Vs Kankaanpään Automekaanikot,Kumpaan kannattaa viedä auto korjaukselle?
Kankaanpään autonasentajat
19
2519
Vastaukset
- Tietäjä10
Tuskin ainakaan Kankaanpään Autoasentajille, koska ovet lopettaneet liiketoimensa.
- Kokeiltu
Auto ja Konekeskus ja Karla on olleet hyviä paikkoja
- HuonoJaKallis
Konekeskuksesta en tiedä mutta Karlaan en veisi, eivät tahdo millään ymmärtää selvää puhetta tai tilauksen muistiinpanot jää tekemättä, varmaan korjaamopäällikön kiinnostus nolla kun normaaleista käyttöautoista kyse, jos jollakin jenkkiromulla menee niin makaa varmaan itse alla jos mahtuu.
Ps. jos sieltä renkaita ostatte niin ottakaa itse selvää mikä koko autoon kuuluu tai mahtuu kunnolla pyörimään, Karlassa ei tietotaito riitä. - Eiautiolainen
HuonoJaKallis kirjoitti:
Konekeskuksesta en tiedä mutta Karlaan en veisi, eivät tahdo millään ymmärtää selvää puhetta tai tilauksen muistiinpanot jää tekemättä, varmaan korjaamopäällikön kiinnostus nolla kun normaaleista käyttöautoista kyse, jos jollakin jenkkiromulla menee niin makaa varmaan itse alla jos mahtuu.
Ps. jos sieltä renkaita ostatte niin ottakaa itse selvää mikä koko autoon kuuluu tai mahtuu kunnolla pyörimään, Karlassa ei tietotaito riitä.Huono ja kallis kommentin kirjoittaneella tuskin on itsellä autoakaan. Kielitaidosta puheen ollen äitisi oli hyvä käyttämään kieltään lisämaksusta..
- Harmi
Koska Kpään Autoasentajat lopetti?
- Ahne
Ei oo vieläkään lopettanu, töitä painetaan hikipääs
- PekkaJaPätkä
Huolto pelaa ilmeisesti moitteetta. Pitkä päivä vaatii myös pitkän yön.
- Anonyymi
En vie kumpaakaan ei saanut leimaa auto jonka vein prkl
- Faarao
Luojus.
- öljynvaihto900e
Menit ihan mihän vaan niin älä ikinä vie autoasi korjaukselle tuntihinnalla.Kysy etukäteen hinta ja ota kaveri todistajaksi.
- paskaperse11
ei kankaanpäässä ole hyviä auton korjaajia liian kallista tiedän hyvän mutta en sano teille koska olette perseestä.
- sanonvaan
Eiköhän me olla kaikki sieltä etupuolelta.
- Olav
Automekaanikot 1, siellä olen käynyt siellä hyvä ja asiallinen palvelu, toisin kuin karlassa, siellä päällikkö määrää satasen kun kättelee, ei sovi asiakaspalveluun
- Eikösvaan
Karlassahan päällikkö vaihtui jokin aika sitten
- Maaltavaan
Terrafame kankaanpää 5/5
- erfayuiyfcwg
auto mekaanikot paras kankaanpääs .mut en korjaa itse täällä vien poriin .siellä hinnat kohdalleen .esim renkaittan vaihto 10e täällä 20e
- Anonyymi
Ja bensat näillä hinnoilla 15e päälle eli maksat 10 15€= 25e eli maksat enmmän..
Vittu mikä idiootti.. noh.. voiko enempää joltain kankaanpään veivarilta odottaa järkeä.
- Passat
Esala ok, kysy Mikkoa, se on kouluttanut itseään tosi pitkälle ja on perillä asioista.
Ps. asentajat on lopettanut korjaamo toiminnan, mutta hinaustoiminta näemmä jatkuu ainakin vielä.
Ps. Voihan olla, että hallissa on joku harrastelee autonsa kanssa. - Kiiluvetosenneri
oasentajat on Rotikontiellä Nimi tälle tielle juontaa juurensa vanhasta , tielle hylätystä Sisu kuormaautosta, jota korjaamon omistaja nimitti "aikamoiseksi rotikoksi"..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401410Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891245- 1091105
- 191051
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833