Ruuneperille terveiseni !

sini.sirkku-ek

Laitan samalla linkin lauluun, jolla on suora yhteys tauluun, jonka halusin antaa Ruuneperille aikanaan Union mystica, koska sen syntyvaiheisiin kuului oma voimakas eläytyminen palstan siihen aikaisiin voimahahmoihin 😊
Niissä Ruuneperi olit Maalaismiehen kanssa etuasemassa, kypsinä ja ajattelevina ihmisinä, joiden ajatuksista sain niin paljon, kyllä lämmittää vieläkin ne muistot.

Tuo taulu, jossa koin ratsastavani yli mantereitten ,..kauas pysähtyen vasta Manzurian kukkuloille lepäämään, missä kirsikankukat neljästä puusta hehkuvat. Neljä kukkivaa puuta kuvastaa alitajuisesti joka vuodenaikaa, jolloin kirjoitusinto kukoisti palstalla! Nurmella istuva ja lukeva nainen olen minä 😊, juuri niin onnellisena kuin itseni tunsin seurassanne palstalla silloin! Ja tunnen vieläkin,.joskin kirjoitusseurue on muuttunut,...
Kiitos kuitenkin hyvistä hetkistä, ja huumorintäytteisistä osallistumisista,...ja pyrkimyksistä hyvään ja oikeaan kanssakäymiseen muiden kanssa!

sini.sirkku

https://www.youtube.com/watch?v=3UeRFKPEoK4

153

2158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • je-re

Mandshurian kummut on sävellys, joka on syntynyt Japanin ja Venäjän sodan jälkeen. Mandshurian kumpujen alla lepää Suomenkin poikia, joitä äidit ovat aikanaan itkeneet. Sävel ja sanatkin ovat kauniit ...usva peittää jo sadan vuoden takaiset tapahtumat, vain sävelet tenhoavat kuulijaa vieläkin.

• kumpi.lähdössä

Kumpi on lähdössä, sinä vai ruune kun noin kiittelet seurasta ? Mitä ruune tykkäsi taulusta jonka hänelle maalasit ?

• Kiitostako annat vain lähtiessäsi,..kuin kyläilystä ? Noin ei meillä ole suvussani tehty, vaan kukkasia opittiin siroittelemaan kun nähtiin syytä,..
        Ja taulunko 😊 )) nätisti hän kutsui sitä taideteokseksi!

• sini.sirkku-ek

PS. Enhän minä sitä hänelle maalannut! Ei, ei maalatessani en edes tajunnut vielä mistä sen syntyvaihe oli peräisin. Sehän oli kuin yhteenveto siitä alkuajasta, jolloin vain luin palstaa ja arkistoakin,...vasta sitten osallistuin kirjoittamiseen vakituiseen.

• joo..iel-tä

maalaismiestä plagioiden

• originaali

Just so, kas kun ei Lyyliä!

• noinhan.asia.on.ollut

Korjausta edellisiin:

Tämän palstan ainut todellinen väkevä hahmo on ollut pilmari.
      Kaikki muut ovat voineet olla vain hahmoja, useimmat eivät sitäkään.

• je-re

Jotakin kaunaista jankuttajaa nousee tuosta nimestä mieleen. Onneksi jäi menneisyyteen.

• ei.kai.sentään

Jos se kerran on jäänyt "menneisyyteen", niin miksi vaivautua mainitsemaan noin näkyvästi asiasta? Ei ole kovin uskottavaa.

• Ukko itse pitää itseään esillä laitoksesta käsin , tai kannattajansa. Taudin haju vaan lemuaa jalanjäljissään !

• noin.siinä.kävikin
        sini.s kirjoitti:

Ukko itse pitää itseään esillä laitoksesta käsin , tai kannattajansa. Taudin haju vaan lemuaa jalanjäljissään !

No siinähän tulikin lapiokaupalla lantaa Ruunen päälle. Nimitetään vielä Ukoksikin..

• pohjasakkaa-taas
        noin.siinä.kävikin kirjoitti:

No siinähän tulikin lapiokaupalla lantaa Ruunen päälle. Nimitetään vielä Ukoksikin..

Höh, hömppä, et kai väitä Ruunen olleen Pilmari!
        Tuttu tyyli näkyy olevan tallella kieroilijalla.

• no_johan.murjaisi
        pohjasakkaa-taas kirjoitti:

Höh, hömppä, et kai väitä Ruunen olleen Pilmari!
        Tuttu tyyli näkyy olevan tallella kieroilijalla.

Ai, Ruune on vielä kieroilijakin!

• no.siltä.kyllä.näyttää
        sini.s kirjoitti:

Ukko itse pitää itseään esillä laitoksesta käsin , tai kannattajansa. Taudin haju vaan lemuaa jalanjäljissään !

laitoksesta... Ukko ... lemu...

Onpa törkeästi ilmaistu. Sivistymättömyyden osoitus.

• villat
        no.siltä.kyllä.näyttää kirjoitti:

laitoksesta... Ukko ... lemu...

Onpa törkeästi ilmaistu. Sivistymättömyyden osoitus.

Hui hai, sivistyksistä aina,... vilkutan iloisesti villatumpullani, voippa hyvin !

• no.voipa.hyvin
        villat kirjoitti:

Hui hai, sivistyksistä aina,... vilkutan iloisesti villatumpullani, voippa hyvin !

Siitä huolimatta älä tee paljastavia oikeinkirjoitusvirheitä: ei "voippa" vaan voipa .

• se.sarvekas
        no.voipa.hyvin kirjoitti:

Siitä huolimatta älä tee paljastavia oikeinkirjoitusvirheitä: ei "voippa" vaan voipa .

Katsoppas kummaa! virkkoi Miiri
        tuossapa oikein lystikäs hiiri!
        Sarvetkin päässä on sankarilla
        juuri kuin pässillä puskurilla!
        Oivan paistin mä siitä saisin
        jos siihen koskea uskaltaisin ? 😊)))

• no.katsopas.kummaa
        se.sarvekas kirjoitti:

Katsoppas kummaa! virkkoi Miiri
        tuossapa oikein lystikäs hiiri!
        Sarvetkin päässä on sankarilla
        juuri kuin pässillä puskurilla!
        Oivan paistin mä siitä saisin
        jos siihen koskea uskaltaisin ? 😊)))

Taaskin kirjoitusvirhe: "katsoppas", pitää olla: katsopas

• vastaa
        no.katsopas.kummaa kirjoitti:

Taaskin kirjoitusvirhe: "katsoppas", pitää olla: katsopas

Painettuna runona se on kyllä Katsoppas kummaa. Tarkastahan googlesta !

• mietihän.sanomaisiasi
        sini.s kirjoitti:

Tässähän tähä sivistynyt, kohtelias, kaiken hyväksyvä, muiden esimerkki, itse sinisirkku osoittaa kuinka huonosti hän soveltuu tuohon edellä kerrottuun muottiin.
        Ei tulisi mieleenikään sanoa jostain ihmisestä, varsinkaan palstan suureta persoonasta, noin rumasti.

Väitä vastaan vain, vaikka et Pilmarista tykännytkään, et voi väittää, etteikö hän ollut monien nimimerkkiensäkin kautta palstan SUURIN persoona.

Väitän, että hänemn sisvstystasonsa ja tietomääränsä kattoi enemmän kuin sinisirkun taiteellisuus ja googlettaminen koskaan tulevat tuottamaan palstalle!

Rauha Pilmarille. Palstan elävöittäjälle ja hienolle ihmiselle kaiken takana.

Sinisirkku? Mille sinun jälkesi haisevat?, Tuoksuuko tautisi, kun noin kehtaat muista sanoa? Mistä laitoksesta olet terveisiä saanut?

Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi vielä vähenmmän Sinulla on siihen oikeutta ventovieraasta, jota et edes tunne, mutta annat lausuntoja!

Sanasi puhuvat sinusta enemmän kuin arvaatkaan ne lausuessasi. Joku muistaa ne.

• ent.palstalainen

Pilmari oli tosiaan kuin Putouksen Pieru. Ei yhtään hauska.

• Mikähän.on

Putous?

• hämeen.hiras

Aloittaja mainitsee taulun nimeksi Union mystica. Jos aloittaja pyrkii siinä latinankieliseen ilmaisuun, niin harhateillä on.
      Oikea muoto olisi Unio mystica, joka tarkoittaa sanatarkasti kääntäen hengellisen polun viimeistä vaihetta. Vähän omalaatuinenhan tuo ilmaus kyllä tuohon yhteyteen nyt on.

• joriittäis

Aloittaja haluaa olla esillä!
      Kun ja jos hän kerran on jo taulunsa lahjoittanut (vs. ruunen kehuneen taulua) miksi helvetissä tänne ylsiselle palstalle vielä kiiteltävää ehdottelee?

Keskittyis niihin henkilökohtaisiin viestittelyihinsä, niin vaikuttais ihan ok. akalta.

Joka toinen aloitus jommalta kummalta R/ss.

• Näppisvirhe unio !
        Ja mitä tulee aloituksiin, tehkää niitä marisemisen sijaan! kyllä mahtuu ja tilaa riittää, joten siitä vaan!

• noinhan.asia.on
        sini.s kirjoitti:

Näppisvirhe unio !
        Ja mitä tulee aloituksiin, tehkää niitä marisemisen sijaan! kyllä mahtuu ja tilaa riittää, joten siitä vaan!

Kyllä tässä on oltava aloittajan kanssa samaa mieltä. Aloituksia tälle palstalle mahtuu, kuten kirjoittaja aivan oikein toteaa, ja niitä toivotaankin tänne. Tosin moni ketju on ollut paljon tyhjänpäiväisempi kuin tämä.

Siinäkään ei pitäisi olla mitään pahaa, että kirjoittaa myötämieliseen sävyyn toisesta kirjoittajasta. Tekisivätpä muutkin joskus samoin! Kateuttahan se tietenkin herättää, kuten tässäkin ketjussa on nähty Moni muukin haluaisi nääs olla kehumisen, yleisen myötämielisen huomion ja silittelyn kohteena.

Jos sitten käyttää täällä toisesta - kirjoittajan tapauksessa ei varmaankaan kielteisessä mielessä - jonkin verran epäsovinnaista luonnehdintaa "Ukko", kuten täällä juuri on tapahtunut, niin kyllähän sellaisella sanalla kuvataan iäkkäämpää mieshenkilöä.

• ei.pahastu

Edellä esitettyä lukiessaan itse Ukko-Ruune on varmaan aika huvittunut.

• ootellaan.sinulta
        noinhan.asia.on kirjoitti:

Kyllä tässä on oltava aloittajan kanssa samaa mieltä. Aloituksia tälle palstalle mahtuu, kuten kirjoittaja aivan oikein toteaa, ja niitä toivotaankin tänne. Tosin moni ketju on ollut paljon tyhjänpäiväisempi kuin tämä.

Siinäkään ei pitäisi olla mitään pahaa, että kirjoittaa myötämieliseen sävyyn toisesta kirjoittajasta. Tekisivätpä muutkin joskus samoin! Kateuttahan se tietenkin herättää, kuten tässäkin ketjussa on nähty Moni muukin haluaisi nääs olla kehumisen, yleisen myötämielisen huomion ja silittelyn kohteena.

Jos sitten käyttää täällä toisesta - kirjoittajan tapauksessa ei varmaankaan kielteisessä mielessä - jonkin verran epäsovinnaista luonnehdintaa "Ukko", kuten täällä juuri on tapahtunut, niin kyllähän sellaisella sanalla kuvataan iäkkäämpää mieshenkilöä.

Noo, missä se sinun aloituksesi?

Tuntuu olevan tärkeämpää nostaa ukkoa kehuvat esiin kuin tehdä niitä hyviä aloituksia, joita muilta ootetaan, mutta itse vain samaa toistetaan.
        Mulle sama mitä alottaja sanoo ja pyytää, sehän jo tunnetaan!
        Mitä sinulla on sanottavaa?

• Ruune_

No. Minä nyt ilahduin pienistäkin kiitoksista ja vähäisiltäkin huomioista.

• tuntematontaivaltaja

Minusta kiitos ei ole henkilkohtainen jos sitä ei ositeta henkilkhtaisesti!

Nettisivun kiitos, kylmää viestinheittoa.
        Etkös jo ollut kiittänyt, vai sitäkö tämä sinisirkkunen kerjääkin?
        Itserakkauttaan osoitaa, hän kun on niin hyvä kaikessa ja jopa lahjoittaa taulun.

Minä olen lahjoitanut rahaa ja tavaraa, mutta en niiistä täällä huutele , enkä musiikkilinkkejä perään lähetä.

Olenkin eri maata!

• noinhan.asia.on

Lahjoituksen antaminen ja muun huomaavaisuuden julistaminen täällä jollekulle palstalaiselle täällä on osoitus omahyväisyydestä ja yleisen suosion kerjäämisestä.
      Kuten näkyy, niin ilmoituksen ja julistuksen saama suosio ei täällä tosiaan ole ollut ylenpalttinen.

• edellinen

Hyvin määritelty.

• Ei, nyt olette kyllä väärässä siitä huomion hakemisesta. Olin huolissani Ruuneperistä, jos oli vaikka sairastunut tai heikkona, kun viikkoja oli kulunut, eikä mitään kuulunut hänestä. Ajattelin pienellä viestillä kertoa, jos hän vaikka lukee, miten paljon hän oli mielestäni antanut palstalle!

Minusta kun tuntuu hänen tarvitsevan kannustusta, ja halusin ilahduttaa tervehtimällä. Tuo taulu merkitsi itselleni paljon, sen syntyprosessi oli ja on yhä tärkeä minulle, mutta mitä näistä, tulkintoja täällä on joka mielen mukaan, eihän ne sentään voi rikkoa omaa aitoa kokemustani

Se siitä ja terveisetkin taas, vaikka olinkin tosissani suuttunut Palstavaarin haasteista tuolla toisaalla!

• nähtiin.sielus

Juu, ensiksi silität, sitten käyt sylkemässä, aamuyön aikaan sinäkin olet suorapuheinen, turhat kaunistelut unohtuu.

• no.kilttiä.ollaan.niin.m

Ketjun otsakkeeksi sopisi: Katsokaapas kuinka KILTTI minä olen!

• Mikä teitä vaivaa! Eikö nyt enää Ruunelle saa edes terveisiä lähettää?
      Onko Ruune sinun läppärisi mennyt takalukkoon?
      Voi hyvin.

• Voi Makriina, minä onneton kun en ymmärtänyt, miksi R viittasi wessan seinäkirjoituksiin meidän vastauksissamme, nyyhk. käsitin sen viitanneen vastausten osalta vessasta alas vedettäviin. °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° 🤯 🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯

Voihan sotku, mutta pakko nauraa,... : tämä hassu lapsi esittää nyt vilpittömän anteeksipyyntöni,
      kun avauksen viittaus tarkoitti ilmeisesti Nietzen/Jumala puheenvuoroa.

PS. Makriina, sinulla sentään sytytti tuo Kilroy hienosti!

sini.sirkku

• haisevatautiko

Sinulla Sinisirkkunen, voisi kyllä sanoa jotain muutakin, mutta tuolla yllä viestisi joka kosketteli Pilmaria.
        Katso peiliin, katso vielä toinenkin kerta ja mieti mitä olet tullut sanoneeksi.
        Haiseeko tautisi, kun olet nirppanokka ja haistat laitoksiin, vaikka et ihmisiä edes tunne?
        Usein, useimmiten Sinä et ymmärrä!

• haisevatautiko kirjoitti:

Sinulla Sinisirkkunen, voisi kyllä sanoa jotain muutakin, mutta tuolla yllä viestisi joka kosketteli Pilmaria.
        Katso peiliin, katso vielä toinenkin kerta ja mieti mitä olet tullut sanoneeksi.
        Haiseeko tautisi, kun olet nirppanokka ja haistat laitoksiin, vaikka et ihmisiä edes tunne?
        Usein, useimmiten Sinä et ymmärrä!

No voi voi! Katsoin peiliin, ja olin ajatellut samalla esittää pahoitteluni käyttämistäni sanoista hajupojasta, sanoja joita täällä totisesti oppi 😋
        Et kai sentään minun keksimikseni niitä väitä

----Mitäs muuten tulit keskusteluuni isottelemaan ?---- ja mittaamaan merkitystäsi palstalla!

Ei minulla mukaan tulleella ole ollut muuta kokemusta kuin hajun mahdottomat inttämiset, oli sitten miten (ylisuuri ego) tahansa Aleksis Kiven koulussa!

Muuten ihan sama mitä uhkaat muistaa, kunhan muistat oikein!

• no.ei.kukaan
        sini.s kirjoitti:

No voi voi! Katsoin peiliin, ja olin ajatellut samalla esittää pahoitteluni käyttämistäni sanoista hajupojasta, sanoja joita täällä totisesti oppi 😋

----Mitäs muuten tulit keskusteluuni isottelemaan ?---- ja mittaamaan merkitystäsi palstalla!

Ei minulla mukaan tulleella ole ollut muuta kokemusta kuin hajun mahdottomat inttämiset, oli sitten miten (ylisuuri ego) tahansa Aleksis Kiven koulussa!

"... käyttämistäni sanoista hajupojasta, sanoja joita täällä totisesti oppi 😋
        Et kai sentään minun keksimikseni niitä väitä "

Turhaa on enää puolustautua. Tehty mikä tehty. Ei sellaisia määritteitä KUKAAN täällä ole käyttänyt toisesta ja vieläpä hyvin arvostetusta palstalaisesta.

• no.ei.kukaan kirjoitti:

Turhaa on enää puolustautua. Tehty mikä tehty. Ei sellaisia määritteitä KUKAAN täällä ole käyttänyt toisesta ja vieläpä hyvin arvostetusta palstalaisesta.

Minähän en tarvitse puolustautua! Hajuhepun luonne ei kiinnostanut aikanaan, eikä kiinnosta nytkään 😊 Adjöss!

• en.muistele.lue.ite
        sini.s kirjoitti:

sini.s
        14.11.2018 12:18

Kommentoi1
        >>>>>>>>>>>>>>> <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Vastauksesi viestiketjussa jossa puhe Pilmarista!
        Onkohan lähimusitissasi vikaa, vikaa, vikaa, vai kuinka unohtuu.

Ei täällä ole tarve muistaa, täällä saa lukea sanomasi, törkeää, etten sanoisi ihan rumasti sinusta.

• lukijana.enemmän
        no.ei.kukaan kirjoitti:

Asiahan ei mulle kuulu, mutta taisin lukea palstoja ennen kuin arvoisa ss monine vaihtuvine nikkineineen täällä alotti.
        Tunnen Pilmaria, yhä arvostan häntä ihmisenä ja ei tulisi mieleenikään sanoa kuten sinä: "... käyttämistäni sanoista hajupojasta, sanoja joita täällä totisesti oppi 😋

Pitääkö täällä kirjoittaa kaikki sanat jotka on oppinut?
        Varsinkin, jos käy jonkunpalstalaisen kimppuun arvostellakseen ja lausuakseen diagnoosin, puhuakseen laitoksesta, kun ei edes tiedä mistä puhuu?

• kysyy.epätietoinen
        lukijana.enemmän kirjoitti:

Asiahan ei mulle kuulu, mutta taisin lukea palstoja ennen kuin arvoisa ss monine vaihtuvine nikkineineen täällä alotti.
        Tunnen Pilmaria, yhä arvostan häntä ihmisenä ja ei tulisi mieleenikään sanoa kuten sinä: "... käyttämistäni sanoista hajupojasta, sanoja joita täällä totisesti oppi 😋

Pitääkö täällä kirjoittaa kaikki sanat jotka on oppinut?
        Varsinkin, jos käy jonkunpalstalaisen kimppuun arvostellakseen ja lausuakseen diagnoosin, puhuakseen laitoksesta, kun ei edes tiedä mistä puhuu?

Tässä ketjussa on mielestäni puhuttu Ruuneperistä, ei jostakin Pilmarista, jota emme edes tunne. Mistä sen niminen tuli mukaan keskusteluun, ja ennen kaikkea mistä syystä?

• no.nyt.tuli
        sini.s kirjoitti:

Minähän en tarvitse puolustautua! Hajuhepun luonne ei kiinnostanut aikanaan, eikä kiinnosta nytkään 😊 Adjöss!

Rupeaa jo oksettamaan. YYYYR-R-R-R-R-J-J-J-J-JÖ!!!!!

• no.nyt.tuli kirjoitti:

Siitä vaan oksentelet! 😊))) Onhan muukin esiintuomasi kuin liskon oksennusta!

Minä taas nautin ihanasta auringonpaisteesta, joka vihdoin tänne rannikollekin syntyi! Olkaahan ihmisiksi, niin eiköhän päivä paista teillekin ja joku joskus pitää testäkin, moi moi!

• no.jopas.tuli.tekstiä
        sini.s kirjoitti:

Siitä vaan oksentelet! 😊))) Onhan muukin esiintuomasi kuin liskon oksennusta!

Minä taas nautin ihanasta auringonpaisteesta, joka vihdoin tänne rannikollekin syntyi! Olkaahan ihmisiksi, niin eiköhän päivä paista teillekin ja joku joskus pitää testäkin, moi moi!

Päivä paistaa meillekin ja monihan meistä pitää.

Olepa muuten sinäkin ihmisiksi äläkä väitä toisille palstalaisille, että "Onhan muukin esiintuomasi kuin liskon oksennusta." Se nääs antaa jonkinlaisen perustan tehdä johtopäätöksiä lausujansa sivistystasosta.

Voi ainakin kysyä, mitä on liskon oksennus, kun kerran se tuttua on.

• ruunen.nikit.esillä

Tottahan terkkuja saa laittaa, mutta lahjuksista on epäkohteliasta ja sivistymätöntä kehuskella julkisesti.
      Lahjuksien antaja hakee kiitoksia!
      Ruune jäi sivu osaan, mutta joka alkusivullahan esiintyy jollain nikillä. Ettei kone ruosteessa.

• Anteeksi vain sini-sirkku,näitä henkilöön kohdistuvia aloituksiasi en ymmärrä?
        Haluaako edes alias Ruunperi näitä esiintulojasi?

Ruunen persoona seriffinä ei ollut tasapuolinen.
        Jollei kirjoittajalla ollut korkeakoulutaustaa,hän kohteli kirjoittajiaan epäoikeutetusti?

Hänen lapsena sairastamansa polio oli se jolla hän haki tukea palstalta,siis säälipisteitä?
        Kaiketi se eriarvoisuus,minunkin kerronnallani,joissa kerroin urheilutaustastani,suunnistust,kilpahiihtoa jätti minut paitsioon?

• seonneton
        rituliini_38 kirjoitti:

Anteeksi vain sini-sirkku,näitä henkilöön kohdistuvia aloituksiasi en ymmärrä?
        Haluaako edes alias Ruunperi näitä esiintulojasi?

Ruunen persoona seriffinä ei ollut tasapuolinen.
        Jollei kirjoittajalla ollut korkeakoulutaustaa,hän kohteli kirjoittajiaan epäoikeutetusti?

Hänen lapsena sairastamansa polio oli se jolla hän haki tukea palstalta,siis säälipisteitä?
        Kaiketi se eriarvoisuus,minunkin kerronnallani,joissa kerroin urheilutaustastani,suunnistust,kilpahiihtoa jätti minut paitsioon?

Hetkinen: jollei ollut korkakoulutaustaa jne...

Minulta ei ole koskaan kukaan kysynyt koulutustaustaani, eikä sitä täällä oletarve julistaa, ei myöskään isättömän lapsen elämää tai muita asiaankuulumattomia asioitansa jakaa, joista sitten muiden muistuttamana loukkaantuu.

Minua ei ole koulutukseni tautta hyväksytty, tai vieroksuttu, tuskin sinuakaan.

Pikkusieluisuus näkyy silloin, kun ihmiseltä on puuttunut itsekunnioitus ja se pitää sitten kompensoida muulla tavoin, joko muita nimeäm'll' tai nimittelemällä.

Ruuneperinkin toiminnasta ollaan monta mieltä, mutta mitä hemmettiä niistä on pakko joka viikko sinunkin muistuttaa, tavalla tai toisella. Sam se on tämä sirkkunen. Lopettais henkilökohtaisuudet ja kiittelemiset , rekatuilla kun on mahdollisuus sähköpostinsa kautta viestitellä ja kiittää miten vain.
        Sirkkunenkin on soitellut puhelimella ( siitäkin palstalla kerrottu) ruunellekin, miksi ei kysy mitä kuuluu jos on huolissaan?

Kummallista toimintaa, haukutaan ja kehutaan vuoroin, vuoroin jätetään hyvästejä ja vuorointullaan kuin euroopan omistajat mukaan.
        En mene pois, mutta en heti tule takaisinkaan.
        Kunnioitan Ruunea, mutta siitä ei sen enempää siitäkään.
        Kunnioitan monta muutakin kirjoittajaa, ilman nimiä sekin. Sanoillansa ihminen itsensä esittelee täälläkin.
        Olkoon tämä minun esittelyni, en tykkää muiden haukkujista.

• seonneton kirjoitti:

Minulta ei ole koskaan kukaan kysynyt koulutustaustaani, eikä sitä täällä oletarve julistaa, ei myöskään isättömän lapsen elämää tai muita asiaankuulumattomia asioitansa jakaa, joista sitten muiden muistuttamana loukkaantuu.

Pikkusieluisuus näkyy silloin, kun ihmiseltä on puuttunut itsekunnioitus ja se pitää sitten kompensoida muulla tavoin, joko muita nimeäm'll' tai nimittelemällä.

Ruuneperinkin toiminnasta ollaan monta mieltä, mutta mitä hemmettiä niistä on pakko joka viikko sinunkin muistuttaa, tavalla tai toisella. Sam se on tämä sirkkunen. Lopettais henkilökohtaisuudet ja kiittelemiset , rekatuilla kun on mahdollisuus sähköpostinsa kautta viestitellä ja kiittää miten vain.
        Sirkkunenkin on soitellut puhelimella ( siitäkin palstalla kerrottu) ruunellekin, miksi ei kysy mitä kuuluu jos on huolissaan?

Kummallista toimintaa, haukutaan ja kehutaan vuoroin, vuoroin jätetään hyvästejä ja vuorointullaan kuin euroopan omistajat mukaan.
        Kunnioitan monta muutakin kirjoittajaa, ilman nimiä sekin. Sanoillansa ihminen itsensä esittelee täälläkin.

Anteeksi se onneton!
        Jotenkin kalskahtaa oudolta tämä Ruunekeskustelu?
        Minä olen avoin,siis jokainen keskuteluni,kannanottoni kertoo avoimesti taustani,siis profiilisivuistani voi lukea lähes koko syntyhistoriani!

Minua ihmetyttää noi mielipiteidenilmaisut,joilla mukamas loukkaan tätä kunnianarvoista profiilia??

• seuranneena

Samoin ajattelen minäkin. Huomionhakuisuus palstalla näkyy monella tapaa, esimerkiksi huhuilemalla tuttuja, joille voisi ihan hyvin yksityisesti kirjoittaa. Toinen paha tapa on laverrella kaikki omat ja muidenkin yksityisasiat , esitellä elämäänsä kuin se olisi jotain muiden elämää suurempaa. Jokainen ostos ja ruokailu on kuin suurikin ihme ja taitaa se sitä ollakkin, jos on aina puutteessa ja muiden varjossa elänyt. Moni on tässä iässä jo niin paljon matkaillutkin esimerkiksi jo työnsä puolesta, ei tee mieli aina olla lentokentillä koneita odottelemassa. Monella on niin hyvät kotiolot ja ihanat ihmiset lähellä, ei tarvitse maailmalta ystävyyttä ja hyväksyntää hakea.
        Kyllähän eläkeläiset matkustaa, mutta harvapa tänne koko ajan matkaansa tilittää, ketä se muka kiinnostaa paitsi että itsensä koittaa tehdä tärkeäksi.

• seonneton kirjoitti:

Siitäpikkusiuluisuudesta voisitko kertoaenemmän?
        Onko sinun 22v poikasi tehnyt itsarin?
        Oletko äitinä kokenut sitä tuskaa,jota ihminen voi tuntea?
        Onhan se todella upeaa,että me voimme vain arvostella kirjoittelijaa omilla kananotoillamme,joista paistaa se omahyväisyys piiloitetun tekstin taakse

• omaa.kuormaani.kannan
        rituliini_38 kirjoitti:

Siitäpikkusiuluisuudesta voisitko kertoaenemmän?
        Onko sinun 22v poikasi tehnyt itsarin?
        Oletko äitinä kokenut sitä tuskaa,jota ihminen voi tuntea?
        Onhan se todella upeaa,että me voimme vain arvostella kirjoittelijaa omilla kananotoillamme,joista paistaa se omahyväisyys piiloitetun tekstin taakse

Älä usko että alan tässä selittämään mitä olen elämässäni kokenut?

Tuossa ei ollut kai muuta arvstelua Sinusta, kuin se, että taas moitit Ruunea puolueelliseksi.

Kuormasi on sinun kuormasi, älä vadi muita sitä kantamaan tai vertaamaan mitä ja kuinka on ollut vaikeaa.
        Jossain on aina vikaa kun ihminen tekee itsemurhan, etkä ole ainoa äiti jonka lapsi sen on tehnyt, ettei sillä nyt ylpeillä kannata, että kun senkin olet kestänyt, JUmalan kiitos minun lapseni eivät ainakaan vielä ole itseään tappaneet, joten en voi vertailla.

Keskustelu päättyy osaltani.
        Kerro sinä kuinka vaikeaa elämäsi on ollut ja on. Minulla menee hyvin ainakin nyt, huomisesta en tiedä.

• omaa.kuormaani.kannan kirjoitti:

Älä usko että alan tässä selittämään mitä olen elämässäni kokenut?

Tuossa ei ollut kai muuta arvstelua Sinusta, kuin se, että taas moitit Ruunea puolueelliseksi.

Kuormasi on sinun kuormasi, älä vadi muita sitä kantamaan tai vertaamaan mitä ja kuinka on ollut vaikeaa.
        Jossain on aina vikaa kun ihminen tekee itsemurhan, etkä ole ainoa äiti jonka lapsi sen on tehnyt, ettei sillä nyt ylpeillä kannata, että kun senkin olet kestänyt, JUmalan kiitos minun lapseni eivät ainakaan vielä ole itseään tappaneet, joten en voi vertailla.

Keskustelu päättyy osaltani.
        Kerro sinä kuinka vaikeaa elämäsi on ollut ja on. Minulla menee hyvin ainakin nyt, huomisesta en tiedä.

Ei voi olla totta!
        Tunteettomuus meissä ihmisissä?
        Olemmeko,niinsanottuja lähimmäisiä?
        Me ihmiset olemme susia toisilemme!
        Minä en tätä keskustelua aloittanut,kuka on parhain aloituksen kuljettaja?
        Minkätähden minusta tehdään objekti ja yliluontikohde mielipiteille???

• kuormansa-kullakin

"omaa.kuormaani.kannan"

Kirjoitit hyvin, koska ei kaikki täällä ala kertomaan niistä "omista kuormistaan" kaikkien rääpittäväksi, joista sitten kuitenkin loukkaannutaan, jos niistä joku mainitsee muutoin, kuin voi, voi, sinuakin ressukkaa.

Slityksiäkin täällä kaivataan ja minä haluaisin selitystä myös tähän ilmaisuun;

"Onhan se todella upeaa,että me voimme vain arvostella kirjoittelijaa omilla kananotoillamme,joista paistaa se omahyväisyys piiloitetun tekstin taakse"

Kenen kannanotoilla täytyisi siis kertoa mielipiteensä, koska kysymyksen esittäjäkin on toistanut usein, että hänellä on aivot ja hän on avoin, joten usein toistaa omat saavutuksensa, nuo hiihdot, pilkit, syntymänsä Hesassa, koirien ja miehnensä kuoleman, kuten poikansakkin itsemurhan.

No, voi, voi, onhan dementia kuitenkin tullut seuraksi, kun aina saa saman stoorin kuulla, unohtamatta sitä lokkia!D

• ei.auta.syytellä
        rituliini_38 kirjoitti:

Anteeksi se onneton!
        Jotenkin kalskahtaa oudolta tämä Ruunekeskustelu?
        Minä olen avoin,siis jokainen keskuteluni,kannanottoni kertoo avoimesti taustani,siis profiilisivuistani voi lukea lähes koko syntyhistoriani!

Minua ihmetyttää noi mielipiteidenilmaisut,joilla mukamas loukkaan tätä kunnianarvoista profiilia??

Harvapa olisi kirjoittanut tuollaista.

• Mielestäni kyllä Ruune voidaan nostaan jalustalle!
      Hän on jakanut meidät kirjoittelijat voittajiin ja häviviin!
      Sinä sini-sirkku olet olet kuulunut niihin voittajiin!
      Minä voin todella elää ilman ,miten mielipiteet Ruunesta etenee!
      Ihana huurteinen eteläpelto ja tintit saavat ruokaa ja ama elää täysipainoista elämää

• eikös.Ruune.kirjoittikin

kerran pitävänsä kauniista Rituliinista
        sinis ja Ruune ova tavannnee
        mutta Ruune sanoi ei hotsittanut

• joo.ja.siintä.seurasi

sitte jälkeenpäi .jotta Sinis pakotti Ruunen kirjoittammaa että he ei ollenkaa tavannneet

• kaikki.muistavat.sen

Ss luuli meidän jo unohtaneen ja yritti syöttää uutta pajunköyttä meille
        palstalaisille

• Nauraen on todettava ketjun menneen kuin penkin alle, nyt kun auringolta jotakin näen. Ketjujen kuljettajaksi en ole välittänyt koskaan ryhtyä, hauskempaakin on löytynyt sentään.

Tuohon muille huuteluun, on kautta täällä aikojen ollut tapa. Monta avointa kirjettä sain susmorsiamelta, ja on R:perikin torunut minua nimeltä mainiten Römpsänperän osallistumisesta..

Lyyli aikanaan huudellut R:periä Espanjasta asti,, ja ihan naurattaa kun kaikki henk. kohtaisuus pitäisi kuin poispyyhkiä 🤣!

Mutta, ei kannata jatkaa toistensa ruotimista saumoja kääntäen, sitkeää pölyähän niihin on tarttunutkin matkan varrella.

PS. Uunijuurekset ripauksella hunajaa oli sitten maukkaita,..on meillä maassamme hyviä viljelijätuottajia! moikka 🥕🥔🥦

• Rituliinille vielä, ei minun elämässäni voitot tai tappiot ole Ruuneperin vaikutusta olleet, siinä erehdyt kerrassaan. Ilman kenenkään kanssaihmisen auktoriteettiä täälläkin vaikutetaan ,... ja korjaamme satoa sen myötä!

• Aika outoa sini-sirkku?
        Oletko nyt lukenut ja ymmärtänyt lukemasi?
        No kivat sinulle,minulle tulee vieraita,joten hyvää päivänjatkoa!

• no.niin.kuin.näkyy

Sitä saa ....

"sini.s
      14.11.2018 12:18

Ukko itse pitää itseään esillä laitoksesta käsin , tai kannattajansa. Taudin haju vaan lemuaa jalanjäljissään !"

...mitä tilaa.

• anteeksipyyntökö

Eipäs kehdannutkaan tulla tähänkin SS,selittelemään, ettei koskaan ole niin sanonut, eikä ketään halvelsinut, eikä kenellekään mitään paha toivonut, eikä ollut ilkeästi sanonut ja nyt on joku taas muistanut väärin jne...

Tässä se nähdään, kun on suoraan Pilmarista rumasti sanonut, ja väittää vastaan!
        Tämä vielä pyrkii palstan kuningattareksi, ei voi olla totta.

Kuten sanottu, sylkee ja silittää.

• Onneeeaaaa

Onko sinulla ss uusi rakastettu ? Onneaaaaa ❤️❤️❤️👍

• no.heikolta.tuntuu

Ketjussa on korostettu kolmen kirjoittajan osuutta palstan ylläpitämisessä, jotka ovat Pilmari, Maalaismies ja Ruuneperi.
      Kaikki he ovat saaneet palstalta arvostusta ja tunnustusta.
      Miltä mahtaakaan tuntua vaikkapa viimeisen vuoden aikana tulleesta kirjoittajasta, joka ei ole todennut täällä kenenkään noista kirjoittaneen?
      Hän ei ole havainnut täällä yhtään johtohahmoa. Tähän asemaanhan oli tulossa tai oikeammin peräti oltiin asettamassa nikki Korppis, mutta tämäkin väistyi.
      Palstalle tullut uusi kirjoittaja kokee ilman muuta palstan eläneen parhaat aikansa. Ei ole enää valovoimaista keulakuvaa eikä sellaisen tuloa ole edes näkyvissä.

• syövaantorttua

Kukaan ei halua samastua tuollaiseen kuin kk ja vain itse on ollut itseään asettamassa keulille. . Määrä ei laatua korvaa. Eikä vaan jaksa kiinnostaa tuollainen siipeilyn ylistys, herättää vain sääliä ja v...tuilua kun se on niin tosissaan. Ihan kasvonaamion ja kaks joulutorttua sai kotiinpaluujuhlissaan. Ne tortut oli kyllä ihan liikaa.

• No heikolta tuntuu,..
      kirjoittaa johtohahmojen puutteesta, miten niin voit kokea?
      Minusta täällä on monia hyviä ns. johtohahmoja, kuinka Palstavaarin sivuutat flegmaatin ja Halla-ahon ään.44 ja miehisiä ääniä kuuluu puskissakin 🙂 )))
      Kahvipirtin vahvuudessa vaikuttaa vakaa Skillaan, maltillinen ynnämuu, hauska ja oivaltava hurskainen, Sydämellinen Late vaan ehkä tulee keväämmällä jos terveys sallii, ikää alkaa meillä monella olla. Puhumattakaan sitten Ramoonan ja Makriinan ja minunkin uskollisuudesta, en minä ymmärrä mitä sinulta vielä puuttuu. Uusia kirjoittajia on jo tullut mukaan, joten kyllä se marssijärjestys löytyy taas aikaa myöten.

Hyvät jatkot vaan ja huomenet! ⚓️

• taattua-tavaraa

Ruuneperi on myös/sama Palstavaari ja useita muitakin nikkejä, joten eihän häntä ole unohdettu..

• noinhan.asia.on

Mainion Korpikirj...jan haistettua palstalla palaneen käryä ja siirryttyä taustalle on palsta edelleen tuuliajolla. Esitellään sen sijaan nikkejä, joilla tuskin on ollut tarpeellisia ominaisuuksia palstan keulakuvan asemaan.
        Palstan konkareilla on vielä hyvässä muistissa Pilm...- alkuinen nikki, joka omalla olemuksellaan, kiistelemättä kenenkään kanssa ja ketään loukkaamatta, piti menestyksellä yllä palstan henkeä innostaen kirjoittamaan tänne. Oi niitä aikoja!

• arkistokertoo

Mainion Korpikirj...jan haistettua palstalla palaneen käryä ja siirryttyä taustalle on palsta edelleen tuuliajolla. Esitellään sen sijaan nikkejä, joilla tuskin on ollut tarpeellisia ominaisuuksia palstan keulakuvan asemaan.
        Palstan konkareilla on vielä hyvässä muistissa Pilm...- alkuinen nikki, joka omalla olemuksellaan, kiistelemättä kenenkään kanssa ja ketään loukkaamatta, piti menestyksellä yllä palstan henkeä innostaen kirjoittamaan tänne. Oi niitä aikoja!

Onkos tuo edes tottakaan taas? Milloin ihmeessä on sellainen aikakausi ollut olemassa.
        Arkistoakin lukeneena, ei ole löytynyt kuin pari tosi piiiitkää ketjua, jossa joku Kristoffer tai vastaava keskusteli Hajun kanssa älykkäästi kylläkin, mutta HUOMIO! -vain kaksinpuheluna.
        Sekö mielestäsi olisi palstan tarkoitus? Huh huh!

Harvakseltaan siihen uskaltautui joku nainenkin, mutta useimmat sivallettiin mitättöminä kanoina sivuun. Toinen vaihtoehto oli ällöttävä ja ylenmääräinen ladyiksi kutsuminen, ja ruusujen virtuaalijakelu suosikeilleen. Vanhempana tuli kuvioihin pohjanmaalaiset sananparret ja Frederiikan ystävyyden ja vällykäärmeittensä mainostaminen!

• vanha-tuttu
        arkistokertoo kirjoitti:

Onkos tuo edes tottakaan taas? Milloin ihmeessä on sellainen aikakausi ollut olemassa.
        Arkistoakin lukeneena, ei ole löytynyt kuin pari tosi piiiitkää ketjua, jossa joku Kristoffer tai vastaava keskusteli Hajun kanssa älykkäästi kylläkin, mutta HUOMIO! -vain kaksinpuheluna.
        Sekö mielestäsi olisi palstan tarkoitus? Huh huh!

Harvakseltaan siihen uskaltautui joku nainenkin, mutta useimmat sivallettiin mitättöminä kanoina sivuun. Toinen vaihtoehto oli ällöttävä ja ylenmääräinen ladyiksi kutsuminen, ja ruusujen virtuaalijakelu suosikeilleen. Vanhempana tuli kuvioihin pohjanmaalaiset sananparret ja Frederiikan ystävyyden ja vällykäärmeittensä mainostaminen!

Näin minäkin muistan, että loppujenlopuksi oli aika riitaista jutustelua, kun ruuneman oli serifinä ja Pililmari (useilla nikeillään) altavastaajana ja bannaukset kävi kuumina puolin ja toisin.

Ruunehan siinä hävisi, joka ei voi hyväksyä vielläkään, vaan availee nyt itse eri nikeillä avauksia, mutta kyllä "seepra raidoistaan tunnetaan", kuten nuo uskonasiat, entiset lyylit ja hänen erinomaiset runonsa lyylille ja "amalia armaansa" sieltä Römsänperältä.

Pitäisikö nyt kuitenin aloittaa uusiaika ja unohtaa nuo menneet, koska uudet kirjoittajat eivät ilmeisesti halua kaluta arkistoja, mikä on todella hyvä, vaikka se joskus tuokin ongelman, kun juttu liityy johnkin menneeseen mielipiteeseen.

Huomioikaa kuitenkin sekin mahdollisuus, että mielipide on voinnut muuttua ja hyvän keskustelu kumppanin voisi löytää.

Hyvä keskustelukumppani ei ole kuitenkaan, joka joka kolmas viikko aloitaa eri nikeillä Jumalan olosta olemisesta, tai kirjoituksien loppumisen tältä palstasta, jos hän lopettaa?

Ole huoletta ruune useine nikkeinesi, kyllä täällä juttu jatkuu ilaman sinuakin aivan varmasti ja ehkä sopuisammaksi?

• yksullamirjami

Mihinkäs tämä kijoittelu olisi voinutkaan muuttua . Sama porukka jo vuosi kymmeniä saa sanoo riitelee. Ei huvita poiketa usein .

• tämä.muistettaa

eikös Ruune kirjoittikin
      kerran pitävänsä kauniista Rituliinista

sinis ja Ruune ova tavannnee
      mutta Ruune sanoi ei hotsittanut

• Hei! Minkähän vuoksi pidät kiinni tuosta tapaamisesta, jota ei ole koskaan tapahtunut?
        Ruune on itsekin rekisteröidyllä nikillään vahvistanut ettemme me kaksi ole livessä tavanneet!

Siinä olet oikeassa, ettei pillumaakari pitänyt " hiillosta",..,...olevan tarpeeksi särjen paistoon! Johon minä, että oikeastaan vain lohi kelpaakin minulle 🤣)))

Minä en ymmärrä särkien paistoista H:salaisena mitään, minulle tosiaankin särki on ongittuna ihan ruotoinen roskakala, mutta Kainuun savusärki purkissa on kyllä maukas.

• naisensuustako
        sini.s kirjoitti:

Hei! Minkähän vuoksi pidät kiinni tuosta tapaamisesta, jota ei ole koskaan tapahtunut?
        Ruune on itsekin rekisteröidyllä nikillään vahvistanut ettemme me kaksi ole livessä tavanneet!

Siinä olet oikeassa, ettei pillumaakari pitänyt " hiillosta",..,...olevan tarpeeksi särjen paistoon! Johon minä, että oikeastaan vain lohi kelpaakin minulle 🤣)))

Minä en ymmärrä särkien paistoista H:salaisena mitään, minulle tosiaankin särki on ongittuna ihan ruotoinen roskakala, mutta Kainuun savusärki purkissa on kyllä maukas.

Kuka oli pillumaakari?

Rääväsuu olet sinä!

Mitä muuten valmistaa pillumaakari, teko sellaisako, vai hoitaako sinua joku sellainen?
        Outo ammatti ?

• Huomattu.on

Välillä esittää niin herkkää taiteilijaa ja kulttuuripersoonaa, mutta ohut on se sivistyksen pintakiilto. Rivous pilkottaa selvästi alta ja joka asiaan puuttuu, Sitä se tekee kun kurjista oloista pääsee hetkeksi sivistyksen ja varallisuuden siivelle. Toinenkin esimerkki löytyy.

• Ei kai nyt sentään p...jen valmistaja , jaa se maakari, eikö pullamaakari ei olekaan tuttu?

Voi veljet ja siskot teijän kanssanne, mikä moraalistihelistely ihan turhaan! Kun ei
      tiedä mihin tuokin humoristinen , hm
      tai lempinimen käyttö perustuu, onhan se tietenkin ymmärrettävää 🤣
      Hassun hauskaa silti, yhdyslankojahan täällä punotaan ja seittejä sotketaan, minä vaan jolen oppinut hauskuttelemaan ihan omillakin ehdoillani, moikka!

PS. Onhan mulla kyllä laajentunut tuo sietoskaala,..pyrsk°°°°

• häpeäisin.rivouksia

Johtuiskohan tuo siveettömyyksien sietämisesi siitä, että menit lapsena miehelle? Liian nuorenako, kun kehitys aikuisuuteen jäi läpikäymättä ja vanhuudessa kaikki rivous on lempiaiheita?

Älä kirjoita kaikkea julki, mitä mieleesi tulee.
        Sanoistaan nainen tunnetaan ja sarvistaan härkä!

Tai, mitä se sivistyneisyytesi oikeastaan minulle kuuluukaan. Sanomisistasihan sinut tunnetaan.

• noinhan.asia.lienee
        häpeäisin.rivouksia kirjoitti:

Johtuiskohan tuo siveettömyyksien sietämisesi siitä, että menit lapsena miehelle? Liian nuorenako, kun kehitys aikuisuuteen jäi läpikäymättä ja vanhuudessa kaikki rivous on lempiaiheita?

Älä kirjoita kaikkea julki, mitä mieleesi tulee.
        Sanoistaan nainen tunnetaan ja sarvistaan härkä!

Tai, mitä se sivistyneisyytesi oikeastaan minulle kuuluukaan. Sanomisistasihan sinut tunnetaan.

Eiväthän useimmat miehetkään olisi sietäneet moista kielenkäyttöä.

Luultavasti se on syntynyt yksinäisyyden vuosina.

• Ai herranen aika, mikä häijyläinen! Mahtaa sinua harmittaa tämä ketju, kun et tiedä mitä keksisit syyttää 🤣
      Vallan lempiaiheitako minulla rivoudet ?näiden 10 vuoden aikana,...et voi olla tosissasi,..koita nyt jo hillitä tuota pahaa sisuasi, ettet ihan sekoa.

• häpeäisin.rivouksia

Minä en sekoa, mutta kuinka on sinun laitasi?
        Osoitinko pahaa sisua?

• häpeäisin.rivouksia kirjoitti:

Minä en sekoa, mutta kuinka on sinun laitasi?
        Osoitinko pahaa sisua?

Minusta on halveksittavaa nimettömänä hyökätä ilkeilyillä kenenkään kimppuun!
        Kyllä osoitit pahaa sisua, kun tulkitsit sietokykyni koskevan rivouksia! Hyi hemmetti !

Kaikenlaisiin ihmismielen kummallisuuksiin, sitä joutuu siedättäytymään joskus täälläkin, Luoja paratkoon!
        Riidanhaluisuuteen en halua samaistua , mutta ihmisiksi olisi paras nimettömänäkin olla!
        Hyvää adventin aikaa.

• sivullisena.vastaan
        sini.s kirjoitti:

Minusta on halveksittavaa nimettömänä hyökätä ilkeilyillä kenenkään kimppuun!
        Kyllä osoitit pahaa sisua, kun tulkitsit sietokykyni koskevan rivouksia! Hyi hemmetti !

Kaikenlaisiin ihmismielen kummallisuuksiin, sitä joutuu siedättäytymään joskus täälläkin, Luoja paratkoon!
        Riidanhaluisuuteen en halua samaistua , mutta ihmisiksi olisi paras nimettömänäkin olla!
        Hyvää adventin aikaa.

En muuten puuttuisi viestittelyysi, mutta melkoisten rivouksien jakelua näyt harrastavan, etkä vain minun mielestäni, jos viitsit vilkaista tämänkin ketjun kommentteihin esiintymisestäsi. Ja se Pilmarin haiseminen, siinä sitä osoitusta jatko-osaan.
        Älä pyydä muita ymmärtämään mielialojasi.
        Hallitse itsesi ensiksi, sitten voit määräillä muitakin.

Kuka nyt kanssasi riitelemään, en minä ainakaan.
        En viitsi puhua niin rumia kuin sinä.

• että.saa.mitä.til
        sivullisena.vastaan kirjoitti:

En muuten puuttuisi viestittelyysi, mutta melkoisten rivouksien jakelua näyt harrastavan, etkä vain minun mielestäni, jos viitsit vilkaista tämänkin ketjun kommentteihin esiintymisestäsi. Ja se Pilmarin haiseminen, siinä sitä osoitusta jatko-osaan.
        Älä pyydä muita ymmärtämään mielialojasi.
        Hallitse itsesi ensiksi, sitten voit määräillä muitakin.

Kuka nyt kanssasi riitelemään, en minä ainakaan.
        En viitsi puhua niin rumia kuin sinä.

Sama mieltä "sivullisena vas.." -nimimerkin kanssa.

"... halveksittavaa nimettömänä hyökätä ilkeilyillä kenenkään kimppuun." - Sitähän asianomainen on juuri itse tehnyt. On ilkeillyt täällä. Mitä kirjoittikaan nikki Pilm...sta? Nyt yrittää väistellä ja näytellä niin kilttiä! Vaikuttaa vain siltä, että ei onnistu.

• Hyvää sunnuntaiaamua!

Olen nyt pyytänyt ketjun poistoa, nätin kiitosketjuni, jonka pilasitte. Vanha kahtiajako Pilmari/ Ruuneperi välillä haluttiin taas esiin , kiusaaminen ja ärsyttäminen, niistähän puskatrollit on tunnettuja!

Ei minusta ole osallistumaan ketjujen loppupään kiistoihin, palstan lukijoita ajatellen,..pahoitteluni. 💕

• no.hienosti.on.mennyt

Turhaa on panetella muita. Mikä pakko on tulla kiistoihin ja ruveta syyttelemään toisia asiallisesti esiintyviä palstalaisia? Antaa heidän kirjoitella vapaasti. Se kuuluu Suuomi24:n luonteeseen.

Ketju joka sisältää myös tunnustuksen kokeneelle palstalaiselle, ansaitsee ehdottomasti paikkansa täällä. Tätä ei missään tapauksessa saa poistaa jonkin yksittäisen puheenvuoron johdosta.

• että_noin

Nimittäin sitä saa, mitä tilaa

• rekattukin

Tässä olikin kyse Sinisirkku juuri sinun ketjustasi ja käsitelty on kiitoksesi Ruuneperille ja Pilmarin loukkaus johon sinä itse olet syyllistynyt!

Tässä ei käydä riitaa Ruuneperin ja Pilmarin välillä!

Suurin epäkohta on Sinun, Sinisirkku nikilläsi kirjoittanat viestit ja lukijoiden suhtautuminen niihin.

Opetukseksi kaikki moitteet on otettava, eikä Sinun lausumasi MUUTU HUONOMMAksi eikä paremmaksi poistamalla ketju joka palauttaa mieleen, ettei palstalta poissa olevaakaan saa "kohdella epäkunnioittavasti"
        Laitos ja haisee, niissä se siemen tämän ketjun moitteisiin, saahan täällä kehua, kehu pois!

Omalla käytökselläsi olet saanut paljon sinuun kohdistuvaa epäsuosiota aikaan.

Parempi kuin poisto, on itsensä muuttaminen.

Huomaa, tämä on minun mielipiteeni, ei palstalaisten. Lukijoiden mielipiteeseen viittaamiseen löydät kommentoinnit tästä ketjusta, niitä en oleta enkä muistele olevan.

• toinenrekattu
        rekattukin kirjoitti:

Tässä olikin kyse Sinisirkku juuri sinun ketjustasi ja käsitelty on kiitoksesi Ruuneperille ja Pilmarin loukkaus johon sinä itse olet syyllistynyt!

Suurin epäkohta on Sinun, Sinisirkku nikilläsi kirjoittanat viestit ja lukijoiden suhtautuminen niihin.

Opetukseksi kaikki moitteet on otettava, eikä Sinun lausumasi MUUTU HUONOMMAksi eikä paremmaksi poistamalla ketju joka palauttaa mieleen, ettei palstalta poissa olevaakaan saa "kohdella epäkunnioittavasti"
        Laitos ja haisee, niissä se siemen tämän ketjun moitteisiin, saahan täällä kehua, kehu pois!

Huomaa, tämä on minun mielipiteeni, ei palstalaisten. Lukijoiden mielipiteeseen viittaamiseen löydät kommentoinnit tästä ketjusta, niitä en oleta enkä muistele olevan.

Palstalta poissaolevako itse pyhyys saa siis loukata, inttää ja kieroilla mielensä mukaan?

• ymmärryshoi
        toinenrekattu kirjoitti:

Palstalta poissaolevako itse pyhyys saa siis loukata, inttää ja kieroilla mielensä mukaan?

Onko Pilmaria näkynyt teitä onnettomia loukkaamassa?

Kun tänne kirjoittaa, ei ole p a l s t a l t a p o i s s a o l e v a, käykö järkeesi sellainen totuus?

• atshih
        ymmärryshoi kirjoitti:

Onko Pilmaria näkynyt teitä onnettomia loukkaamassa?

Kun tänne kirjoittaa, ei ole p a l s t a l t a p o i s s a o l e v a, käykö järkeesi sellainen totuus?

Voihan Sepeteus näitä kuumakalleja!

• rekattukin kirjoitti:

Joo kiitos, ihan hyvin kirjoitit,

Vaan nyt ei millään luovuus kestä oman ketjuni muutosta tosikkomaisuuteen, ilman tätä videota 😄

https://www.youtube.com/watch?v=P0eXSm1bx54

• selityksetloppuivat
        sini.sirkku kirjoitti:

Vaan nyt ei millään luovuus kestä oman ketjuni muutosta tosikkomaisuuteen, ilman tätä videota 😄

Tuttua toimintaa, kun sanat loppuvat, etkä enää löydä selityksiä, lisäät linkin!

En koskaan ole kyllä niitä avannut, enkä avaa nytkään.

onko se niin vaikeaa tunnustaa ettei vika ole aina muissa, sitä on tietenkin sinussakin. Suosio hankitaan ihan muilla keinoilla kuin ylimielisyydellä.

• selityksetloppuivat kirjoitti:

Tuttua toimintaa, kun sanat loppuvat, etkä enää löydä selityksiä, lisäät linkin!

En koskaan ole kyllä niitä avannut, enkä avaa nytkään.

onko se niin vaikeaa tunnustaa ettei vika ole aina muissa, sitä on tietenkin sinussakin. Suosio hankitaan ihan muilla keinoilla kuin ylimielisyydellä.

No johan on asiaa, ja aina vain moitetta ja kränää 😄
        Ja ylväästi ilmoitat ettet avaa videoitani, ja vedät naurettavia loppupäätelmiä sanojen loppumisesta!

Ei se noin ole, vaan videolla eläimet sekä auttavat toinen toisiaan, karhu poimii vedestä harakkarääpäleen, sorsa syöttää kaloja ja kissa hakee lajitoverinsa alas puusta väkisin !🍀🌷
        Välillä ne tappelee, että maa pöllyää, mutta kaikenkaikkiaan hyvä ja hauska video.

Älä lue, älä ainakaan osallistu sappea tänne tyhjentämään, tulkitset vain suotta niin väärin.

• hämeen_hiras
        sini.sirkku kirjoitti:

Ja ylväästi ilmoitat ettet avaa videoitani, ja vedät naurettavia loppupäätelmiä sanojen loppumisesta!

Ei se noin ole, vaan videolla eläimet sekä auttavat toinen toisiaan, karhu poimii vedestä harakkarääpäleen, sorsa syöttää kaloja ja kissa hakee lajitoverinsa alas puusta väkisin !🍀🌷
        Välillä ne tappelee, että maa pöllyää, mutta kaikenkaikkiaan hyvä ja hauska video.

Älä lue, älä ainakaan osallistu sappea tänne tyhjentämään, tulkitset vain suotta niin väärin.

Videossa on hauskoja tapauksia eläimistä, mutta ei niillä tämän ketjun kanssa ole tekemistä. Samaa voi sanoa aloituksessa mainitusta linkistä, joka sisältää vanhan valssin Mandzhurian kukkuloila.

• adio.s
        hämeen_hiras kirjoitti:

Videossa on hauskoja tapauksia eläimistä, mutta ei niillä tämän ketjun kanssa ole tekemistä. Samaa voi sanoa aloituksessa mainitusta linkistä, joka sisältää vanhan valssin Mandzhurian kukkuloila.

Ai ! Minusta se sopi taas kuin nyrkki silmään, jos ei muuta kuin esimerkkinä ihmisten tyhmyydelle eläinkunnasta ***miten elävät sovussa! ***

Aivan hyväntuulen tuulahdus tuosta valssista kun muistan ratsastusretkeni Manzhurian kukkuloille!

PS. Sitä paitsi, miks pitäis ottaakaan huomioon ymmärtämättömät paukapäät ? Ketjuhan on minun, ja teen aloituksen niin kuin hyväksi näen!

Tee hämeen-hiras ite parempi, var så god med glädje!

• rauhasielulleen
        sini.sirkku kirjoitti:

Palstan aktiivisin riitelyyn erikoistunut nikki.

Hän ei koskaan sano pahasti, hän ei koskaan ole väärässä, mutta kun nuo muut. Eivät hitto vie osaa tehdä aloituksia, eivätkä ymmärrä hänen sanomisaan ja linkkejänsä.

Ennen sanottiin, että kun sanat loppuvat, puhuvat nyrkit.

Aloittajalla ovat sananyrkit puhuneet täällä jo monta vuotta.
        Yhä hän uskoo olevansa korvaamaton vahvistus palstalle.

Annetaan hänen olla luuloissaan, jos pysyisi paremmin siellä 80 palstalla loistamassa, kun täällä on muita parempia, eikä kaikista ole myöntämään itsellensä ettei kannata olla kaiken aikaa esillä.
        Sinne kahvipirttiin sopii, siellä saa loistaa!

Että tulee ihan yrjö! Oksennus minulla, mutta en olekkaan mikään uusioneitsyt.

• sini.sirkku kirjoitti:

Oletpa löytänyt hurmaavan videon.

• vanhathokemat

Niinhän sinä parka olet kokenut, mutta et silti oppinut?

• löytynyttä

no.nyt.tuli

sini.s kirjoitti:

• Niin minuakin naurattaa, miten osasinkin napakasti sanoa mielipiteeni,. 😊

• no.oikein.paukapää

Ai tässäkö se "napakka mielipide" oli:

PS. Sitä paitsi, miks pitäis ottaakaan huomioon ymmärtämättömät paukapäät ? Ketjuhan on minun, ja teen aloituksen niin kuin hyväksi näen!

Totta kai saa tehdä aloituksen siten kuin haluaa. Valmiista aloituksesta saa täällä kuka tahansa esittää mielipiteitä.

Naurettavaa on väittää koko ketjua omakseen, HO-HO-HO-HO-HOOOOOOO! Tuonhan ymmärtää jopa ymmärtämätön paukapää, joiden huomioon ottamista aloittaja ei pidä tärkeänä. Aihetta olisi.

• no.oikein.paukapää kirjoitti:

Totta kai saa tehdä aloituksen siten kuin haluaa. Valmiista aloituksesta saa täällä kuka tahansa esittää mielipiteitä.

Naurettavaa on väittää koko ketjua omakseen, HO-HO-HO-HO-HOOOOOOO! Tuonhan ymmärtää jopa ymmärtämätön paukapää, joiden huomioon ottamista aloittaja ei pidä tärkeänä. Aihetta olisi.

Onneksi olet sen verran hoksaavainen paukapää, että tajusit tulla hekottamaan palstalle.
        Onko hohotuksesi osoitettu sini-sirkulle, koko maailmalle, vai Ruunelle, jolle aloittaja terveisensä lähettää?
        Ilman iloista kommenttiasi olisi ketju huomattavasti köyhempi.
        Tähän mielipiteeseen voivat yhtyä varmaankin kaikki.

Tämän palstan taso on todella korkea.

• no.ymmärtämätön.paukapää
        Makriina2 kirjoitti:

Onneksi olet sen verran hoksaavainen paukapää, että tajusit tulla hekottamaan palstalle.
        Onko hohotuksesi osoitettu sini-sirkulle, koko maailmalle, vai Ruunelle, jolle aloittaja terveisensä lähettää?

"Onko hohotuksesi osoitettu sini-sirkulle, koko maailmalle, vai Ruunelle, jolle aloittaja terveisensä lähettää?"

- On osoitettu pelkästään niille tämän palstan käyttäjille, jotka eivät osaa olla Makr...2:n tavoin aika veitikoita.

• rivijäsen

Nyt aukes tällekin kissanpojalle silmät!

• yksullamirjami

ihan kun minun sanomanani !!!!!

U.M

• sini.sirkku-ek

Riidanhaluisuus niin ilmeistä, ettei kaipaa asiattomuuteen syventymistä!

• tuttuahanselinkkienjako

Kykenetkö Sinä syventymään mihinkään asiaan?

Suurin osa palstalle suoltamaasi on Googlesta tai Youtuubista!

Viisautesi on ilmeistä!

• ei.ymmärtämätön.paukapää

Jos riidanhaluisuutesi on mielestäsi kerran ilmeistä, niin mitäs sille muut kirjoittajat voivat? Jatka vain samaan malliin.

Asiattomuuksiin on muuten usein hauska syventyä.

Voi noita tosikkoja!

• voirassua
        ei.ymmärtämätön.paukapää kirjoitti:

Jos riidanhaluisuutesi on mielestäsi kerran ilmeistä, niin mitäs sille muut kirjoittajat voivat? Jatka vain samaan malliin.

Asiattomuuksiin on muuten usein hauska syventyä.

Voi noita tosikkoja!

Luonnehan sen ratkaisee mitä hauskana pidät, ja senhän huomaa Huomanneet on palstalaiset jo kauan

• Millaurjami

Voi kun oli mukava avata Suomi 24 70 jossa oli Sini ,sirkun ihana tervehdys Ruuneperille . En ole vielä lukkenut muita kirjoituksia ..Mutta ihanat muistelut oli niiltäajoilta kun itse olimme aktiivisia - Nyt ollaan --mukana --ihan vaan ajankuluksi . Mielipiteet ovat varmaankin samanlaisia , kun ennenkin . Mihinkäs sitä omasta "persoonastaan" voisi muuttua. En sano muuta nyt --on ensin tutustuttava minkälaisen vastaanoton Sini. sirkun ihana kirjoitus sai . <3 ?

U.M

• Ullamirjamia ei usein enää näy palstalla, onhan hauska nähdä :) Jotakin alkuaikojen viattomuudesta nousee esiin,..muistan kun oli hauska ajatella Ullamirjamin kirjoittelevan Ahvenanmaan toisella puolen lahtea.

Jerry Cottonkin oli niin tiiviisti mukana kuvassa, sylissäkin ihan siinä parvekenäkymässä. 😋
        Vuodet on menneet, muutostenkin muovaamina yhä kirjoittelemme, en vaan usko sisimmän meissä paljoakaan muuttuneen, sääli jos kaikki ihanteet ja luottamus kanssaihmisiin kärsisi inflaation,...

PS. Vilkaistessani palstaa ilahduin Makriinan 2 pitäessä eläinvideosta, joka minustakin oli niin söpö. kuin vaan olla voi 💕🐮🌿🦆
        Pidinkin kahvitaukoni vaihteeksi täällä,..heippa

• Sarkasmi-si

Makriina2
      28.11.2018 11:11

no.oikein.paukapää kirjoitti:

Näytä lisää

Kommentoin:

:)

Makriina, sarkasmisi on todellakin hyvää,
      kaikki eivät sitä kyllä ymmärtäneet.

• uatu

"Makriina, sarkasmisi on todellakin hyvää, " (nikki sarkasmi-si)

Eipä taida olla kovin ankara vaatimustaso.

• Sarkasmi

on vaikea laji .

Kaikki päinvastoin!

• seslonkillen

Mitäpä tuossa olis sen kummempaa ihastelemista, koko vanhan naiskaartin osingolla olo käy selväksi, kukin tavallaan.
      Ruokaperräisille meno nyt tärkeämpänä tänäpänä

• palstan_paukpää

Nyt täällä jo päästy kysymykseen, kuka ymmärtää.
        Voihan paukapäät!______

• no.tuotahan.siitä.seuras

Kun aloittaja on innostunut käyttämään tässä ketjussa muista kirjoittajista vähemmän asiallisia luonnehdintoja, on paikallaan lausua muutama sana ketjun lähtökohdasta, aloituksesta.

Ketjun aloitus on osoitus ilman muuta hyväntahtoisuudesta. Samalla se on kuitenkin osoitus lapsellisuudesta ja nöyristelystä. Minkä takia tulla nyt tänne ylistämään toista kirjoittajaa ja suhtautumistaan häneen? Varmaan se tuntuu kuitenkin autuaalliselta.

Pitäisi jo kokemuksesta tietää, että sellaisesta palstalla ei hyvä seuraa. Sanontahan on: Mitä kylvää, sitä myös niittää.

• Kaikessa muussa oletkin ihan oikeassa, ...paitsi tuosta nöyristelystä, ei ole ollut syytä siihen, eikä se kuulu luonteenpiirteisiini!

Sain toki erittelemättä kaikenlaista reaktiota, oikeaakin onneksi ❤️

Kas kun et ole hiffannut tulkita kerran toisinpäin?
        TEKIN saitte osittain mitä tilasitte! JOS NYT ON KÄYTETTÄVÄ NÄITÄ TEIDÄN TARJOAMIANNE 'TOTUUKSIA'

CAPSLOPCK juuttui johinkin muruun,

Kuinka monet kerrat,.. autuaallisuuksista naurahtaen, väännettävä ymmärtämättömälle, olleeni VAIN huolissani kohteesta 😀)))))

On kai tällainen empaattisuus ja kiintymys ihmisiin niin harvinaista nykyaikana, Onhan se monen h*****tinmoisen jankutuspuheen vuoron aihe. heh

PS. On meillä monella sentään ikävä Late Vaan'ia kin, Facessa moni kaipailee hieno ihmistä, luonnon kukkakimppujen jakajaa, ja valokuvaajaa!

• mitätapahtunut
        sini.sirkku kirjoitti:

Kaikessa muussa oletkin ihan oikeassa, ...paitsi tuosta nöyristelystä, ei ole ollut syytä siihen, eikä se kuulu luonteenpiirteisiini!

Sain toki erittelemättä kaikenlaista reaktiota, oikeaakin onneksi ❤️

Kas kun et ole hiffannut tulkita kerran toisinpäin?
        TEKIN saitte osittain mitä tilasitte! JOS NYT ON KÄYTETTÄVÄ NÄITÄ TEIDÄN TARJOAMIANNE 'TOTUUKSIA'

CAPSLOPCK juuttui johinkin muruun,

Kuinka monet kerrat,.. autuaallisuuksista naurahtaen, väännettävä ymmärtämättömälle, olleeni VAIN huolissani kohteesta 😀)))))

On kai tällainen empaattisuus ja kiintymys ihmisiin niin harvinaista nykyaikana, Onhan se monen h*****tinmoisen jankutuspuheen vuoron aihe. heh

PS. On meillä monella sentään ikävä Late Vaan'ia kin, Facessa moni kaipailee hieno ihmistä, luonnon kukkakimppujen jakajaa, ja valokuvaajaa!

Mitä LateVaanille on tapahtunut ? Missä hänen valokuviaan näkee ?

• no.miksipä.kirjoittelisi
        mitätapahtunut kirjoitti:

Mitä LateVaanille on tapahtunut ? Missä hänen valokuviaan näkee ?

Se paukapää ei ehdi kirjoitella tänne, kun kuuntelee yhtenään valssia Mandzhurian kukkuloilla.

• noinhan.asia.on

Ketä palsta rakastaa, sitä se myös kurittaa.

• Hjallenkaima

Minunkin mielestä sinisirkku on palstan lemmikki. Monilahjakkuus, paljon kokenut , lämminsydäminen ja kivasti tempperamenttia, taiteellisuutta ja oikein kivan näköinenkin. Nuorekkaampi kuin moni kuuskymppinen.

@--->---

Sori, ei tämän nätimpää ruusua löytynyt koneeltani.

• että.rakastaa.kuitenkin

Rakastaa ja kurittaa. Niin se on,
        Esimerkkejä ovat tätä ennen olleet etenkin kirjalliset lahjakkuudet Pilm...ri ja Korpikir...ija.

• oon-soittoniekka
        että.rakastaa.kuitenkin kirjoitti:

Esimerkkejä ovat tätä ennen olleet etenkin kirjalliset lahjakkuudet Pilm...ri ja Korpikir...ija.

Niinkö,.... silläkö lailla ihmisyhteisöt on kautta aikojen taonneet kuin alasimella ihmisistä esiin sen ytimen 🤣 pakko nauraa,.. miks'ei onhan se uskottavaa populaatiossa,...se voikin selittää monen suurmiehenkin surkean kohtalon, miks'ei naistenkin.
        PS. Täytyy olla monia muitakin synnynäisiä syitä vaikuttamassa..muuten jäisi niin harvoja sattumia sinne alasimelle,...:)

• niin.se.on
        että.rakastaa.kuitenkin kirjoitti:

Kirjailija osaa mielikuvitella itselleen unelmahöttö-maailman, jossa velatkin muuttuu saataviksi .

• murmelivaan
        niin.se.on kirjoitti:

Kirjailija osaa mielikuvitella itselleen unelmahöttö-maailman, jossa velatkin muuttuu saataviksi .

Siinäpä taito jokamiehelle oliskin tässä murheiden laaksossa,

• ei.unelmille
        niin.se.on kirjoitti:

Jotkut tosikot eivät vain siedä unelmia.

• näinkin
        ei.unelmille kirjoitti:

Jotkut tosikot eivät vain siedä unelmia.

Jotkut hörhöt ei erota totuutta unelmista. Alkaa uskoa itse valheisiinsa.

• ei.unelmille
        näinkin kirjoitti:

Jotkut hörhöt ei erota totuutta unelmista. Alkaa uskoa itse valheisiinsa.

Mitåhän tuollakin on haluttu sanoa? Joku "hörhö" ei pysty esittämään asiaansa ymmärrettävästi. - Valhe ja unelma ovat eri asioita.

• sini.sirkku-ek

Herranen aika, nythän olen ihan ällikällä, ei kun ruusulla kauniisti huiskaistu ! Ikinä en ole näin yllättynyt avatessani R:terveiset ketjua 😌
      Kiitos noin tyylikkästi muotoillusta ruususta, en minä silti surrut enään, alussa tuli pariin kertaan vedet hiljaisuudessa silmiin,..ihan pelkistä väärinymmärryksistä, mutta enhän minä turhilla täytä mieltäni, sinne säilytän vain
      iloisesti mitä kauneimpia palstamuistoja :) ❉°⚛︎✰°⭐︎

• ei.parempaa

Palsta = "ymmärtämättömät paukapäät"

• Entyhmä

Palsta=takarivin tyhmät tyynet

• huomiotehty

Onhan täällä ainakin kaksi VIISASTA NEITSYTTÄ!

• nosto

Se toinen on tämä kiittelijä ketjun avaaja.

Päivitetään nyt avausta jotenkin, ettei putoa seuraavalle sivulle ja unohdamme kuinka joku osaa kiittää.

• ei-kehtaa

En ymmärrä miks märehtiä samaa aloitusta enään?
      <<<<eihän pitkittyneiden ketjuejen venytyksessä ole mitään keskusteltavaa,... pullataikinankin voi sentään letittää 😋

• emmääkään

Aloittajan se itse näitä taikinoita veivaa ja vaivaa.
        Ettei unohdu kuinka kauniisti teki Ruunelle, antoi ihan oman taulunsa ja tässä lähetti musiikit perään.

Laskeppas huviksesi kuinka monta ss viestiä päivässä palstalle ilmestyy?
        Atiivisuus lpalkitaan lisääntyvällä mainosten määrällä!

• ei.se.mitä

On yhdentekevää, kuka tänne kirjoittaa ja mitä.
      Tärkeää on että tänne kirjoitetaan.å

• vai-kuinka

Eikä muualla ole tilaa raapustaa mietteitään?

• Poika kirjoitti joulupukille: tuo minulle pikkuveli!

Pukki vastasi: lähetä äitisi tänne

• no.nyt.se.selvisi

Heh.-heh-heh! Nikillä taitaa olla varastot tuon tason vitsejä.
        Tätä ketjuahan ei saa päästää loppumaan!
        Jatketaan siis hattuilua, rakkaat paukapäät!
        .

• saitkos.veljen.siemenet

Tottakai menit, kun olet taas leski.

Erittäin sivistynyt taiteilijahan se siellä, löysi vitsinkin googlesta ja tännehän se pitää omat viettinsä kertoa.

• saitkos.veljen.siemenet kirjoitti:

Tottakai menit, kun olet taas leski.

Erittäin sivistynyt taiteilijahan se siellä, löysi vitsinkin googlesta ja tännehän se pitää omat viettinsä kertoa.

Siemenistä ei tarvits välittää, mutta jouluvitsin sain kavereiden lähettämänä Pulinaboxiin. Ei ole tarvinnut hakea mitään vitsejä,..

• noinhan.se.kävisi

Täällä on ollut musiikkilinkeistä koostuvia ketjuja.
      Mitäs jos rakennettaisiin ketju, joka koostuu vitseistä?

• Kuullostaa hauskalta, minusta kun on turhaa jatkaa pitkiä ketjuja yleensäkään, kun niihin tuppaa tulemaan hieman alta vyön iskut. M
        Mutta laitetaan harkintaan, miten syttyy kiinostus, nyt alkaa juuri Hero'lla filmi Pompeijin tuhosta. Itse siellä käyneenä kiinosta tuo filmaisointi tulivuoren purkauksesta.
        Hyvää yötä aikanaan,...

• ei.suinkaan.ei

Ei pidä suinkaan aliarvioida pitkiä ketjuja!

Ne ovat vahva osoitus kansan, tässä tapauksessa tämän palstan laajan lukija- ja kirjoittajakunnan. laaja-alaisesta kiinnostuksesta käsiteltävään asiaan

Tässä keskusteluketjussa, kuten kaikki heistä (ja meistä) hyvin tietävät, pn kyse erityisen huomaavaisuuden osoittamisesta pitkäaikaiselle ansioituneelle palstalaiselle. Kuten on ilmennyt, huomaavaisuden osoittamiseen sisältyy myös aineellinen puoli taideteoksen muodossa.

• sini.sirkku-ek

No joo, mutta onhan se myös herättänyt harmistumista, jopa kuvittelua omakehusta, joka ei todella ollut mielessä aloituksessa.

Mielessä on yhä ihmetys siitä, miten mieli voi kypsyttää kokemusta tauluna, siis symboliikalla. Meitä oli 5 keskustelijaa lyhyehkössä ketjussa, jolloin äkkiä näin kuvana tulevan tauluni.
      Ehkä kuva todella korvaa 1000 sanaa.

• pysyn.pimeässä

Taitaa olla kuva yhtäkin sanaa vailla, kun niin monta ole selitykseksi tänne kirjoittanut.
        Ei kaikille merkitse mitään taiteesi, eikä taiteellisuutesi, itsekehuunkin palsta on väärä paikka. Facebookkiin voi vapaasti kehua itseäänkin, eikä saa suoria haukkumisia.
        Moni pitää omaa blogia tai kotisivuja, siell' niitä omia taitoja esitellään.
        kun haluat julkisuutta tee se omalla nimellä ja riitelemättä suosiosta.

• ei.omakehua.kielletä
        pysyn.pimeässä kirjoitti:

Taitaa olla kuva yhtäkin sanaa vailla, kun niin monta ole selitykseksi tänne kirjoittanut.
        Ei kaikille merkitse mitään taiteesi, eikä taiteellisuutesi, itsekehuunkin palsta on väärä paikka. Facebookkiin voi vapaasti kehua itseäänkin, eikä saa suoria haukkumisia.
        Moni pitää omaa blogia tai kotisivuja, siell' niitä omia taitoja esitellään.
        kun haluat julkisuutta tee se omalla nimellä ja riitelemättä suosiosta.

Kyllä täällä itseään saa kehua, ainakin siinä tapauksessa, että on hyvä, vaikka omasta mielestään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1031
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      989
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      798
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      581
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      90
      567
    8. 78
      541
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      537
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    Aihe