Raamatussa ilmestyskirjassa?
"Eka enkeli lähti ja vuodatti maljansa maan päälle ja pedonmerkittyihin pedon kuvan kumartelijoihin tuli pahoja ja ilkeitä paiseita"
Ilmestyskirjassa 16:2 tarkemmin.
Mitä näkymätöntä on vihan maljassa!?!Olen valmis mihin vasn mutta suostumusta en anna pedonmerkintään.Nyt Helsingin kaupoissa on kaikkissa lähialueellaniitsemaksulaitteet pedonmerkkiä harjoitellen.Kyse on kenraaliharjoituksesta, seuraava vaihe on käteisen poisto yhdessä pedonmerkin käyttöönoton kanssa.
Arvioin pedonmerkin tulevan melko nopeasti 2022 jKr . mennessä.Ruokavarastot, aseistus, teltat, metsään, valmistaudu kuin Joosef! Älä luota puheisiin ylöstempauksesta ennen pedonmerkkiä .Niin ei lue missään Raamatussa ! Totuus on ettemme tiedä kumpi tulee ensin ylöstempaus vai pedonmerkki.Kumpaankin tulee olla valmis.
Pedonmerkki on lähellä käyttöönottoaan.Käyttöönotosta annoin arvioni, se ei ole tieto. Käteisen käyttö tulee hankaloitumaan. Sähköjärjestelmän sortuessa kriisiaikoina ihmiset menettävät rahansa .Sotia tulee, järjestelmiä kaatuu.Järjestelmiin tunkeudutaan.
Mikä malja on alkuperäiskielellä?
12
122
Vastaukset 12
- Ikäväämuttatotta
Kyllä. Se menee kutakuinkin tuolleen. Eksyttäjiä on niin valtavasti tänä päivänä että Totuuden ääni halutaan huutaa heidän toimestaan kumoon. Mutta mitenkä muuten kaikki profetiat voisivatkaan toteutua. Ihmiset kernaasti uhoavat noilla tempausopeilla. Eksyvät ja eksyttävät ja antavat kivoja toiveita.
Kumpa ihmiset vain lukisivat kirjoituksesi huolella. Aika on todella lähellä ja ihmisten pahuus on käsinkosketeltavissa. Tempaus (millaisena sen useat kohtaavat) on kuvattuna apostolien tekojen luvun 7 lopussa. - Pelokass
Mihin se pedonmerkki pitäisi ottaa? Käteenkö? Onko se jokin siru?
- CommandoHauis49cm
Raamattu kertoo luotettavasti monia tulevia asioita. Raamattu kertoo luotettavasti pedonmerkinnän olevan tulevaisuudessa tapahtuma , joka varmaa on, toteutuu.
Joh.Ilm 13:16
https://raamattu.fi/raamattu/KR38/REV.13/Ilmestys-13
Eli oikeaan käteen tai otsaan. Kädetön ihminen otsastetaan , päätön ihminen ei ole elossa. Seikkailut alkavat pian ja se tietää mulle hyvää, sillä en pelkää kuolemaa. Sitä kuolemaa, joka päättää hengityksen. Sen ajattelu vaikuttaa minuun ilostuttavasti siitäkin huolimatta että vanhemmat jäisivät suremaan.Toisaalta maallinen äitini on naispuoliset paimenet näyttänyt hyväksyvän ja näköjään paljon muuta sanoessaan:" En eroa kirkosta mistään syystä." Totesi nuo sanat kun " hömötiaisista" puhuimme.
Minä olen eronnut kirkosta ja olo keveni. Olen Jeesuksen oma ja Jeesus lunasti minut vapaaksi.Saan elää vapaana pelotta Jumalan peloss.Pedonmerkin ottopaikasta. Sen voi kädellinen ottaa otsaansakin. Pedon aika kestää 3,5v. Se on minun ymmärtämätön tai ymmärteinen kestoaika pedonmerkinnälle.
- Ikäväämuttatotta
Se tullaan asentamaan oikeaan käteen taikka otsaan. Ilman sitä ei voi myydä eikä ostaa. Pedon merkki on sillä perusteella helppo tunnistaa. Pedon merkkiä ei asenneta esim vasempaan käteen. Monia sepityklsiä kaikenmaailman muista jutuista on tekaistu että ihmiset sitten ottaisivat kyseisen merkin. Raamattu ei kuitenkaan jätä asiaa epäselväksi.
Ei mitkään sirut muuta ihmisen uskonnollista vakaumusta valopäät!
- Ikäväämuttatotta
Sirun ottavat uskovat valheisiin, heille Raamatun sana on varsin yhdentekevä. Totuus on vain se että hyvin harva tuntee tai uskoo Raamatun ilmoituksia, ja eksyvät. Ovatko sitten aikaisemminkaan uskoneet on hankalampi kysymys. Mielummin uskotan ettei se mitää merkitse.. ette te suinkaan kuole. ei teitä Jumala tuomitse. Eivätkä he sitten voi millään puolustautua, kunneivat varoituksia ole uskoneet. Muistakaa vedenpaisumus.
- Unet
Kundaliini: torontolaisuus:nykiväisyys:feikki Pyhä Henki.Ym
Todisteet : https://www.youtube.com/watch?v=y_A7-3xw3s0 - JumalattomienPahuudenLop
Tuossa noin nyy vaan
https://redfoxsanakirja.fi/sanakirja/-/s/fin/heb/Malja
Ystävä , malja jumalattomien pahansuopuuden lopulle, joka näkyy mm.Israelin ryöstövalmisteluina. Itähelsinki annetaan muslimien käsiin.Johanneksen ilmestys on kyllä kreikaksi. Lieneekö mistään vielä löydetty hepreankielisiä alkutekstejä?
- hahahahahahahahaahh
Siru voidaan asentaa myös vasempaan käteen. Eli jos sirun saa ottaa kumpaan käteensä vain niin silloin siru ei ole pedon merkki? Täytyykin lainsäätäjiä neuvoa asian tiimoilta että siru pitää voida ottaa vasempaan käteen että hulluinkin kiihkoilija voi sen ottaa.
- AutuasYlionnellinen
Raamattu puhuu oikeasta kädestä.Itse en ottaisi vasuriinkaan mitään ostostenteon mahdollistavaa pedonmerkkiä, koska jossain vaiheessa tajutaan että oikea käsi on paljon parempi
Koska akut ovat mikrosirussa rajallisia käyttöiältään vasurissa. Siksi pedonmerkki , mikrosiry, asennetaan otsaan/oikeaan käteen.Ainoina Ideaalisina paikkoina lukulaitteen lukea pedonmerkityn mikrosirussa olevat tiedot ja ottaa pois ostostenteon hinnan. Vaikkapa pölynimurin ostaminen 666 pedonvaluuttayksikköä. Maailmaan tulee yksi valuutta ja käteisestä luopuminen on ehdoton edelletys pedonmerkin pakottamiseksi jokaiselle otettavaksi.
Tulee päivät kun kirjoittamani on totta? Yllättävääkö?
Tulee päivät kun mikrosirutetut otsiin ja oikeanpuoleisiin käsiin alkavat saada pahoja paiseita.Se on se aika kun Jumalan ensimmäinen vihan malja on vuodatettu maailmaan ensimmäisen enkelin toimesta. 6 vihanmaljaa on vielä tulossa.
Jumalan lapsi 25.tammikuuta armon vuonna 2019 jälkeen Kristuksen Jeesuksen, Jumalan ja Herran, ikuisesti elävän ja ikuisesti kunnioittaman ja kiitettämän Kuninkaan palvelija.
Autuas tarkoittaa ylionnellista. Jos luet tämän kirjoituksen paiseita koskevan hakusanan toimesta ja kirjoittamani on jo ehtinyt toteutua niin minä ja miljoonat kadonneet ihmiset ovat ylöstemmatut Jumalan luokse.Kaikki muut katoamisselitykset ovat huuhaata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881378
- 681136
- 65951
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste162841Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.66695Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103644- 83625
Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37616Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova54575- 40570