Parhaat kebabit?

----

Elikkäs missä on Joensuun parhaat kebabit?

17

3082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kebabit

      Niin kun en tiedä mitkä on kebait??? Ei täällä sellaisia ole.

      • surf1

        siinä tyypillinen joensuulaisjuntti he he. Jos ois kysynyt missä paras läskisoosi ni heti ois tiennyt, onneksi olkoon.


    • ei pettynyt

      Eiköhän tätä nykyä paras paikka ole se Silta- ja Kirkkokadun risteyksen kebab-pizzeria.

      • d-R-b

        utransaaressa kun juopot on saanu jänöjussin saaliikseen


      • d-R-b

        kylläpä seura tekee kaltaisekseen...tyhmäksi.


    • .com

      www.kebabille.com

    • tyttö

      Sanoisin että parhaat on Suvantokadulla Fiestassa, siellä leipäkebab on muuten tortillaan kääritty, tosi hyvä!
      Uskudar on mielestäni tosi tosi huono!

      • Kepap

        Uskudarissa huono??
        Minun kokemuksen mukaan tooooosi hyvä! Paikka on kyllä epäsiisti ja tuo mieleen aku ankasta tutut "peran purilaisputkat", mutta enhän sinne viihtymään meekään vaan SYÖMÄÄN! Kebab-pizza ihan ehdoton..


      • YÄK en syö
        Kepap kirjoitti:

        Uskudarissa huono??
        Minun kokemuksen mukaan tooooosi hyvä! Paikka on kyllä epäsiisti ja tuo mieleen aku ankasta tutut "peran purilaisputkat", mutta enhän sinne viihtymään meekään vaan SYÖMÄÄN! Kebab-pizza ihan ehdoton..

        Lienee lievä ilmaisu.
        Saastainen kuvaa paremin kyseistä paikkaa. Olisi terveystarkastajille töitä.


      • JustAnotherGuy

        Olen samaa mieltä, että se Citymarkettia vastapäätä oleva kebabpaikka on ollut ihan posiitiviinen kokemus. Kunnon sapuskat ja siisti ympäristö.


    • tyttö

      Mikähän tässä muuten on kun yhteenkään kysymykseen tällä palstalla ei näytä kukaan saavan asiallista vastausta, aina on huomionkipeät pennut tekemässä itsestään tyhmiä. Ikäraja tänne pitäisi olla. Ei ihmekään että Joensuulaisia pidetään idiootteina kun täällä kaikki alaikäiset järjen riemuvoitot kommentoi. Hävettää ihan niiden puolesta.

      • t.777

        Täh! Olihan täällä ainakin kaksi asiallista kommenttia :)


      • Reiska

        Pitäisi olla pakollinen rekisteröityminen, niinkuin kaikilla paremmilla foorumeilla on. Tänne on helppo kirjoitella täysin anonyymisti kaikkea turhaa scheissea.


    • t.777

      Tämä nyt ei ole kebab paikka mutta Verona vai onko se Veronica, siinä torin lähellä on jees pitza paikka.

      Ja Lieksassa jos joku käy niin kannattaa käydä Tori Grillillä ;)

      • Reiska

        Juu, se löytyy kävelykadun länsipuolelta torilta etelään.


      • Reiska kirjoitti:

        Juu, se löytyy kävelykadun länsipuolelta torilta etelään.

        Hmm parhaat kebabit fiestassa taitaapi olla tai sitte siin kävelykadulla mikä lienee paikka nyt olikaa .. En muista ...

        Miekin kannatan tätä et pakollinen rekisteröityminen tänne keskusteluihi et loppus tollaset huomion kipeiden immeisten kirjottelu menisivät häiriköimää muualle ku tänne yritetää juttelua saada aikaseksi


      • kepa
        Doopie kirjoitti:

        Hmm parhaat kebabit fiestassa taitaapi olla tai sitte siin kävelykadulla mikä lienee paikka nyt olikaa .. En muista ...

        Miekin kannatan tätä et pakollinen rekisteröityminen tänne keskusteluihi et loppus tollaset huomion kipeiden immeisten kirjottelu menisivät häiriköimää muualle ku tänne yritetää juttelua saada aikaseksi

        varmaan tarkotat miamia tai joku semmonen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe