FOCUS 2019 vuoden auto Suomessa

2019FOCUSvuodenAuto

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/6ba4554f-2ce3-4d63-88ce-a60fb8a6d0b8/

Ford Focus on valittu vuoden 2019 VUODEN AUTOKSI SUOMESSA !

Minäkin ajattelin että Focus olisi vuoden auto ja niinhän se valittiin

14

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeavalinta

      Ihan kelpo valinta. Ford, korealaiset ja ranskikset on parantaneet samalla kun saksalaidet js etenkin japanilaiset on vaan laskeneet rimaa.

    • köfff

      Jep vuoden auto ja kun vuosi tulee täyteen, alkaa viat ja harmit, Tulevat pajat tutuiksi. Hahhaaaaa

      • kateusOnRumaaJaTyhmää

        Kerro toki mistä tiedät kun auto on täysin uusi malli ja juuri tullut markkinoille.
        Et vain oli kateellinen kun itse joudut ajelemaan vanhalla Toyotalla?


    • köffff

      Katos siitä..että fooordi on niin tunnettu huonosta laadustaan ja ihme vioistaan.
      Ei ne fooordin insinöörit vain kerta kaikkiaan osaa rakentaa kestävää ja luotettavaa autoa, vaan aletaan soosailemaan ihme ominaisuuksilla, joita ei tavalliset ihmiset tarvitse.. niinkuin tämä jokin seikkailunappi, jota nyt mainostetaan.. oi voi.
      Auton pitää myös toimia ja kestää, ettei alvariinsa tarvitse pajoilla odotella.
      Mutta vuoden se taitaa kestää yhtäkään vikaa, mut sitten alkaa pajat tulla tutuiksi...

      • sullaOnOngelma

        On sinulla outoja käsityksiä ja harhoja autoista. Kannattaisiko hakeutua hoitoon tai kouluun?


    • F35

      Kuules tämä köff on ilmeisesti päässyt hoidosta kun siitä ei ole näillä sivuilla vuosiin kuulunut

      • köfff

        Juu...päänuppi sekos, kun ostin foordin ja jouduin aina viemään autoa korjattavaksi. Muijakin lähti, kun alko mun hermot mennä noiden foooordien kanssa. Kaikki aika kului pajoilla ja sitten jouduin hoitoon. Diagnoosi on Ford-autojen aiheuttama traumaperäinen burnout.


    • köfff

      Kyllä vuoden autossa täytyy tälläinen seikkailunappi olla, että tietää ajaa kohti uusia seikkailuja.
      Niin ja on se yhtä seikkailua, kun foordin ostaa. Ei sitä koskaan tiedä, mikä paikka hajoaa ja miltä pajalta itsensä ja autonsa löytää.
      Katsokaa nyt tämä uusi mainos Focuksesta. Ei voi kuin nauraa.

      • Terapiaan

        Voi sua pientä sielua joka on kovasti hukassa.


      • köfff
        Terapiaan kirjoitti:

        Voi sua pientä sielua joka on kovasti hukassa.

        Voi voi..aiot ostaa sit sellasen fokkerin, jossa on seikkailunappi, että voi valita ajotyylin tarpeen mukaan..
        Siitä vaan nappeja painelemaan, kun käyt kaupassa ja sitten toinen nappi, kun lähdet anoppilaan.


    • Anonyymi

      Ai kestääkö toi vuoden auto vain vuoden ?? Huh huh.. tullee kalliiksi.

    • Anonyymi

      Eikö tämä vain kerro uusien autojen surkeasta nykytilanteesta, jos Ford on kerran ammattilaisten toimesta valittu kaikista parhaaksi?

    • Anonyymi

      Hei mä tein sellaisen seikkailunapin omaan Toyotaan, kuten Fordissa on.
      Otin lapseni polkuautosta napin ja siirsin sen omaan Toyotaan.
      Painan aina nappia, kun olen seikkailutuulella.

    • Anonyymi

      Fooordi laittoi ton seikkailunapin autoonsa, koska fooordilla ajo on yhtä jännitysseikkailua...mikä paikka seuraavaksi hajoaa..!!!!! hahhaaaaaaaaaaaaaaaaa
      Ja mitäs jos toi nappi ei toimikkaan, niin tietty korjaus fooordilla maksaa maltaita ja voi joutua esim. väärään seikkailuun.. hahhhahhhaa

      T. Köfff.... ei voi muutaku ku nauraa fooordien touhua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe