Ei oikein ole toivoa enää paremmasta.
Kyllästynyt ja luovuttanut tämän elämän suhteen
12
528
Vastaukset
- nainenolen
Kokeile Jeesusta. Rukoile häntä.
- HERRATSYÖLEIVÄT
Ei Jeesus. Menkää omalle uskonto palstalle. Seksijutut seksi palstalle.
Yhtäkää tatraattia en halua nähdä tänävuonna enää.
Ei uskonto.
ALOITTAJALLE tsemppiä.
Yritä aivan ensimmäiseksi löytää itsellesi
luotettava ja ystävällinen kuuntelija,
palstan ulkopuolelta!
Täällä sinun on mahdotonta purkaa huoliasi
luotettavasti, ja trollaajien häiritsemättä keskustelua!
Näin asia on.
Jos jaksamattomuudentunteesi johtuu vaikeuksista IRL,
ymmärrän sinua paremmin, kuin jos koet itsesi "tyhjäksi", "ontoksi"
ja "hyödyttömäksi" koska kirjoittelet alatyylisiä pieru- ja ulosteaiheisia
aloituksia Ikävä-palstalle! Viimeksi mainitussa tapauksessa sinun kannattaa
lopettaa tyystin trollailusi, jolloin olosi varmaankin kohenee!- Ollutvaikeapitkään
Tulee vielä parempia päiviä, älä luovuta, kaikki on mahdollista muuttua. Tätä yritän itsekin ajatella.
- YritäVoimaantua
Äläpäs nyt joutavoi, elämä eletään loppuun asti, mikä kaikille kuitenkin tulee joku päivä.
Itselläkin on kieltämättä ollut joitakin toivottomuuden tunteita erityisen vaikeissa tilanteissa ja vaiheissa, mutta tarkemmin ajateltuani olen aina tullut siihen tulokseen, että niin pitkään on toivoa, kuin on elämääkin.
Vakavasti sairaana ihminen viimeistään ymmärtää, kuinka paljon parempi vaihtoehto olisi sittenkin saada jatkaa elämää...
Erään hiljattain suhteellisen nuorena kuolleen henkilön leski on kertonut julkisuudessa, että hänen puolisonsa kokeili kaikkea mahdollista parantuakseen ja olisi kiihkeästi halunnut elää, mutta hänen sairautensa eteni vääjäämättömästi ja kuolema seurasi. - LiikaaPaineita
Liika pahoinvointini saa minut haluamaan pois tästä elämästä. Pääsisimpä vain pois ja rauhaan. Joudunko tekemään sen mitä eniten pelkään.
- Annalääkärinaelvittää
Hae apua työterveydestä tai terveyskeskuksesta. Kyse voi olla mielialahäiriöstä, kota voidaan hoitaa.
- risainenpaino
Liian paljon murheita ja risaisuutta elämässäni, en jaksa enää elämää! Mikä avuksi, olen aivan loppu.
- Naiivia
Lääkärit ei osaa selvittää yhtään mitään .
- Kasevaanasevaa
Kuitenkin taas aikanaan, omat jalkani mua kannattaa, kun jaksaisin vaan yrittää ja pystyyn nostaa pään...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345638Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4942584JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51575Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271409En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171129Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7984Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4907- 62892
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807