Hei näkijät. Ne oikeat toivottavasti, Rakkaudesta kysyisin. Eräs mies vaikuttaa minusta kiinnostuneelta mutten ole voinut vakuuttua vilpittömyydestä, koska on kertonut itsestään niin vähän. Tuleeko tämän miehen kanssa mitään? Vai kenties josnkun muun kanssa ja jos, niin milloin?
Eliana
Katsantoa pyydän tulevasta
Elianann
2
233
Vastaukset
- vastaus
Ota nyt ihan rauhallisesti äläkä liikaa pähkäile tämän hetken kuvioita. Eli unohda hetkesi koko jutut. Asiat nimittäin loksahtaa itsestään paikoilleen luontevasti kun sinulle just sopiva henkilö astuu elämääsi ensi vuoden puolella jonka kanssa tulet oikein hienosti heti juttuun eikä tarvitse turhia pähkäillä että mitä se toinen miettii. Tunnistat hänet siitä, että keskinäinen vuorovaikutuksenne toimii, koska hän on puhelias kanssasi ja muutenkin ulospäinsuuntautunut oikein kiva ihminen.
- Elianann
Hei! Olipa ihana vastaus. Toivotaan että näin tapahtuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1114377Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572508Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768