Haluaisin tietää mistä voi ostaa tai tilata hijab Suomesta? Nettikauppa on hyvä vaihtoehto, ja samoin olen kiinnostunut myymälöistä. Missä ovat ja minkä nimisiä? Kiitos.
Mistä hijab Suomesta
21
10213
Vastaukset
Kuikuile vaikka tuolta, löytyisikö mitään nimiä ja osoitteita...
https://www.themodestonline.fi/Toinen puoti, englanniksi sekä ranskaksi nämä. Tilannut olen ja tyytyväinen, eikä hirveästi käynyt lompakon päälle:
https://nabira.fr/- Anonyymi
Lampaiden laiton teurastaminen alkaa ensi viikolla käräjillä, se onkin sitten pitkä rupeama. Lampaat oli teurastettu tainuttamatta.
TÄMÄ ON SITÄ NÄITEN TUOMAA KAIKKI - Anonyymi
Hesan taxsit elää kaosta kulturelien mukaisesti näiten luomana, kun ratsia on pidetty niihin.
- Anonyymi
KAINIUS TULEE ESILLE MONILLA MERKEILLÄ JA TÄMÄ ON YKSI NIISTÄ
- Anonyymi
JOKA RISTINSÄ KANTAA KAIKEUDEN VOIMALLA, SE ON IKUISTA ELÄMÄÄ.
Hijabeja on saatavilla monista eri paikoista Suomessa, mutta suomalainen vaatebrändi Garaza erottuu joukosta erityisesti https://garazastyle.com/fi/collections/hijab-scarf Garazalla on showroom Helsingissä sekä verkkokauppa, joka palvelee asiakkaita koko maan laajuisesti. Toisena vaihtoehtona ovat Itä-Helsingissä sijaitsevat pienet kaupat, joissa myydään usein heikompilaatuisia kiinalaisia vaatteita huomattavan korkeilla hinnoilla.
- Anonyymi
sairaus on jokapäiväistä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010792576.html
Helsingin Itäkeskuksen Hansasillalle ilmestyi maanantaina huomiota herättävä ohjetaulu, jossa otetaan kantaa naisten pukeutumiseen.
Taulussa on ote Koraanista ja siinä kehotetaan englanniksi ja arabiaksi naisia peittämään vartalonsa. Suomenkielisessä käännöksessä vastaavassa yhteydessä puhutaan kasvojen hunnuttamisesta.
– Näin on sopivinta, jotta heidät kunniallisiksi naisiksi huomataan, niin ettei heitä tunkeilevasti lähestytä, kyltissä näkyvä viesti jatkuu Koraanin suomennoksessa.
Kyltissä on myös kuvallinen ohje siitä, miten naisen tulisi tai vastaavasti ei tulisi pukeutua.
Asiasta on käyty keskustelua esimerkiksi Reddit-keskustelualustalla. Langassa on pohdittu muun muassa sitä, onko uskonnolliselle viestille paikkaa julkisessa tilassa ja onko kyltille annettu lupa.
Keskustelua on käyty myös siitä, miten kyltissä esitetyt ohjeet istuvat yhteen suomalaisen yhteiskunnan perusarvojen, kuten tasa-arvon, kanssa.
IS:n alkuiltapäivästä paikalla käyneen kuvaajan siivoojalta saamien tietojen mukaan kyltti oli paikalla aiemmin maanantaina, mutta se poistettiin sittemmin sillalta. Ilmeisesti kyltti on ollut sillalla ennenkin ja tulee myös todennäköisesti vielä takaisin.
Toistaiseksi on epäselvää, mikä taho kyltin on Hansasillalle pystyttänyt. Itäkeskuksesta kerrottiin IS:lle, että he ovat tietoisia kyltin olemassaolosta ja siitä, että se on viety pois. Muuta kauppakeskuksessa ei asiasta tiedetty. - Anonyymi
islam ei tule koskaan rakentamastaan helvetistä luopumaan
- Anonyymi
LAPSET SYNNYTETÄÄN SODISSA KUOLEMAAN
- Anonyymi
voikos sotaisempaa porukkaa elää maan päällä
- ilman normaaliyhteiskuntien lakeja
- Anonyymi
Tä on näköjää vanha keskustelu, mutta jos joku vielä tarvii apua niin Siskojenpuoti on yks uusimpia liikkeitä Suomessa. Sielt voi ostaa esim jilbabeja, khimareita, abayjoita yms. Jos ei haluu tilata, niin Vantaalta voi käydä ostamassa ja kokeilemassa samalla https://siskojenpuoti.myshopify.com/
- Anonyymi
halvenmaksi se tulee suomalaisille, kun vetävät vähän käytettyä lkanaa niskaan
- Anonyymi
Hiab löytyy nosturiliikkeestä.
- Anonyymi
ripustimineen ylös ja alas nostaen
- Anonyymi
Eikös tasa-arvon nimissä miehet voisi käyttää vaikka kommandopipoa. Mä oon sen verran säikky kun nään noita kokonaamari huntuja metrossa, mä vaihdan äkkiä junaa seuraavalla asemalla. Ei tollaset oikein voi olla oikealla asialla, pysykööt gazan metroissa!
- Anonyymi
Kylääh pimeys pyrkii peittämään koko maan piirin järettömyyteensä kiven ympärille.
- Anonyymi
Kuuta ei voi varastaa
Vuoren juurella pienessä mökissä asui yksinkertaista elämää viettävä zen-mestari. Eräänä iltana mestarin ollessa poissa kotoa, varas livahti mökkiin huomatakseen vain, ettei mökissä ollut mitään varastamisen arvoista.
Palatessaan kotiin mestari löysi varkaan mökistään.
"Olet kulkenut pitkän matkan tänne, eikä sinun pitäisi palata täältä tyhjin käsin", mestari sanoi tunkeilijalle. "Ota nämä vaatteeni lahjaksi."
Varas oli kummissaan mutta otti kuitenkin vaatteet vastaan ja lähti käpälämäkeen. Mestari istui mökissään alastomana katsellen kuuta ja pohdiskeli:
"Miesparka. Olisinpa voinut antaa hänelle lahjaksi tämän kauniin kuutamon."
/////////
Tiistai 19.8.2025
Joka heikkoa sortaa, herjaa hänen Luojaansa, joka Luojaa kunnioittaa, armahtaa köyhää.
Sananl. 14:31
MISSÄ ON ELÄMÄN ARVOJEN TYYSIA kuoleman varjon maassa
- Anonyymi
Aaveen karkottaminen
Erään miehen vaimo sairastui vakavasti. Kuolinvuoteellaan vaimo sanoi miehelleen: "Rakastan sinua niin paljon! En tahdo jättää sinua enkä tahdo sinun pettävän minua. Lupaa minulle, ettet tapaa muita naisia kun olen kuollut tai muuten tulen kummittelemaan sinulle."
Monta kuukautta vaimon kuoleman jälkeen mies vältteli naisia, mutta sitten hän tapasi erään naisen ja rakastui. Heidän kihlajaisiltanaan entisen vaimon aave ilmestyi miehelle.
Aave syytti miestä lupauksen pettämisestä ja ilmestyi sitten uudelleen joka yö kiusaamaan häntä. Aave muistutti miestä kaikesta, mitä oli tapahtunut hänen ja hänen kihlattunsa välillä kuluneena päivänä ja toisti jopa heidän käymiään keskusteluja sanasta sanaan.
Mies järkyttyi tästä niin, ettei lopulta pystynyt nukkumaan enää ollenkaan.
Epätoivoissaan mies hakeutui kylän lähistöllä asuvan zenmestarin puheille.
"Tämä aave on hyvin älykäs", totesi mestari kuullessaan miehen tarinan.
"Niin on," mies huudahti.
"Se muistaa kaiken, mitä sanon ja teen, se tietää kaiken!"
Mestari sanoi hymyillen: "Siinäpä ihailtava aave, mutta kerron nyt sinulle, mitä sinun tulee tehdä kun seuraavan kerran näet sen."
Seuraavana yönä aave palasi. Mies puhui sille, kuten mestari oli häntä neuvonut.
"Olet niin viisas aave. Tiedät, etten voi salata sinulta mitään. Jos osaat vastata yhteen kysymykseeni, puran kihlaukseni ja elän yksin lopun elämääni."
Aave pyysi miestä esittämään kysymyksensä. Mies kahmaisi kourallisen papuja lattialla olevasta säkistä ja sanoi:
"Kerro tarkalleen kuinka monta papua minulla on kädessäni."
Sillä hetkellä aave katosi eikä tullut enää koskaan takaisin.
SIIS MILLÄ TYYLEIN TÄMÄ VALTAAJA-SAKKI PYRKII SUOMEN OTTAMAAN KIEPPIINSÄ - Anonyymi
Tilasin joskus Saksan Amazonilta. Hyvälaatuinen kypärämyssy, ei hiosta ja suojaa kaulan. Oli niin nafti kapea kypärä että oli pakko saada ohut myssy.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all352002Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571789- 361514
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j241230- 771210
- 551096
- 54920
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?180910- 49903
- 24894