Jos kaivattusi

Gallup

olisi makeinen, millainen makeinen hän olisi?

36

1278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaatissäkki

      BonBon

    • Dragster3000

      Wrooooom!!!

      • PynnösenPapanat

        Onks se joku paikallinen "erikois-uus"? - Näköjää. ;)


    • juuuh

      Kuumat kummut...

    • Dippitikkari

      Pytty

    • nainenkuinsalmiakki

      olisi salmiakkikarkki ja jolle voisin itse tehtä mukavampaa elämää tälle tytölle eli nuorelle naiselle.

      • karkkivertaus

        Olipa hyvin sanottu tuollainenkin vertauskuva: nainen kuin salmiakkikarkki...

        Mutta vertaus sinänsä ;:D


    • Kakunpäällä

      Kirsikka🍒

    • paras.karkki

      Kipparin piippu. Semmoinen pehmeä lakritsipiippu, missä on punaista strösseliä tulipesässä. Mmmmm ...

    • tykkkääään

      Fazerin turkin pippuri

      • MozartinPiano

        Nikolain kuula. ;)


    • pitkätukka-68

      Tykkään enempi suolaisista ku makeisista, joten salmiakki.

      Toisaalta ehkä tumma suklaa (ei mikään Pandan mukatumma, vaan oikeesti tumma).

    • Kööri

      Liköörikonvehti ☆

    • Ihananpehmeänmaukas

      Kermatoffeemies

    • sanotuksi.saa

      Kismet. Niin hyvää ettei...

    • Mieskarkk-i

      Nallekarkki. 🐻

      • maustetutnallet

        Juu ja nimenomaan Napalmilla maustetut nalklekarkit :D...


      • KortinKenottaja
        maustetutnallet kirjoitti:

        Juu ja nimenomaan Napalmilla maustetut nalklekarkit :D...

        Ei ku Nalle Karkkilan talleloksun Banaani Terttu-Pastilli. ;)


    • sydämenivalannut

      Jokin sydämen muitoinen kirpeän makuinen karkki tai sitteen jokin hyvä suklaa kuten kismet tai kinderbueno . Tosin itse hän varmaan sanoisi olevan salmiakki tai jokin muu musta karkki tai minttusuklaa ;)

    • Bonbonin Uhkeat utareet 🤤

    • napalmnalleja

      Napalm-Nallet ovat karkkeja myös :D

    • Jouluksi

      Yllätysmuna

    • Sellainenkokemus

      Pätkis.

    • KuinEnnen

      Marianne-karkki.

    • miestasyonsilmilmuuten

      Bonbon tikkari.. mukava sisältä vielä parempaa

    • amerikankarkkikepit

      Amerikkalaisten nämä "candy-cane"... karkit yritin tilata mutta Donald Trump oli kieltänyt tuollaisetkin jo eurooppaan lähettämästä tuollaiset karkit.

      Isoja tuollaisia karkkikeppejä :D

      Jos itse nukkuisin hyvin niin, toivoisin että joku tytteli olisi vieressä nukkumassa, silloin olisi aika, miten nyt sanoisi että: kun työtehtäviin olisi lähdettävä mutta mukavan pehmeät unet.

      • MuillakiParempiMieli

        Ai. Eiks Sun turpakameralafkas faksika toiminu, ku ei karkkitilauska onnistunu.
        Voisit kyl tilata tolle Sun Pulivarin naamalles uuden Pukkinaamarin.
        Miten ois vaikka semmonen A-N Smith? ;)


    • OmanTienTaablaaja

      Maultaan viipyilevä, helmeilevä, aluksi hiukan suolainenkin ja lopuksi hedelmäisen makea. Jälkimaku pitkäkestoinen ja piristävän hapokas. Terveys makeinen, sokeriton, sisältäen elimistolle tarpeellisia vitamiineja. Paljon nautittunut antaa hyvät lähtökohdat mm. pitkälle iälle.

    • susu.susu

      on kuin pusu; tosi hyvän makuinen<3

    • tiedättehän.sen

      Töhnämuna.

    • napalmnallekarkkeja

      joku... napalm-nallekarkki?

      Mutta aika hyvä sanonta ja ajatelma mitä kirjoitin että tytöt ovat kuin tähtiä taivaalla, on totta mielestäni.

    • NallekarhuNI

      Marianne karkkia. Silmät siniset kuin fazerilla, mutta roteva olemus on kuin sen sisällä oleva suklaa ja muutenkin.

    • kitalakituntuma

      Houkuttelevan näköinen käsinvalmistettu toffeetäytteinen suklaakonvehti, jonka sisään on leivottu neuloja.

    • 1l2h32gh

      menen nukkumaan haaveillen että olisi joku pehmoinen gallup-tyttö tai vastaava kuin tyynynä vieressäni.

    • babyporkkana

      Noitapilli. Pehmeä ja kirpeä.

    • hänolisi

      suolaisenmakea Smash. 👵

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe