Turkulaista ei jaeta meille

Hyvä.lehti.olisi.saada

Olisi mukava tietää, tuleeko ilmaislehdet, Aamuset jaTurkulainen kenellekään säännöllisesti?
Olen asunut Turussa montga vuotta ja lehti on tullut vain muutaman kerran.
Kauppahallista olen sen käynyt hakemassa.

Miten on? Tuleeko teille Turkulainen ja Aamuset?

18

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.mene.perille

      Firmassa olemme puhuneet asiasta kun joku ehdotti mainostamispaikaksi Turkulaista. Teimme kyselyn, joka tuotti tuloksen, että yli 70%. työntekijöiden talouksiin ei jaeta Turkulaista. Ei siis kannata mainostaa siinä.

    • turau

      En ole saanut yli puoleen vuoteen niitä.
      Talvella Helmikuussa viimeksi.
      Sitten loppui lehdentulo kuin seinään.
      Ja niiden kanssa jaettavat mainokset.
      En ole viitsinyt reklamoida.
      Eipähän kerry lattialle,kun matkoja edessä.
      Olen minä hakenut niitä eri paikoista.
      Alueeni K- Marketeista saa Aamuset ja Turkulaisen.
      Mutta tänään ei enää Turkulaista ollut.
      Moni muukin käy hakemassa.

    • valheet.julki

      Mitä voisimme tehdä, että valheellinen tiedottaminen loppuisi? Nythän ne mainostavat, miten Turkulainen jaetaan muka yli 200 000. talouteen. He valehtelevat, että saisivat huijata mainostajia mainostamaan suurelle lukijakunnalle. Todellisuudessa Turkulaista ei jaerta kuin ehkä muutamia tuhansia.

    • lehtinen

      Jakelu on lopetettu koteihin, kun ei ole jakajia!

      • riistofirmat

        Kuule ne palkat on niin surkeita että kukaan ei tee sitä hommaa, mullekaan ei ole tullut vuoteen Turkulaista ja asun 20100 -alueella, Ja tosiaan, siihen työhön kuuluu niiden lajittelu ENNEN jakelua ja siihenkin menee tuntikausia, Suomen ehkä pahin riistohomma .Palkat kuntoon niin on myös jakajia


      • SakkeMuljake

        Maksavat liian pientä palkaa pullasosrsa työttömille että niitäkään ei jako kiinnosta.


    • Epäluotettavia.jakajia

      Ovatko jakajat maahanmuuttajia? Sellaiselta vaikuttaa.

    • Mainos.Taja.Na

      Tähän asiaan pitää saada korjaus. Joko oikea uutisointui Turkulaiseen, tai mieluummin Turun Sanomien etusivulle, että Turkulaista ei jaeta kuin muutamaan tuhanteen talouiteen.
      Turun sanomat jaetaan oikein.

    • Lopputilikö

      Moiten sun mielestä pitää toimia, että jakajat saadaan vastuullisiksi niin kuin Turun Sanomien jakajatkin ovat?

      • siksi_kun

        Jos niitä jakajia ei yksinkertaisesti joka alueelle ole.
        Jos kiinnostaa niin voithan toki itse ottaa lisätyönä ilmaisjakelulehtien jakamisen kahtena päivänä viikossa, hommaan tosin kuuluu myös näitten lehtien lajittelu ennen jakamista.

        Monesti juttu tuntuu menevän niin, että poika tai tyttö ottaa lehtijakelun tehtäväkseen, säästää siten esim. mopoautoon rahaa tai mopoon tai johonkin muuhun. Ehkä siinä ei sitten tosiaankaan tiedosta sitä, kuinka paljon muuta hommaan kuuluu sen varsinaisen jakelun lisäksi ja jakelukin olisi tehtävä sateessa ja pakkasessa poutasäiden lisäksi. No, sitten lapsi kyllästyy, niin homma siirtyy äidin tai isän tehtäväksi. Tai loppuu kokonaan.


    • aamusetit

      Eikö se ole jo aikojen alussa ollut, että siitä maksetaan "taskurahaa" yllättikö ettei makseta 16 euroo tunnilta!

    • Rikollisia.jakajia

      Mihin ne hävittävät jakamattomat lehtipinot? Jos joku löytää roskiksesta niitä, niin eikö asiasta pitäisi tehdä rikosilmoitus?

    • Siellä.niitä.on

      Laita lappu talosi ilmoitustaululle, että hakee päivän Turkulaisen roskiksesta.

    • Kun.ei.taas.tullut

      Mites se näi o?
      Turun Sanomat jaetaan kakille tilaajille. Mutta se maksaa hirveitä summia. Jos ei tule postiluukkuun, voi soittaa, ja se tuodaan.
      Voisiko Turkulaisen puuttumisesta soittaa johonkin?

    • hyvätahto

      Suikkilaan ainakin jaetaan turkulaien , aamuset ja paljon muuta . ainut on jos on ovessa kielto mainoksista taai ilmaisjakeluista , ni sillon tietenkään ei tule

    • shitjob

      Jossain lehdessä oli juttua ilmaislehtien jakelupalkoista ja oliko se 1 euro kaiken lajittelun ja itse jakelun jälkeen

    • näinpä

      Sinullahan on netti käytössä,kun tännekkin kirjoittelet.Nuo lehdet voit lukea netissä ilmaiseksi.Googlaa vain esim ,,,,aamuset lehtiluukku.

    • Hamababa1

      Minun kadullani se jaetaan roskikseen, josta sen saa hakea. En hae, sillä sinne se kuuluu. Paitsi että roskat ovat oleet sentään joskus tarpeellisia! Mokoma paskalehti ei ole koskaan.

      Parhaat palat Turun ilmaisjakelulehdistä:

      "Mitä mieltä olet Aurajoesta?"

      - "Joen ranta on mukava paikka kesäsin pitää hauskaa kavereiden kanssa" - Reetta 23 v. opiskelija
      - "Kyllähän se vesi pahasti likasta on." - Väinö 72 v., eläkeläinen
      - "Mä ajattelin uida siinä ens kesänä, jotta kaverit näkee että mä osaan olla koira." - Joppe 16 v. lukiolainen
      - "Kovin tulee paljon melua sieltä. Jokea pitäisi siirtää 500 metriä Kupittaalle päin, niin ei kuuluisi muksujen ilakoinnit meille" - Pirkko 53 v. kassamyyjä.

      Haluatko sen tosiaan vielä? Itse oon iloinen kun ei tarvi koko jajan viedä lehtiroskia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe