Vs Kankaanpään Automekaanikot,Kumpaan kannattaa viedä auto korjaukselle?
Kankaanpään autonasentajat
19
2585
Vastaukset
- Tietäjä10
Tuskin ainakaan Kankaanpään Autoasentajille, koska ovet lopettaneet liiketoimensa.
- Kokeiltu
Auto ja Konekeskus ja Karla on olleet hyviä paikkoja
- HuonoJaKallis
Konekeskuksesta en tiedä mutta Karlaan en veisi, eivät tahdo millään ymmärtää selvää puhetta tai tilauksen muistiinpanot jää tekemättä, varmaan korjaamopäällikön kiinnostus nolla kun normaaleista käyttöautoista kyse, jos jollakin jenkkiromulla menee niin makaa varmaan itse alla jos mahtuu.
Ps. jos sieltä renkaita ostatte niin ottakaa itse selvää mikä koko autoon kuuluu tai mahtuu kunnolla pyörimään, Karlassa ei tietotaito riitä. - Eiautiolainen
HuonoJaKallis kirjoitti:
Konekeskuksesta en tiedä mutta Karlaan en veisi, eivät tahdo millään ymmärtää selvää puhetta tai tilauksen muistiinpanot jää tekemättä, varmaan korjaamopäällikön kiinnostus nolla kun normaaleista käyttöautoista kyse, jos jollakin jenkkiromulla menee niin makaa varmaan itse alla jos mahtuu.
Ps. jos sieltä renkaita ostatte niin ottakaa itse selvää mikä koko autoon kuuluu tai mahtuu kunnolla pyörimään, Karlassa ei tietotaito riitä.Huono ja kallis kommentin kirjoittaneella tuskin on itsellä autoakaan. Kielitaidosta puheen ollen äitisi oli hyvä käyttämään kieltään lisämaksusta..
- Harmi
Koska Kpään Autoasentajat lopetti?
- Ahne
Ei oo vieläkään lopettanu, töitä painetaan hikipääs
- PekkaJaPätkä
Huolto pelaa ilmeisesti moitteetta. Pitkä päivä vaatii myös pitkän yön.
- Anonyymi
En vie kumpaakaan ei saanut leimaa auto jonka vein prkl
- Faarao
Luojus.
- öljynvaihto900e
Menit ihan mihän vaan niin älä ikinä vie autoasi korjaukselle tuntihinnalla.Kysy etukäteen hinta ja ota kaveri todistajaksi.
- paskaperse11
ei kankaanpäässä ole hyviä auton korjaajia liian kallista tiedän hyvän mutta en sano teille koska olette perseestä.
- sanonvaan
Eiköhän me olla kaikki sieltä etupuolelta.
- Olav
Automekaanikot 1, siellä olen käynyt siellä hyvä ja asiallinen palvelu, toisin kuin karlassa, siellä päällikkö määrää satasen kun kättelee, ei sovi asiakaspalveluun
- Eikösvaan
Karlassahan päällikkö vaihtui jokin aika sitten
- Maaltavaan
Terrafame kankaanpää 5/5
- erfayuiyfcwg
auto mekaanikot paras kankaanpääs .mut en korjaa itse täällä vien poriin .siellä hinnat kohdalleen .esim renkaittan vaihto 10e täällä 20e
- Anonyymi
Ja bensat näillä hinnoilla 15e päälle eli maksat 10 15€= 25e eli maksat enmmän..
Vittu mikä idiootti.. noh.. voiko enempää joltain kankaanpään veivarilta odottaa järkeä.
- Passat
Esala ok, kysy Mikkoa, se on kouluttanut itseään tosi pitkälle ja on perillä asioista.
Ps. asentajat on lopettanut korjaamo toiminnan, mutta hinaustoiminta näemmä jatkuu ainakin vielä.
Ps. Voihan olla, että hallissa on joku harrastelee autonsa kanssa. - Kiiluvetosenneri
oasentajat on Rotikontiellä Nimi tälle tielle juontaa juurensa vanhasta , tielle hylätystä Sisu kuormaautosta, jota korjaamon omistaja nimitti "aikamoiseksi rotikoksi"..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu7003743Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002788Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211771Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771662Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531641- 821603
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3761573Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281389
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901303