Olen saanut mummoltani lasimaljakoita!
Toinen sipulinmuotoinen ja pieni, toinen vihreä suora, erikoinen vohvelipinta, n. 50 lukua.
Mistä saa tietoja?
Kiitos etukäteen!
kuka kertoisi minulle!
5
726
Vastaukset
- PatW
Moi,
Itse aikoinani törmäsin samaan ongelmaan.
Apua löytyy:
1) Paikallisista (hyvistä) antiikkiliikkeistä. Soittele läpi ja kysy mikä sattuisi olemaan erikoistunut lasiesineisiin.
2)Riihimäen lasimuseo varmin paikka... selvittävät lähes minkätahansa alkuperän (jos siis sillä on mitään arvoa) http://kunta.riihimaki.fi/lasimus/
P- Antiikkiako?
Kiitos!
Menen käymään tuolla Riihimäellä ja otan maljakot mukaan!
Kaunista Kevättä Sinulle!
- PatW
Tuli mieleen että se pieni sipulinmuotoinen on todennäköisesti Kaj Franckin tuotantoa -50- 60 luvulta.
Niitä tehtiin vihreänä ja ruskeana(?) ja korkeus 7 - 16 cm (?). Joissakin signeeraus, jossakin ei.
Ed.mainituista riippuen hinta n. 80 - 200 €.
Kannattaa soittaa Riihimäelle ja kysyä miten homma toimii parhaiten. Itse otin digikameralla kuvia ja lähetin sähköpostilla. Hintaa ne pyytävät muistaakseni n. 5 €/kpl.- Antiikkiako
Kiitos!
Hyvin ystävällinen ihminen olet sinä, olen kiitollinen, että sinunlaisia vielä löytyy???
Kaikkea Hyvää!
www.vaarinvarasto.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112423- 1721595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241360
- 1191270
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721189Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966