Lastasi on pidetty rasittavana ja hänen ihmisoikeutensa on päätetty poistaa. Odottamasi ja rakastamasi pienokainen eliminoidaan. Saat kuulla, että lapsesi otetaan tai jo otettiin hengiltä. Et voi vaikuttaa päätökseen. Et ole edes asian osainen päätettäessä lapsesi kohtalosta etkä voi päätöksestä valittaa.
Onko kyseessä painajaisuni, kauhuelokuva vai keskitysleirien dokumentti? Ei sentään, kyseessä on suomalaisen isän kohtelu vuonna 2018 kun hänen lapsensa surmataan mukavuusabortissa.
Isä ja abortti
5
364
Vastaukset 5
- isienjalastenoikeudet
Isien mielipidettä tulee myös kuulla!
Olen nainen ja olen abortinvastustaja. - hmmmmmmm
Miten poistetaan ihmisoikeudet joltain, jolle niile ei ole myönnetty?
- EttäMitenkä
Luulisi, että kohtukateuteenkin voisi auttaa jonkinlainen terapia?
- niinpäniinpä
Tulee mieleen nyt, että tää isä voisi ajatella kenen kanssa ryhtyy toimiin.
Olen siis abortin vastustaja, - mutta osansa on miehelläkin joka ryhtyy toimiin sellaisen kanssa jota ei ajattele vakavasti.
Jos ryhdyt toimiin henkilön kanssa jota rakastat ja jonka kanssa aiot vakavasti perhesuhdetta, ja jonka kanssa keskustelet, niin tälläistä tilannetta ei tule. - Anonyymi
Fiksusti vastattu. Miehen ei kannata laittaa siementää itämään ihan mihin tahansa, vain ja ainoastaan naiseen, jonka kanssa on ollut pitkässä parisuhteessa ja jonka kanssa on yhdessä sovittu perheenlisäyksestä. Käyttäkää siis kumia, niin kauan kuin tilanne on edellä kuvattu.
Jos mies on niin tyhmä, kuin avaaja kuvailee, voi olla aivan hyvä asia ettei huonot geenit etene.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va741980Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661229- 1411028
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu241023- 91719
- 45697
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa115692Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 59645
- 59598