Isä ja abortti

Ihmisoikeusrikokset

Lastasi on pidetty rasittavana ja hänen ihmisoikeutensa on päätetty poistaa. Odottamasi ja rakastamasi pienokainen eliminoidaan. Saat kuulla, että lapsesi otetaan tai jo otettiin hengiltä. Et voi vaikuttaa päätökseen. Et ole edes asian osainen päätettäessä lapsesi kohtalosta etkä voi päätöksestä valittaa.

Onko kyseessä painajaisuni, kauhuelokuva vai keskitysleirien dokumentti? Ei sentään, kyseessä on suomalaisen isän kohtelu vuonna 2018 kun hänen lapsensa surmataan mukavuusabortissa.

5

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isienjalastenoikeudet

Isien mielipidettä tulee myös kuulla!

Olen nainen ja olen abortinvastustaja.

• hmmmmmmm

Miten poistetaan ihmisoikeudet joltain, jolle niile ei ole myönnetty?

• EttäMitenkä

Luulisi, että kohtukateuteenkin voisi auttaa jonkinlainen terapia?

• niinpäniinpä

Tulee mieleen nyt, että tää isä voisi ajatella kenen kanssa ryhtyy toimiin.

Olen siis abortin vastustaja, - mutta osansa on miehelläkin joka ryhtyy toimiin sellaisen kanssa jota ei ajattele vakavasti.
      Jos ryhdyt toimiin henkilön kanssa jota rakastat ja jonka kanssa aiot vakavasti perhesuhdetta, ja jonka kanssa keskustelet, niin tälläistä tilannetta ei tule.

• Anonyymi

Fiksusti vastattu. Miehen ei kannata laittaa siementää itämään ihan mihin tahansa, vain ja ainoastaan naiseen, jonka kanssa on ollut pitkässä parisuhteessa ja jonka kanssa on yhdessä sovittu perheenlisäyksestä. Käyttäkää siis kumia, niin kauan kuin tilanne on edellä kuvattu.

Jos mies on niin tyhmä, kuin avaaja kuvailee, voi olla aivan hyvä asia ettei huonot geenit etene.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tappo Kajaanissa

Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      61
      2725
    2. Kuka mielessäsi pyörii?

Ja miksi? Onko teillä vielä mahdollisuutta?
      Ikävä
      177
      2618
    3. Nyt kaikki joukolla....

...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      28
      2132
    4. Miten paljon

Haluat häntä????
      Ikävä
      89
      1868
    5. KUNNIA MENI - MAINE KASVOI tuomio tuli, ravakat sakot ja korvauksia!

Nyt se sitten paukahti. Kajaanin johtava poliitikko Pasi Kilpeläinen ps. sai Kainuun Käräjäoikeuden tuomion! Sakkoa tu
      Kajaani
      144
      1622
    6. Oletko jo unohtanut minut mies?

Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
      Tunteet
      22
      1597
    7. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      269
      1549
    8. Laskutehtävä

Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
      Ikävä
      98
      1435
    9. Kela häätää tuhansia muuttamaan halvempaan asuntoon

https://yle.fi/uutiset/lyhyesti/74-20115291 Kulut voivat nousta tuhansiin euroihin per häädetty. Tuosta on vaikea enää
      Maailman menoa
      309
      1320
    10. Kuvittele että olen hän

Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      75
      1227
    Aihe