Onko täällä ketään kokeilunhaluista naista suuseksiin toisen naisen kanssa?
Olen itse varattu ja hetero, mutta olen monesti haaveillut suuseksin saamisesta ja antamisesta naisen kanssa. Itse olen keski-ikäinen ja ehkä samaa ikäluokkaa olen hakemassa. Voisit olla myös jo kokeneempi, joka haluaa räjäyttää untuvikon tajunnan ;) tai vasta ensimmäistä kertaa kokeilemassa. Tehdään toisillemme ainutlaatuinen kokemus ja hyvät orgasmit vaikka kerralla useampaan otteeseen.....
Naisten välistä suuseksiä
Kokeilunhaluinen75
2
807
Vastaukset 2
- untuvikostamestariksi
Täällä olis keski-ikää lähestyvä nainen, jolla on samanlaisia haaveita. Ei ole aiempaa kokemusta naisten välisestä suuseksistä. Olisi kiva opetella yhdessä! Miten saisin suhun yhteyden?
Kelpaisi kyllä. Itse varattu bi. Naimisissa miehen kanssa. Naisen kanssa vaan on niin erilaista ja ihanaa, että välillä tällainen seikkailu tekee hyvää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 972581
- 70939
- 62929
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,266797Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l133752- 56686
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste69634- 39622
- 46605
- 63577