Lastasi on pidetty rasittavana ja hänen ihmisoikeutensa on päätetty poistaa. Odottamasi ja rakastamasi pienokainen eliminoidaan. Saat kuulla, että lapsesi otetaan tai jo otettiin hengiltä. Et voi vaikuttaa päätökseen. Et ole edes asian osainen päätettäessä lapsesi kohtalosta etkä voi päätöksestä valittaa.
Onko kyseessä painajaisuni, kauhuelokuva vai keskitysleirien dokumentti? Ei sentään, kyseessä on suomalaisen isän kohtelu vuonna 2018 kun hänen lapsensa surmataan mukavuusabortissa.
Isä ja abortti
5
321
Vastaukset
- isienjalastenoikeudet
Isien mielipidettä tulee myös kuulla!
Olen nainen ja olen abortinvastustaja. - hmmmmmmm
Miten poistetaan ihmisoikeudet joltain, jolle niile ei ole myönnetty?
- EttäMitenkä
Luulisi, että kohtukateuteenkin voisi auttaa jonkinlainen terapia?
- niinpäniinpä
Tulee mieleen nyt, että tää isä voisi ajatella kenen kanssa ryhtyy toimiin.
Olen siis abortin vastustaja, - mutta osansa on miehelläkin joka ryhtyy toimiin sellaisen kanssa jota ei ajattele vakavasti.
Jos ryhdyt toimiin henkilön kanssa jota rakastat ja jonka kanssa aiot vakavasti perhesuhdetta, ja jonka kanssa keskustelet, niin tälläistä tilannetta ei tule. - Anonyymi
Fiksusti vastattu. Miehen ei kannata laittaa siementää itämään ihan mihin tahansa, vain ja ainoastaan naiseen, jonka kanssa on ollut pitkässä parisuhteessa ja jonka kanssa on yhdessä sovittu perheenlisäyksestä. Käyttäkää siis kumia, niin kauan kuin tilanne on edellä kuvattu.
Jos mies on niin tyhmä, kuin avaaja kuvailee, voi olla aivan hyvä asia ettei huonot geenit etene.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1632917Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli1122246Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.661923Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi451690Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n621597Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä
Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään311374Kuka on Farmi Suomi Riiko?
Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe141351Vastuuhenkilöt
Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.721236Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan661235Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n9961