Vaikka oon suhteellisen rauhallinen nainen, niin menisi kyllä hermooo-o, jos koko ajan pitäisi uudelleen kirjautua.
Huomasin, että nimimerkki "äijä-" kirjoitti, että edes-takas-nykii. Oon ajatellut, että mikä pirhanan vika mun koneessa on, kun palstalla nykii ja tosiaan usein, kun meinaan painaa jotakin aloitusta ja painankin, niin sivu pompahtaa niin, että yhtäkkiä olenkin avannut aivan toisen aloituksen.
Huonosti toimiva sivu kerrassaan joo ja joo. Tuota nykimistä on kestänyt jo kauan, että ei ole mikään väliaikainen juttu. - 1eero
Vai teillä niin, joskus keskittynyt kirjoittamaa pitkää juttua ni eikös mitä kun yrittää lähettää ei lähettäminen onnistu millään, en ala uuvvestaa näpyttelee ja kirjautuminen saattaa hävitä minne lie, sitte ruksaat autoja suojateitä milloin mitäkin, ei silti aikaa on mut silti.
Kannattaa heti kirjoittamista aloittaessaan katsoa, että kierroslukumittari toimii.
Elleivät numerot 5000:sta vähene, on turha jatkaa, silloin ei viestiä saa lähetettyä.
Hyvin tämä pelaa, kirjautua pitää välillä yhä uudelleen, mutta iso vaivako tuo nyt on.
Salasanankin muistaa jo kuin tyhjää vaan.Kiitos kaikille vastaneille, ja niistä päätellen en ole ainutkertainen , oliinko yksinkertainen 😊
- gauhistunut
Ei mitään ongelmaa ole ollut ainakaan kuukauteen. Tänäänkin vaivatta lähettänyt 4 viestiä.
Vähän on tullut lisää klikattavaa eli jotain on muutettu.
Tällaiset hyvämaineiset, rettelöitsemättömät pääsee läpi helpolla. - Bengalitikku
Ei ole ollut pahempia ongelmia.
Muutama tehtävä on tullut hyvin satunnaisesti.
Pitkät ketjut, mihin en ole vähään aikaan kirjoittanut antavat todella hitaasti kommenttiluukun, jos ollenkaan.
Samaa mustaa nimeä olen käyttänyt sitten viimeisen nimiäisen. - Nyt-alle-10-mbits
Kun käy harvemmin tai kun käy niin yöllä, toimii sivut nopeammin kuin nettiyhteys joka sekin posotteli 75,6 Mbitsiä yöllä 02.00 jälkeen.
En tarkoita että juuri 60 palstalle tarvitsee tulla yöllä. Nettimaailma on paljon kaikkea muutakin kuin ikäryhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571848Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18907- 85883
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2727- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74648- 65543