Onko täällä muita saman kaltaisia kuin minä?

ANA-Swimsuit

Minä pidän naisten uimapuvuista. En tiedä koska kiinnostuin naisten uimapuvuista mutta vuosi vuodelta kiinnostus on lisääntynyt lisääntymistään siihen pisteeseen että ensin päätin tilata bikinin ala-osan. Muutama viikko myöhemmin tilasin koko uikkarit. Nykyään minulla on paljon
uimapukuja ja bikinineitä. Käytän uikkareita muiden vaateiden alla.
Onko täällä muita saman kaltaisia kuin minä? Olisi kiva jutella ihmisten kassa jotka pitävät uikkareista.

8

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bikinejä ja kokouimapukuja on jokunen. Uimapukuun hyvä laueta, helppo siistiä.

      • Kiva että vastasit. Mukava tietää että on muitakin. Uikkari päällä on mahtava runkata. Märkänä uikkarit on parhaimmillaan kiiltelee mukavasti. Naiset näyttää parhaalta märässä uikkarissa. Olen kuvaillut itsestäni videoita uikkareissa.


      • Kokovartalo uimapuvut ovat ihania,olen joskus pitänyt sellaista korseletin päällä.


    • Carine

      Kyllä kiihottaa, ja valtavasti! Pukeudun toisinaan julkisesti naisten vaatteisiin. Kuljen sitten naiseksi laittautuneena esim. kaupungilla. Tavallisisesti pukeudun hameeseen ja puseroon ja vuodenajasta riippuen joko korollisiin saapikkaisiin tai kävelykenkiin, joskus myös avokkaisiin. Mutta alla mulla on aina joko urheilullinen naisten kokouimapuku (speedo, adidas) tai korsetti. Se tuntuu mahtavalta, kun uimapuku (tai korsetti) puristaa vartaloa kiihottavasti.

      • Tulee kävellyllä käytettyä tiukkaa uimapukua. Ai että kun tuntuu hyvältä ja kiihottavalta.


    • Juuba

      On tosi kiihottavaa jos tyttöilijällä on kireä koko uimapuku. Upea näky kun alaosa on syvällä pakaroiden välissä. Sellaisen kun näkisi livenä

    • Crossdressaamista harrastan myös, tosin julkisesti paljon varovaisemmin. Naisten farkkuja käytän julkisesti usein

    • Carine

      Minulla kesti kauan, ennen kuin uskalsin lähteä ensimmäisen kerran ulos naisten vaatteissa. Ja silloinkin menin ainoastaan pimeällä ja hyvin myöhään yöllä, ettei kukaan näkisi. Toisaalta toivoin, että joku oikea nainen näkisi minut mutta samalla pelkäsin sitä. Alusta alkaen käytin naisten kokouimapukua. Aluksi ostin melkein millaisen uimapuvun vain, kunhan se oli kokouimapuku. Jostain syystä kokouikkarit tuntuvat minusta kiihottavammilta kuin bikinit, myös silloin, kun on kyse oikeista naisista. Nyt käytän naisten urheilullisempia, useimmiten yksivärisiä kokouimapukuja (spedo, adidas). Kokouikkarin lievä puristus keskivartalon ympärillä tuntuu sanomattoman hyvältä (samoin tekevät mielestäni sukkahousut jaloissa, varsinkin enemmän tukea antavat ”pakaroita muotoilevat” sukkahousut). Jokin aika sitten ostin ensimmäistä kertaa itselleni korsetin. Kun liikkeen asiantunteva myyjä kiristi sen vartaloni ympärille, tuntui uskomattomalta, miten oma keskivartalo muuttui hetkessä paljon naisellisemmaksi, kun vyötärö kapeni ja lantio korostui. Fyysisestä tunteesta puhumattakaan! Ostin kyllä samalla kertaa myös naisten muotoilevat alushousut, joissa on takapuolen kohdalla silikoniset lisätäytteet. Ne tekivät kyllä lantioni paljon naisellisemmaksi, mutta muuten ne tuntuivat (ja ehkä näyttivätkin ikävä kyllä vähän mummomaisilta). Eihän ne tietenkään näkyneet hameeni alta, mutta silti niistä jäi vähän ristiriitainen tunne.

      Uskallan nykyisin lähteä ulos myös päivällä naiseksi laittautuneena. Minulla on toki edelleen on perhosia vatsassa mutta se on osittain myös seksuaalista kiihotusta. Koetan tietenkin tehdä itsestäni mahdollisimman aidon näköisen naisen, vaatteiden ja muiden asusteiden, meikin, silikonisten irtorintojen ja peruukin avulla. En nimittäin halua, että jo sadan metrin päähän loistaisi, että olenkin mies naisten vaatteissa. Pyrin siihen, että kävisin aidosta naisesta niin, että kohtaamani ihmiset eivät edes kiinnittäisi erityistä huomiota minuun, kun kävelen kadulla. He kuvittelisivat nähneensä vain yhden naisen monien muiden joukossa. Haluaisin transvetistina tai crossdresserina olla luonnollisesti mahdollisimman hyvännäköinen ja seksikäs nuori nainen (kukapa ei haluaisi?), mutta keski-ikäisenä (45 v) en nyt vain ole. Olen lohduttautunut sillä, että eiväthän samanikäiset, oikeatkaan naiset ole ihan 20-vuotiainen neitosten näköisiä, vaikka muuten ovatkin vetäviä ja naisellisia.
      On mukavaa vaihtaa täällä kokemuksia, mutta vieläkin parempi olisi tutustua (hcarine69 at yahoo com).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe