Käykäähän kokeilemassa uutta mazda6:sta.Ihan eri planeetalta kun viime versio.Huom.mmm.äänieristys jahud näyttö.Suomenkielellä toimiva navi muut komennot ainutlaatuisia.Huom(missä tämän hintaluokan autossa komennot voidaan antaa suomeksi puhumalla).Ei ainakaan mersussa.Ja se sisätilojen laatu.Upeeta.
Mada6 uusi
8
327
Vastaukset
- Ruostuuko
Voi kun tärkeitä asioita hudit ja suomikäskyjä ymmärtävä navigointi. Kyllä nyt ollaan asioitten ytimessä.
- KöyhävarusteltuKuksmanni
Ja sekös sinua harmittaa, kun omassa koslassasi ei noita ominaisuuksia ole.
- dsfghtjrykuyli
KöyhävarusteltuKuksmanni kirjoitti:
Ja sekös sinua harmittaa, kun omassa koslassasi ei noita ominaisuuksia ole.
Mulla on tämä jihad näyttö ja komennot suomeksi eikä ole mazda ja on samaa hintaluokkaa
- Osoosss
Meneppäs töihin netissä häiriköinnin sijasta , niin on varaa ostaa kunnon auto eikä mitään riisikippoa.
- LotossaVoitettu
No mikäs se kunnon auto sinun mielestäsi on?
- Ososss
Kunnon saksalainen premium auto. Meneppäs töihin siitä niin ehkä jonakin päivänä sinäkin ajelet sellaisella.
- LotossaVoitettu
Ososss kirjoitti:
Kunnon saksalainen premium auto. Meneppäs töihin siitä niin ehkä jonakin päivänä sinäkin ajelet sellaisella.
Saksalainen reemiumivikapesä on kaikkea muuta, kuin auto. Enemmänkin harmi niin kauan, kuin sellainen pihassa on. Vain todella idiootti tuhlaa rahansa noihin puolivalmisteisiin.
Ja töitä olen tehnyt jo silloin, kun sinä et ollut vielä edes syntynytkään.
- JihuuMitäÄlykköjä
Hihii, hud ja kielitaidottomalle puheohjaus, noloa kehua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026