Isä ja abortti

Ihmisoikeusrikokset

Lastasi on pidetty rasittavana ja hänen ihmisoikeutensa on päätetty poistaa. Odottamasi ja rakastamasi pienokainen eliminoidaan. Saat kuulla, että lapsesi otetaan tai jo otettiin hengiltä. Et voi vaikuttaa päätökseen. Et ole edes asian osainen päätettäessä lapsesi kohtalosta etkä voi päätöksestä valittaa.

Onko kyseessä painajaisuni, kauhuelokuva vai keskitysleirien dokumentti? Ei sentään, kyseessä on suomalaisen isän kohtelu vuonna 2018 kun hänen lapsensa surmataan mukavuusabortissa.

5

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isienjalastenoikeudet

      Isien mielipidettä tulee myös kuulla!

      Olen nainen ja olen abortinvastustaja.

    • hmmmmmmm

      Miten poistetaan ihmisoikeudet joltain, jolle niile ei ole myönnetty?

    • EttäMitenkä

      Luulisi, että kohtukateuteenkin voisi auttaa jonkinlainen terapia?

    • niinpäniinpä

      Tulee mieleen nyt, että tää isä voisi ajatella kenen kanssa ryhtyy toimiin.

      Olen siis abortin vastustaja, - mutta osansa on miehelläkin joka ryhtyy toimiin sellaisen kanssa jota ei ajattele vakavasti.
      Jos ryhdyt toimiin henkilön kanssa jota rakastat ja jonka kanssa aiot vakavasti perhesuhdetta, ja jonka kanssa keskustelet, niin tälläistä tilannetta ei tule.

    • Anonyymi

      Fiksusti vastattu. Miehen ei kannata laittaa siementää itämään ihan mihin tahansa, vain ja ainoastaan naiseen, jonka kanssa on ollut pitkässä parisuhteessa ja jonka kanssa on yhdessä sovittu perheenlisäyksestä. Käyttäkää siis kumia, niin kauan kuin tilanne on edellä kuvattu.

      Jos mies on niin tyhmä, kuin avaaja kuvailee, voi olla aivan hyvä asia ettei huonot geenit etene.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe