En olisi toivonut tämän päättyvän. Kuitenkin kaikki tää on muuttunut pahemmaksi vaan kaiken aikaa, jos helppoa ei ole ollutkaan missään vaiheessa.
Alkuun luulin, että olisi joku yhteisymmärrys, mutta taisi olla vaan omaa toiveajatteluani. On sattunut ihan penteleesti, enkä halua enää sitä. Lisäksi tarvitsen paljon voimavaroja, koska pian saattaa tulla suuri muutos omaan elämääni.
Minusta tuntuu, että olet pilkannut vaan, niin paljon tämä on jatkuvasti raastanut. Vaikket ehkä niin sitä ole tarkoittanutkaan, niin siltä se on kuitenkin minusta tuntunut.
Olisin toivonut, että välit olisivat olleet kohteliaat ja asiallisen kunnioittavat. Ei niin kovin pitkään olla kuitenkaan tunnettu. Mutta sulla on ollut alusta asti tietty asenne mua kohtaan. Se on vaan kertakaikkisen sietämätöntä, etenkin kun et ole mitenkään sisäistänyt elämääsi minua tai kiinnostunut elämästäni ja ajatusmaailmastani.
Enemmän tää on jo ottanut, kuin antanut
16
828
Vastaukset
- miksiolisin
Tuntemattoman elämästä kiinnostunut?
- Hehehwh
Ei ollut varmaan sit sulle.
- mistässitä
Hehehwh kirjoitti:
Ei ollut varmaan sit sulle.
Voi täällä tietää... ehheh.
- Olisinpaollutviisaampi
Jos olisit hän, olet tulkinnut minua väärin. En ole koskaan ajatellut hänestä pahaa. Hyvää vaan. Käytöksestäni on toki voinut ymmärtää ihan toisin.
- Olenko_avokki_vai_en
Vitustako sitä tietää jos toinen vaan nysvää puhelimensa kaa. Lukemattomia kertoja olen ehdottanut että jää edes yöksi, lähdet aina viimeistään 19.30. kotimaa. Alkaa ne hemmetin CS. Turnaukset. Et kertaakaan ole suudellut minua, et edes halannut, vaikka minä olen roikkunut sinun sylissä, ilman housuja. Tietsä, nyt alkaa jo riittämään. Syöt aina jääkaapin tyhjäksi ja viet rasioissa itselleni töihin tekemät eväät. Et koskaan tuo edes limua kun pyydän. Olet niin rasittava ja ihana, en tiedä mitä teen!!!!
- ehdotus
Olenko_avokki_vai_en kirjoitti:
Vitustako sitä tietää jos toinen vaan nysvää puhelimensa kaa. Lukemattomia kertoja olen ehdottanut että jää edes yöksi, lähdet aina viimeistään 19.30. kotimaa. Alkaa ne hemmetin CS. Turnaukset. Et kertaakaan ole suudellut minua, et edes halannut, vaikka minä olen roikkunut sinun sylissä, ilman housuja. Tietsä, nyt alkaa jo riittämään. Syöt aina jääkaapin tyhjäksi ja viet rasioissa itselleni töihin tekemät eväät. Et koskaan tuo edes limua kun pyydän. Olet niin rasittava ja ihana, en tiedä mitä teen!!!!
Pidä vähän aikaa jääkaappi tyhjänä ja eväät piilossa niin huomaat käukö hän ruoan vai sinun takia!
- jostunnet
Kyseistä ihmistä tunnet, tiedät, että hän aina tarkoittaa, mitä sanoo. Uskonpa, että jos olet tottunut viljelemään sarkasmia, peilaat sanat helpommin v-ittuiluna .
Jos toi viesti olisi mulle, vastaan:
Ja alkuaikoina olin erilainen ihminen, liian monet asiat vaikuttivat minuun tuolloin vielä, enkä tiennyt asioista niinkään paljoa, mitä luulin tietäväni. Silloin oli kova työ suoriutua, kaikesta. Vaatimukset itsellä ja vaatimukset toisilla hämminkiä. Nyt olen saanut miettiä asioita uudelta kantilta, joka on, miljoona kertaa parempi, mitä en ole tullut aiemmin ajatelleeksi, tai löytää ne asiat uudelleen, jotka saattoivat unohtua elämässä matkan varrella, jossain vaiheessa, kauan sitten. - kala-ateria
Mulla ei ole sua vastaan mitään. Mulla on omat ajatukset ja olen itsepäinen. Toivon, että ollaan väleissä. Mun on noudatettava omaa etiikkaani, muuten ei tule mitään.
- kyllästynytsiihen
Onhan se ymmärretty, mutta miksi sitä hiljaisuutta ei vieläkään ole.
- Ikäväätämäkin
kyllästynytsiihen kirjoitti:
Onhan se ymmärretty, mutta miksi sitä hiljaisuutta ei vieläkään ole.
Kommentti ei ollut aloittajalta.
- PunainenLuu
Nyt pysäytti. Voisiko olla ... Itse näen tän tilanteen myös tosi raastavana. Aivan kuin molemmat olisi vaistonnut saman vahvan yhteyden ja aloittanut pakoilun pelästyneenä omiin tunteisiin.
Mun asenne sua kohtaan on aina ollut ihaileva ja ymmärtävä, mutta ulospäin olen antanut näkyä sen samanlaisena tylyttämisenä kuin mitä olen kohdannut sinussa. Paha olo ollut koko ajan, vaikka ulospäin naurankin.
Olen tehnyt kaikkeni, ettei tää vahva halu tulla lähemmäs näkyisi. Nyt kuitenkin tuntuu, että asiat on aivan sekaisin ja tää sun viimeinen puhelu pysäytti totaalisesti, kun tajusin miten sekaisin sinäkin oot.
Mikä iso muutos sulla on edessä? Tiedän että käyt taas läpi jotain vaikeaa. Toivon vaan ettei se liity mitenkään terveyteesi. En kestäisi, jos sinulle kävisi jotain. Vai.... et kai lähde pois, muuta?- Tulkinnallinen
Pakoilu vai yksipuolista rakkautta.
Taitaa olla veteen piirretty viiva - PunainenLuu
Tulkinnallinen kirjoitti:
Pakoilu vai yksipuolista rakkautta.
Taitaa olla veteen piirretty viivaEli onko pakoilua vai yksipuolista rakkautta... Niin, saattaahan olla myös niin, että olen itse tulkinnut inhon ja halveksunnan joksikin muuksi. Kieltämättä sitä välillä miettii, voiko ihastunut käyttäytyä muka noin tökerösti. Mutta selitellyt taas tätä toisen ujoudella, ja ettei ehkä tajua omaa käytöstään. Silti, aika varmasti jo lopettaa tämä arpominen. Ei vaan jaksa tätä paskaa oloa enää....
- AinaPeloissani
Puhuitteko oikein? Voi kun saisin puheyhteyden.
Ihanaa, ettei tämä keskustelu koske minua mitenkään!
En ole ap. Lämpimät terveiset vuonna 1977 syntyneelle Molli-kollille!
Olet niin aito, ja kympillä mukana kaikessa mihin ryhdyt, ihana
Molli-kolli, jonka turkkia kymmenien ihailijoiden kädet hamuavat silittämään!Molli-kolli, satojen naisten ihailema sinkku-mies.
Niin komea, rohkea ja "sata lasissa" aina menossa.
Miehekäs ääni, surulliset, usein ihmettelevät, ruskeat silmät,
Rakastamme ja ihailemme sinua Molli-kolli vm. 77!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3311047Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!803812Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053780- 423248
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113217Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳433080- 913078
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322023Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul241749