Kokoajan saa häpeillä jos on vähänkin ohuemmat housut kuten legginssit ym jalassa jos näkyy läpi kun mun pillu on märkänä. Ja kokoajan tekee mieli sormettaa tai saada joltain kyrpää.. Ärsyttävää tekis mieli olla oikeen kunnon lutka ja panna kaikkia ketkä haluis tyhjentää paineet palleistaan muhun.. Mutta eihän sellaista nyt oikeasti voi tehdä vai voiko?
Pillu märkänä kokoajan
13
1935
Vastaukset
- opeiskä
Voisin antaa sinulle oikein isän kädestä...haluaisitko
- opeiskä
Haluatko puhelin numeroni ,kerron sinulle mitä tekisin sinulle.......
- Saunoja___123
Mennään saunaan!
- opeiskä
046 5946255 tuossa numero,pistä viestiä
Isä vois antaa sulle jotaina onnaisko?
- opeiskä
Sexykitten pistä jotain namia viestiä
- Anonyymi
Voihan sitä kun panee vaan halukkaita varmasti löytyy 🤪
- Anonyymi
Sexkitten on varmasti jo saanut liikaakin kyrpää,7 vuotta
- Anonyymi
Mun vaimolla oli sukupuolitauti,oli kokoajan pillu märkä kyne arvasi heti kun värkin näki.eli onnea vaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.673177Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 98988
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859