tässä? Alkaahan tämä jo kyllästyttään itseäkin.
Olisiko se sitten
35
800
Vastaukset
- Kiitos-ja-hyvästi
Kyllä. Ole hyvä ja mene paneen niitä horojas
- Ehkätai
sitten ei. Ei sitä vaan voi tietää. Ootkohan varattu mies? Jos, niin se ois sitten naula meidän kohtaamisten arkkuun.
- taisiseolla
ei minulla ole haluja roikkua täällä kokoaikaa vastailemassa tuntemattomille. En usko, että sussa mitään vikaa olisi ja varmaan olis ihan kiva tutustua ja vaikka rakastua. Ei se vaan toimi näin.
- KohdataanOikeasti
Joo ei todellakaan näin.
- sivusta
KohdataanOikeasti kirjoitti:
Joo ei todellakaan näin.
Et sinä ole kuitenkaan halukas kohtaamaan.
- KohdataanOikeasti
sivusta kirjoitti:
Et sinä ole kuitenkaan halukas kohtaamaan.
No kyllä minä olen erittäin halukas kohtaamaan sen ketä tässä kaipailen.
- jookyllä
se olis jo tässä.
- Vaikeakysymys
Paha mennä sanomaan mtn koska en tiedä mistä nyt puhutaan.
- Naiseltaeräältä
Sinusta tai siis hänestä ei ole pitämään muunlaista yhteyttä, joten se oli tässä. Tämä paikka alkaa riittämään, eikä tämä tunnu kivaltakaan enää..
Löydät kyllä minut muualta, jos haluat.- Mieheltäeräältä
Niin kuin sinäkin löydät minut, jos haluat. Pelkkä kaverijuttu ei ole minua varten.
- Naiseltaeräältä
Minusta tuntuu etten ole sinua varten, voisit jo myöntää sen.
- täälläkökamuja
Onko teillä palstalla muka kavereita. Yleensäkin noi kaverijutut on sillon, kun kumpikan ei uskalla enempää tunnustaa tai tietty, jos toinen ei oo kkiinnostunut pakit tms.
- Mieheltäeräältä
Naiseltaeräältä kirjoitti:
Minusta tuntuu etten ole sinua varten, voisit jo myöntää sen.
Ei sillä ole sen jälkeen väliä miltä minusta tuntuu jos sinusta tuntuu tuolta niin sehän jo yksinään riittää ettei mitään tule.
- Juuuh
Älkää täällä palstalla setvikö välejänne, kun ette edes tunne toisianne. Setvikää ne IRL.
- NaiseltaEräältä
Mieheltäeräältä kirjoitti:
Ei sillä ole sen jälkeen väliä miltä minusta tuntuu jos sinusta tuntuu tuolta niin sehän jo yksinään riittää ettei mitään tule.
Älä lässytä vasn puhelin kouraan ja soita mulle ukkeli hyvä!
Tässä alkaa munan tarve olemaan kova ja sinä siinä vaan kuivaharjoittelet 10 vuotta täällä!!!
Nyt ittees niskasta kiinni!
Ihme vätys - Naiseltaeräältä
Se mikä tilanteesi on, saa ajattelemaan näin. Tämä ei olisi koskaan saanut mennä tähän pisteeseen.
- sivusta
Kovaa puhetta. Soittaa vain ja tarjota heti munaa. ;D
- Mielikuvistus-toteen
Se mikä tilanteesi on, saa ajattelemaan näin. Tämä ei olisi koskaan saanut mennä tähän pisteeseen.
No niin neitsyt, eunukki erakot eteenpäin asioissa
Maleksiminen palstalla on nyt kohdannut maximi rajansa
Seksiin irl edetkää tästä kuivapanosta - Mieheltäeräältä
Ei olisikaan, siitä olen samaa mieltä.
- Kauan-vielä
Onko ne erakot pääsemässä 5 vai 20 vuoden päästä siihen parisuhteeseen saakka tästä mielikuvitussuhteesta?
- Naiseltaeräältä
Ajattelen näin, meidän on parasta lopettaa tämä. Voit jatkaa elämääsi niinkuin olet tähän astikin tehnyt. Minä pärjään kyllä.
- Erakot_eunukit
Ajattelen näin, meidän on parasta lopettaa tämä. Voit jatkaa elämääsi niinkuin olet tähän astikin tehnyt. Minä pärjään kyllä.
Eunukki pari jatkaa 10 vuotta palstalla 🤣🤣🤣🤣
- joku_toinen
Mikä se tilanne sit on? Onko toinen varattu vai jotain muuta?
- Mieheltäeräältä
Minun tilanteeni on se että olen sinkku ja että kaipaan edelleen. Ja tiedän kyllä, että pärjäät aivan hyvin. En voi muuta kuin tehdä kuten haluat.
En kirjoita myöskään nimimerkillä "naiselta_eräältä",
koska en olisi kirjoittanut uuden kieliopin mukaisesti "alkaa riittämään",
vaan vanhan kieliopin mukaisesti "alkaa riittää"!
En myöskään koe varmuudella tietäväni kuka on ketäkin varten.- Jotainjärkee
Mäpäs taas tiedänkin, mitkä on mulle ja toivottavasti hän, mitkä on hälle tarkoitettu.
- samahomoilla
Seksihän yleensä homoja kyllästyttääkinkin samaa persettä aina...
- Pysyvästi
😠😠😠😠😠😠😠
- Taastätä
Runoilkoon muut jos jaksaa. Tuletko kysymään vastauksia elämän polttaviin kysymyksiin täällä. Ei hyvä.
Pekkako? Varmaankin, kun vastaus oli taas niin rationaalinen.
Muistan vieläkin miten Pekka joskus sanoi: "Tää on niin tätä."
- mukamiehelle
Eiköhän tuo tänään käynyt selväksi. Vain tunteeton pas.. haluaa toiselle noinkin pienestä jutusta surkean olon. No häipyihän ihastus lopullisesti. Ja nyt voit vältellä ihan loputtomiin, ole hyvä. Se on puhdas asia-linja tästedes.
- iisihuti
Jännä tää sun toinen puoli. .🏌️♀️
- lahjanarut
Joo pannaan pakettiin. Singles day lähestyy, kyl se siit.
- Riittääjo
Juu kyl se vois olla tässä. Johan tätä on jatkunutkin pitkään.
Tntuu_tältä =TT?
Eihän se mitään haittaa, vaikka tämä kirjoittelu
tällä "Ikävä"-palstalla olisi tässä - itsekunkin osalta. Eihän täällä päästä ikinä mistään
asiasta selvyyteen, vaan poljetaan vain paikallaan
ja jauhetaan samoja asioita!!!
Sinäkin TT olet kysynyt ainakin 4 kertaa tämän vuoden aikana
tuon saman kysymyksen eli "Oliko tämä nyt tässä?"
Ilmeisesti et koe saavasi vastausta, ainakaan toivomaasi,
koskapa toistat aina saman kysymyksen.
T: Ei-ap.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345618Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4942574JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51515Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271399En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171109Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7974Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4897- 62892
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43873HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807