Lastasi on pidetty rasittavana ja hänen ihmisoikeutensa on päätetty poistaa. Odottamasi ja rakastamasi pienokainen eliminoidaan. Saat kuulla, että lapsesi otetaan tai jo otettiin hengiltä. Et voi vaikuttaa päätökseen. Et ole edes asian osainen päätettäessä lapsesi kohtalosta etkä voi päätöksestä valittaa.
Onko kyseessä painajaisuni, kauhuelokuva vai keskitysleirien dokumentti? Ei sentään, kyseessä on suomalaisen isän kohtelu vuonna 2018 kun hänen lapsensa surmataan mukavuusabortissa.
Isä ja abortti
5
356
Vastaukset
- isienjalastenoikeudet
Isien mielipidettä tulee myös kuulla!
Olen nainen ja olen abortinvastustaja. - hmmmmmmm
Miten poistetaan ihmisoikeudet joltain, jolle niile ei ole myönnetty?
- EttäMitenkä
Luulisi, että kohtukateuteenkin voisi auttaa jonkinlainen terapia?
- niinpäniinpä
Tulee mieleen nyt, että tää isä voisi ajatella kenen kanssa ryhtyy toimiin.
Olen siis abortin vastustaja, - mutta osansa on miehelläkin joka ryhtyy toimiin sellaisen kanssa jota ei ajattele vakavasti.
Jos ryhdyt toimiin henkilön kanssa jota rakastat ja jonka kanssa aiot vakavasti perhesuhdetta, ja jonka kanssa keskustelet, niin tälläistä tilannetta ei tule. - Anonyymi
Fiksusti vastattu. Miehen ei kannata laittaa siementää itämään ihan mihin tahansa, vain ja ainoastaan naiseen, jonka kanssa on ollut pitkässä parisuhteessa ja jonka kanssa on yhdessä sovittu perheenlisäyksestä. Käyttäkää siis kumia, niin kauan kuin tilanne on edellä kuvattu.
Jos mies on niin tyhmä, kuin avaaja kuvailee, voi olla aivan hyvä asia ettei huonot geenit etene.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414608Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532474Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161995- 113858
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70834Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh58831- 137785
- 48770
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48716