Enkä ole unohtanut sinua. Mutta ei sinusta ole mulle vaimoksi, koska en luota sinuun. Olet niin suvaitsevainen. Ikävä silti.
Rakastan sinua hölmö nainen.
21
1208
Vastaukset
- en.ollu.minä
Eläpä nyt höpise siinä. Mene nukkumaan. Huomenna mässytät iskänpäiväkakkua ja kahvit kaadetaan syliin.. eiku sänkyyn.
- menenhalaamaantyynyä
Sinulle ja rakastetullesi.
https://youtu.be/OfIc0n9q1hU - hölmö.nainen
Eipä tuo haittaa!
Minua eivät koskaan ole kiinnostaneet ihmiset, joiden mielissä suvaitsevaisuus liittyisi epäluotettavuuteen. Varsinkaan jos sitä ei perustele! - eteenpäin.erikseen
Pidä huolta naisystävästäsi siellä, jätä palsta ja keskity siihen rinnallasi olevaan naiseen. Tänne kirjoittelu ja suhderakentelut eivät tee oikeutta hänelle.
Hyvää isänpäivää vanhemmalle miehelle. - Vanhemmaltamieheltä
Rakastan sinua, vitusti.
- pöytä.siivottu
Niin ja halusin vielä tähän laittaa, että tiesin koko ajan, että mies, sinulla on avokki/ystävätär. Kirjoittelu ja salakeskustelu ovat/tuovat monelle jännitystä tavalliseen, tasaiseen (mutta hyvään) liittoon.
Joten. Älä riko perhettäsi.
Enää ei tarvitse esittää hullua ja sekoilla ympäriinsä, koska totuus on ollut pitkään selvä.
Kaikkea hyvää elämääsi.Tämäkään viesti ei ole minulta,
vaan mitä ilmeisimmin maamerkissä työskentelevältä
hammashoitajattarelta, joka katutytön tavoin
viljelee sanoja "hitto", "helvetti" ja "paska".
Erittäin hieno ystävätär tämä "juurihoitaja",
joka kirjoittelee muiden, kuten minun nimissäni
palstalle, ja tekee aloituksia ulosteläjäkuvakkein!
Onneksi suvussani kenelläkään ei ole vaimonaan tuollaista
karkeasti kiroilevaa ja kierosti muiden nimissä kirjoittelevaa,
"ulosteläjä"-kuvakkein keskusteluja aloittelevaa, alatyylistä
naista. Päästä ihmeessä moinen kieroilija menemään.- maailman.napa
💩💩💩 🙈🙉🙊🎅👅👀👀
Terveisin Lyyli Alatyyli 😂😂
- Näinhänsemenee
Ajatelkaa naiset, miten teitä petetään joka päiv, ja te hölmöt kuvittelette, että kaikki on helvetin hyvin!
- Hullasaaolla
Muttei hölmö ;)
https://m.youtube.com/watch?v=yoR7x8zP2tY - ei.niin.hölmö
Miltä nyt tuntuu kun kaikki paljastui, vanhempi mies? :)
- jkhjjj
miks et luota? paljon teil on ikäeroa`?
- valtameri
Kappale oli hyvin kaunis, kyllä.
- tunnetta.elämään
Syyslaulu
https://www.youtube.com/watch?v=w77SFM7Fksc
Hymyillään kuitenkin. - totuus_ei_pala
*ojentaa käden*
Tanssitaan viimeinen valssi. Tule.
*hymyilee*
Sitten esirippu laskeutuu ja kävelemme näyttämön eri kulmauksiin. Raukeina, mutta helpottuneina. - Tuula.Hannelen.ex-miehel
Minua sinun ei tarvitse nähdä, kun poistut LVI-firmoinesi kampukselta,
jonne tulit perässäni, vaikkei ko. kampuksella edes opeteta eikä tutkita LVI-asioita.
Mutta et tee mitään tämän suuntaistakaan: Sen sijaan olet hankkinut LVI-firmallesi lankapuhelimen ko. kampukselle, ja kirjoittelet ”Ikävä”-palstalla minulle vihjein jotka vain minä tajuan. Et kirjoittele lastesi äideille – fysioterapeutille tai hammashoitajalle vaan minulle.
P.S. En edelleenkään harrasta irtosuhteita enkä petä FYYSISESTI miestäni,
jonka kanssa olen ollut jo 19 vuotta - pitkäjänteisesti. Minulla ei myöskään ole avioliiton ulkopuolella syntyneitä lapsia - miehen kanssa "jota en rakas - mitäpätähänsittenmuuta
Harmillista.
- Nuoremmaltanaiselta
Tuutko kuitenkin taas joku päivä tuohon tupakkapaikalle. Että vain näkisin sut ja sä halaisit mua?
- vaikkaolenki
suvakki, niin ei se tarkoita, että tahtoisin parisuhteen ulkomaalaisen kanssa. En tahdo!
- repslol
Luovaa viirausta on mukava lueskella iltapäiväkahvin parissa. Hyvin te vedätte, ei siinä mitään.
- Hrj
Poistettiin viestini.
Täällä luki mielipiteeni että ei tule vaimoa. Ei tule uskontoa.
Kaikkia pitää kohdella hyvin oli vaimo tai ei.
Rääkätään edelleen. Olen uskonnoton ihmisoikeuspuolustaja kuten uskonnottomiakin on Suomalaisista 60%.
Saan sanoa oman mielipiteen, kysynyt poliisilta niin omista asioista voi kirjoittaa.
#yhdenvertaisuus.fi
#tasa-arvo.fi
#syrjinta.fi
Suomen laki.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211263Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!813848Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063799- 423298
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳453106- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul251785