Huolestuttako Teitä yhtään Ilmastonmuutos?
Ilmastonmuutos
2
112
Vastaukset
- Endoffdays
Onko siis yhtään romani henkiöä kuka olisi huolestunut. On ainakin yksi. Olen huolestunut lämpenevästä maapallosta, ilmavirtauksien muuttumisesta, sulavista jäätiköistä ja ilmanlaadusta. Mailmalla muutokset näkyvät isommin ja kongreettisemmin. Äärimmäisenä huolena on itselläni ilmasto silloin kun lapseni on aikuinen. Miten nopeaa tämä negatiivinen muutos on ja miten luotettavasti ennusteet toteutuvat. Itse jotenkin yksinkertaistan asian ja näen maapallon olevan ikäänkuin mikä tahansa orgaaninen kompleksi. Ihmiset ja meidän toimet tekevät maapallosta kuin tupakoitsevan ihmisen tai hylätyn puuladon, joka hajoaa,lahoaa ja maatuu pystyynsä.
Myrkytämme ja kulutamme maapalloa mielestäni tappotahtia niinkuin kuka tahansa meistä on terveydeltään yllätyksellinen ja jokseenkin arvaamaton yhtälö, niin luulen että maapallo kokee jotain hyvin draamattisita lähivuosikymmeninä yllättäen ja ennustettua nopeammin. Kristillisenä ihmisenä ajattelen asian olevan selvyys skenaariona raamatun ennustuksille.
Voisimme pitkittää maapallon kuolemaa ja auttaa maapalloa monellakin tapaa, mutta yleinen talous on hyvin riippuvainen asiosta jotka lisäävät saasteita. Raha on este. Glopaali yhteistyö saasteiden dramaattiselle vähentämiselle on jokseenkin mahdotonta talouden kannalta.- XMTB
No niin, ihan hyvä ja asiallinen kommentti!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959