Kyllä 42v mies voi

Terveisiähottikselle

Olla tosi hottis. Paidan kanssa tai ilman. Olen sitä mieltä että nuoremmat alta 40 on poikasia. Poikamainen saa olla kuten eräs Ihana.

14

546

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivoa

Miksi esiinnyt naisena? Vanha ukon räähkä yrittää mainostaa itseään.

• Terveisiähottikselle

Koska olen nainen. Siksi.

• Myös minä epäilen, että aloituksen on kirjoittanut mies?
        Ehkä on salaa homoseksuaali?

• Terveisiähottikselle

Olkaa mitä mieltä haluatte. 42v ei välttämättä ole vielä mikään räähkä. Hän ei ole ainakaan lähelläkään❤️

• kertoisitko

Haluaisitko kertoa tunnisteita? Mistäpäin muuten olette?

• Terveisiähottikselle

En kerro koska en usko että hän on kiinnostunut.. Ainakaan enää. Joskus taisi olla.

• sullaliianmontarautaako

Mitä teille sitten tapahtui?

• Terveisiähotjne
        sullaliianmontarautaako kirjoitti:

Mitä teille sitten tapahtui?

Miksi kyselet? Oletko ehkä hän? Minulla mitään rautoja tulessa ja tiedät miksi jos olet hän.

• entäjosoletkinmielessä
        Terveisiähotjne kirjoitti:

Miksi kyselet? Oletko ehkä hän? Minulla mitään rautoja tulessa ja tiedät miksi jos olet hän.

Siksi. Toivoisitko sitä? Entä jos hän ei tiedäkään mitä sinun mielestä tapahtui?

• Terveisiäjne
        entäjosoletkinmielessä kirjoitti:

Siksi. Toivoisitko sitä? Entä jos hän ei tiedäkään mitä sinun mielestä tapahtui?

Olisihan se erittäin imartelevaa jos vielä miettisi minua. Ehkä eronhetkellä olisi pitänyt valita sanansa hieman toisin. Ja olisi pitänyt kertoa eräs asia jonka vuoksi en voinut tehdä mitään muuta...

• mikäasia
        Terveisiäjne kirjoitti:

Olisihan se erittäin imartelevaa jos vielä miettisi minua. Ehkä eronhetkellä olisi pitänyt valita sanansa hieman toisin. Ja olisi pitänyt kertoa eräs asia jonka vuoksi en voinut tehdä mitään muuta...

Mitä häviät siinä jos laitat jotain tunnisteita hänestä, sinusta ja teidän jutusta tai otat jopa suoraan häneen yhteyttä? Mitä on pahinta ja mikä parasta mitä siitä voi seurata?

• Terveisiäjne
        mikäasia kirjoitti:

Mitä häviät siinä jos laitat jotain tunnisteita hänestä, sinusta ja teidän jutusta tai otat jopa suoraan häneen yhteyttä? Mitä on pahinta ja mikä parasta mitä siitä voi seurata?

Kyllä hän myöhemmin sai tietää mutta emme koskaan puhuneet mitään "liian henkilökohtaista". Emmekä tunteista. En avaa enempää ellet itse anna mitään itsestäsi.

• Kyllä.kelpais

Tunnen yhden 39-vuotiaan miehen, varmaan seksikkäin mies ikinä, nam! Näyttää kyllä vuosia nuoremmalta, ihme babyface 😃

• Totta, riippuu tosin miten itsensä kantaa ja pitänyt huolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      206
      2439
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1607
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      138
      1251
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      287
      1043
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      992
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      303
      985
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      21
      941
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      916
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      794
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      773
    Aihe