Ainakaan kuormattua. Skodan runko ei kestä vaan saattaa vääntyä, kuten myös kovaa ajettaessa hidaste töyssyyn. Tämän vahvisti skeidakorjaamo: eivät suosittele. tälaatu on kyllä paskaa.
Tiesittekö että skodalla ei saa vetää peräkärryä
7
221
Vastaukset
- Kolmekakaraajarakki
Ja nyt vasta kerrot! Minä onneton olen Fabialla kiskonut täyteen lastattu kärryä pitkin pohjois-eurooppaa parikymmentä tuhatta km.😶 Onko tuo nyt täysin pilalle?
- Kolmekeijjoajanakki
Hyvä juttu että muutkin on huomanneet ettei Skoda ole ihmistä varten tehty. Maanpäällinen kärsimys toiselta nimeltään, mullakin heitti öljyt pihalle 20tuhatta ajettuna sitten korkkas laatikko ja alko kukkii, ei jatkoon.
- spämmäri
Aivoton avaus Skoda hörhön postaama sitten ns kommentoi siihen itse. .n 80% ns kommenteista on hörhön itse postaamia kymmenillä eri nikeillä..pikkuisen sairasta. .Skoda hörhö on yksi pahimpia hörhöjä mitä suoli 24 ollut ja tulee olemaan,vuoden vaihteessa tulee rekisteröityminen ja toivottavastisit hörhöt häviää. .ainakin helpompi saada bannaus niille. Hörhöttääkö vajakki.
- skodajulli
spämmäri kirjoitti:
Aivoton avaus Skoda hörhön postaama sitten ns kommentoi siihen itse. .n 80% ns kommenteista on hörhön itse postaamia kymmenillä eri nikeillä..pikkuisen sairasta. .Skoda hörhö on yksi pahimpia hörhöjä mitä suoli 24 ollut ja tulee olemaan,vuoden vaihteessa tulee rekisteröityminen ja toivottavastisit hörhöt häviää. .ainakin helpompi saada bannaus niille. Hörhöttääkö vajakki.
Eke on rekisteröitynyt kymmenillä eri nimimerkeillä esim. Ryydmann. Vaikuttaakohan tuo pakkorekisteröityminen mitenkään Eken käytökseen?
- Öljytikku
Pellistä ja bakeliitista tehty pohjalevy ei kestä isoja kuormia.
- Hessumopo
Rydmanne on taas herännyt koomasta ja tullut kirjoittelemaan tänne bullshittiä. Todistaa sen, mitä ennenkin olen kirjoittanut; sisällöllä ei ole väliä, eikä kirjoittajalla ole mitään itsekritiikkiä tuuppaamiensa kirjoitusten suhteen. Tärkeintä on vain provosointi. Ja sitähän nämä tekevät.
- TSI.2012
Rekisteröinti ei haittaa avauksien tekoa, onhan "parhailla" provoilijoilla tod näk useitakin nimmareita. Minunkin alun perin käyttämäni on otettu "kriittiseen" palveluun, että näitä riittää.
Mutta itse itselleen vastailu ja kannustaminen anonyymisti kyllä häiriintyy... 😉
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1237715- 545758
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa793268Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72863Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101668Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091580Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3221293Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931159Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321061