Elikkäs missä on Joensuun parhaat kebabit?
Parhaat kebabit?
17
3082
Vastaukset
- kebabit
Niin kun en tiedä mitkä on kebait??? Ei täällä sellaisia ole.
- surf1
siinä tyypillinen joensuulaisjuntti he he. Jos ois kysynyt missä paras läskisoosi ni heti ois tiennyt, onneksi olkoon.
- ei pettynyt
Eiköhän tätä nykyä paras paikka ole se Silta- ja Kirkkokadun risteyksen kebab-pizzeria.
- d-R-b
utransaaressa kun juopot on saanu jänöjussin saaliikseen
- d-R-b
kylläpä seura tekee kaltaisekseen...tyhmäksi.
- .com
www.kebabille.com
- tyttö
Sanoisin että parhaat on Suvantokadulla Fiestassa, siellä leipäkebab on muuten tortillaan kääritty, tosi hyvä!
Uskudar on mielestäni tosi tosi huono!- Kepap
Uskudarissa huono??
Minun kokemuksen mukaan tooooosi hyvä! Paikka on kyllä epäsiisti ja tuo mieleen aku ankasta tutut "peran purilaisputkat", mutta enhän sinne viihtymään meekään vaan SYÖMÄÄN! Kebab-pizza ihan ehdoton.. - YÄK en syö
Kepap kirjoitti:
Uskudarissa huono??
Minun kokemuksen mukaan tooooosi hyvä! Paikka on kyllä epäsiisti ja tuo mieleen aku ankasta tutut "peran purilaisputkat", mutta enhän sinne viihtymään meekään vaan SYÖMÄÄN! Kebab-pizza ihan ehdoton..Lienee lievä ilmaisu.
Saastainen kuvaa paremin kyseistä paikkaa. Olisi terveystarkastajille töitä. - JustAnotherGuy
Olen samaa mieltä, että se Citymarkettia vastapäätä oleva kebabpaikka on ollut ihan posiitiviinen kokemus. Kunnon sapuskat ja siisti ympäristö.
- tyttö
Mikähän tässä muuten on kun yhteenkään kysymykseen tällä palstalla ei näytä kukaan saavan asiallista vastausta, aina on huomionkipeät pennut tekemässä itsestään tyhmiä. Ikäraja tänne pitäisi olla. Ei ihmekään että Joensuulaisia pidetään idiootteina kun täällä kaikki alaikäiset järjen riemuvoitot kommentoi. Hävettää ihan niiden puolesta.
- t.777
Täh! Olihan täällä ainakin kaksi asiallista kommenttia :)
- Reiska
Pitäisi olla pakollinen rekisteröityminen, niinkuin kaikilla paremmilla foorumeilla on. Tänne on helppo kirjoitella täysin anonyymisti kaikkea turhaa scheissea.
- t.777
Tämä nyt ei ole kebab paikka mutta Verona vai onko se Veronica, siinä torin lähellä on jees pitza paikka.
Ja Lieksassa jos joku käy niin kannattaa käydä Tori Grillillä ;)- Reiska
Juu, se löytyy kävelykadun länsipuolelta torilta etelään.
Reiska kirjoitti:
Juu, se löytyy kävelykadun länsipuolelta torilta etelään.
Hmm parhaat kebabit fiestassa taitaapi olla tai sitte siin kävelykadulla mikä lienee paikka nyt olikaa .. En muista ...
Miekin kannatan tätä et pakollinen rekisteröityminen tänne keskusteluihi et loppus tollaset huomion kipeiden immeisten kirjottelu menisivät häiriköimää muualle ku tänne yritetää juttelua saada aikaseksi- kepa
Doopie kirjoitti:
Hmm parhaat kebabit fiestassa taitaapi olla tai sitte siin kävelykadulla mikä lienee paikka nyt olikaa .. En muista ...
Miekin kannatan tätä et pakollinen rekisteröityminen tänne keskusteluihi et loppus tollaset huomion kipeiden immeisten kirjottelu menisivät häiriköimää muualle ku tänne yritetää juttelua saada aikaseksivarmaan tarkotat miamia tai joku semmonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483