Älä tuhoa turhaan tiettyjä jo aloitettuja aiheita

MIkä_hitto

Mikä hitto siinä on kun näitä aloituksia voi tehtailla mielin määrin ja silti joidenkin/jonkun on pakko ympätä jonkun toisen aloitus täpötäyteen niin että alkuperäinen aihe ei enää löydy ketjusta.
Nytkin meneillään oleva tuho kohdistuu ketjuun joka on aloitettu jo vuosi sitten ja siihen olisi voinut asiasta kiinnostuneet ottaa kantaa tulevaisuudessakin.
Nyt ketju on kätännössä tuhottu.

Eli tee oma aloitus omasta aiheesta.
Ja jos olet yhtään järkevä, niin kun näet tuon tuholaisen työssä ja tahdot siihen osallistua, niin tee oma aloitus että keskustelette sitten siellä.

79

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kritiikinsietonolla

      Minua ei yhtään haittaa. On hyvä, että kaikki saavat keskustella. Miksi pitäisi tukahduttaa hyvin virinnyt keskustelu sillä periaatteella, ettei se sovi yhden henkilön ta näemmä nyt kahden henkilön pirtaan.
      Mitä väliä on vanhoilla hyvillä keskusteluilla vai onko ehkä niin, etteivät ne olekaan niin hyviä, vaan osoittavat vain koko palstan omituisuutta jo pidemmältä aikajaksolta.

      • Aina_

        Aina aloituksen tarkoitus ei ole virittää laajaa puhe/kirjoitustulvaa. Kirjoitustulva ei ole minulle ainakaan itsetarkoitus.
        Ennen kun näkyi lukumäärä kuinka moni oli lukenut/avannut ketjun, voi niitä avauksia olla todella paljon siihen verrattuna mitä kirjoituksia. Nytkin saattaa olla luetuimpien joukossa aloituksia, joissa ei yhtään kommenttia.

        Jos nyt tarkoitus jollain vain kirjoittaa mahdollisimman pajon niin voi tehdä oman aloituksen tai siirtyä keskustelemaan omaan ketjuun.
        Ei ole pakko tuhota muiden aloituksia, asiallisia.


      • Jos_ei

        Jos ei ole tullut selvyyttä siihen kuka on Paula Salomaa, niin soisin asian jäädä auki kunnes joku keksii ja tuo lisävalaistusta asiaan.
        Nyt sitä tuskin enää tarvitsee jäädä odottelemaan. Ainkaan tuohon ketjuun.


      • Ja_miksi

        "Miksi pitäisi tukahduttaa hyvin virinnyt keskustelu sillä periaatteella, ettei se sovi yhden henkilön ta näemmä nyt kahden henkilön pirtaan."
        Ja miksi pitäisi tukahduttaa hyvin alkanut suolen toiminta jos se nyt sattuu alkaa toimia vaikka keskellä katua. Siihen vain rutistat niin pajon kun ikinä tykkäät.
        Jos nyt pari ohikulkijaa kurtistaa kulmiaan, niin mitä siitä🗽.


    • Mikä_poijun

      Mikä poijun pohjimmainen syy sössiä kaikki mahdolliset aloitukset?
      Miksi poiju ei ota muita ihmisiä huomioon ollenkaan?
      Eikö tuollainen ole hyvin röyhkeää?

      • Vai_onko

        Vai onko ehkä sairastunut entisestään, että ei enää ymmärrä sitäkään kuin ennen.
        Jossain välissä näytti että valo olisi vähän vilkkunut, ainakin pienellä.


      • Nyt_kys

        Nyt kyseinen kirjoittelija ei edes aio ymmärtää mitään mitä hänelle vastataan. Ottaa kaiken yllyttämisen todellisena kehuna ja eikun paahtaa menemään.
        Kaikki toiveet siitä että kirjottelisi omiin ketjuihinsa vapaasti tulvivaa päänsä sisältöä valuvat bittiavaruuteen turhina.
        Ottaa kehuna ja rakkautena kaikki yritykset siirtää keskustelua muualle.
        Ikävä että muut eivät voi enää kirjoittaa.
        Tuo tyyppi on tämän palstan loppu.


    • Ei_Ei_

      "Mutta tulisko minusta sinua matkimalla hyvä palstamoraali ja hienotunteisuus..."
      Ei. Ei tulisi.
      Minun pääni sisällä ihan toisenlainen asiasisältö kuin sinun. Minulla ihan erilainen ymmärrys kuin sinulla.
      Minun moraalini laaja kokonaisuus, jota toteutan laajasti myös muualla kuin tällä palstalla.
      Enkä pyri tietoisesti olemaan esimerkillinen, vaan oma persoonani.
      Koska olen ollut tuota ja siis tätä koko ikäni, tämä kaikki on syvällä minussa ja osa minua, syvästi. Matkimisella ei pitkälle pötki.

      Ehkä moraalin kanssa on sama asia kuin muunkin jutustelun... Siitä puhe mistä puute. Minuahan ei tuollaine asia kuin moraali juurikaan kiinnosta. Joskus kun tulee jokin ongelma.

      • poiuytrdfgh

        No mutta mitäs tässä sitten riitaa on jos mäkään en pyri olemaan esimerkillinen vaan kirjoitan vähän liikaa ? Että eihän me välttis niin eri linjoilla olla loppuenlopuksi ?
        Mä osaan olla esimerkillisempi kuin ntämä silloin ku mulla ei ole aivovauriota ja jätetty sen kaa yksin...kuten oon tuonut esiin olin nuorena kiltti tyttö, enkä kirjoittanut enempää kuin muut halusi...


      • poiuytrdfgh

        Mulla kanssa on laaja kokonaisetiikka ja tää on vaan pirstale...tää nettikirjottelu siis..


      • poiuytrdfgh

        Mun pääni sisällä on paaaaaaaaaljon enemmän kuin mitä täällä tai luureissa on kuultu....


      • poiuytrdfgh

        Sehän se onkin yksi syy miksi kirjoitan kun niin monilla tuntuu olevan minusta semmonen mielikuva että mun pään sisällä olis enintään prosentti siitä mitä oikeesti on....eihän ne siellä luureissa varmaan olis uskonu olevan edes tän suomipalstan vertaa....
        Multa kysyttiin oonko siis löytäny tieteellistä tekstiä selkokielellä ku sitä väitän lukeneeni ja ymmärtäneeni....!
        Joku ei voinu uskoa ettäö olen ennen aivovauriota voinu oppia videolta nopeasti tanssia, hönen miekestä ei kuulostanu uskottavalle....jne jne...


      • EI_ET
        poiuytrdfgh kirjoitti:

        Sehän se onkin yksi syy miksi kirjoitan kun niin monilla tuntuu olevan minusta semmonen mielikuva että mun pään sisällä olis enintään prosentti siitä mitä oikeesti on....eihän ne siellä luureissa varmaan olis uskonu olevan edes tän suomipalstan vertaa....
        Multa kysyttiin oonko siis löytäny tieteellistä tekstiä selkokielellä ku sitä väitän lukeneeni ja ymmärtäneeni....!
        Joku ei voinu uskoa ettäö olen ennen aivovauriota voinu oppia videolta nopeasti tanssia, hönen miekestä ei kuulostanu uskottavalle....jne jne...

        "vaan kirjoitan vähän liikaa ?"
        EI. ET KIRJOITA VÄHÄN LIIKAA.
        Kirjoitat TOOOODELLA PALJON LIIKAA.
        Kirjoitat mitä sattuu ja täytät sillä mitä ketjuja sattuu.

        NYT EN ENÄÄ USKO ETTÄ OLET OLLENKAAN SITÄ MITÄ VÄITÄT OLEVASI.
        Olet joku kummallinen tyyppi joka elelee vain tuhotakseen näitä suomi24n joitakin aihepalstoja.
        Sinulle pitäisi hankkia esto koko suomi24:ään.

        Tuotahan tehdään joillekin todellisille palstahäiriköille kuten työttömyyspalstan Kaleville, sille saunakauhamiehelle joka tehtailee niitä kauhajuttuja.
        Teissä paljon samaa.
        Ehkä olet se sama mies.


    • Kävelyonihanluvallista

      Johan hitto. Johan on itsesäälinen kirjoitus. Johan on isot murheet ihmisellä kun ahdistuu siitä että palstalla on yksi ahkera kirjoittaja.

      Paula Salomaa ei nyt vain aiheena ilmeisesti ollut ihmisten mielestä kovin kiinnostava, kun ei tullut vastauksia muilta kuin Poiulta ja Yhteenlaskulta.

      Poiun kommentit olivat osuvia ja liittyivät todellakin aiheeseen. Hän ilmiselvästi oli todella kuunnellut tuon radio-ohjelman ja löysi Salomaan ajatuksista epäjohdonmukaisuutta. Nasevia ja paikkansapitäviä oivalluksia,, mm. että jos kaikki on lähtöisin ihmisestä itsestään eikä muita saa syyttää (kuten Salomaa väittää), niin jokainen voi kieltäytyä ottamasta vastuuta omista teoistaa. Sittenhän minä voin pamauttaa vastaantulijaa nyrkillä naamaan ja se on hänen vikansa koska kipu lähtee hänen sisältään. Hyvä oivallus. Olisit voinut keskustella vaikka siitä. Mutta ei. Sinä et halua keskustella kuin samaa mieltä olevien kanssa. Sillä tavalla ei vain synny keskustelua.

      Ehkä Poiun ajatukset olivat liian vaikeatajuista tekstiä ja suutuit kun huomasit ettei oma älyllinen kapasiteettisi riitä niiden sisällön ymmärtämiseen? Tai hoksasit ettet pysty kumoamaan hänen väitteitään. Sillä perusteella hän muka pilasi sinun otsikkosi ja aiheesi. Kuule, ei pilannut. Otsikko ei muuttunut ollenkaan. Se on sanasta sanaan samanlainen kuin alunperin.

      Millaisia ne hyvät vastaukset sinusta sitten ovat? Pitääkö vastaajan olla täsmälleen samaa mieltä kuin sinäkin?

      Olet saanut päähäsi että voit ruveta jakamaan ihmisille lupalappuja ja kieltoja: sinä saat kirjoittaa tähän ketjuun, sinä et saa. Johan on röyhkeä ajattelutapa. Johan on outo väite, että aloitus menee pilalle jos siihen tulee samalta kirjoittajalta paljon vastauksia. Johan on kumma uskomus että aloitusta ei enää löydä otsikon alta, että se häipyy eetteriin jos siihen tulee samalta ihmiseltä paljon kommentteja.

      Tähän omaan viestiketjuusi olet itse kirjoittanut kommentin kommentin perään, aina uudella nimimerkillä, mutta otsikko on silti edelleen löydettävissä eikä aihe ole mennyt pilalle.
      Ei siinä mitään. On sinulla lupa kirjoittaa itsellesi rohkaisevia vastauksia ja tekeytyä aina uudeksi henkilöksi joka muka komppaa edellistä kirjoittajaa. Ei se ole kiellettyä. Sama ihminen saa kirjoittaa monta juttua peräpetää. Sinä saat tehdä niin. Poiu saa tehdä niin. Erona on että sinä vaihdat koko ajan nimimerkkiä, Poiu ei. Enkä minä.

      Kirjoitapa saman tien lisää näitä omia itsesäälivuodatuksiasi aiheesta "miksei kukaan rupea keskustelemaan MINUN määräämistä on aiheista ja esitä MINULLE mieluisia mielipiteitä ja miksei MINUN laatimaani listaa niistä jotka saavat kirjoittaa tähän MINUN aloittamaani viestiketjuun oteta todesta?"

      • kritiikinsietonolla

        Kiitos hyvästä kommentista!


      • poiuytrdfgh

        Kiitoksia minulta myös. Juuri tuota hain takaa. Itsensäsyytösteoria kääntyy nurinpäin niin ettei tarvi ottaa vastuuta eettisesti teoistaan kokonaisuuden kannalta...
        Ilmaisit asian minuakin selkeämmin...


      • poiuytrdfgh

        Ja muutenkin tolkuton itsesyyttely ei tee ihmisistä mitenkään erityisen rakkaudellisia...
        multa ainakin katosi rakkaus sisältä tuntumasta siksi ajaksi kun noudatin sitä itsensäsyyttelyä oikein kunnolla...
        Mitä jos siitä seuraakin juuri sitä narsismia aiheuttavaa häpeää eikä mitään rakkautta ?
        Mitä pysyy kelleen antaan kieriskellessään itsesyytöksissä ?


      • poiuytrdfgh

        Siis ainakaan emotionaalisella tasolla...


      • poiuytrdfgh

        Joo pystyy antaan narsisteille ravinnetta kun he saa katsella oikein joukolla kun kieriskelet itsesyytöksissä ja vot huonommin kuin hekään emotionaalisesti...


      • poiuytrdfgh

        Mä en kyllä suosittelis edes psykopaateille mitään tolkutonta itsesyyttelyä....mua todella pelottais mitä siitä seuraisi,,,,


      • poiuytrdfgh

        Ei edes psykopaatit mun mielestä ole itse aiheuttaneet kaikkia ongelmiaan...puhumattakaan kiltimmistä...


      • poiuytrdfgh

        Ihminen ei ole umpio
        luin jostain että umpioitunut olento yleensä tuhoutuu...


      • poiuytrdfgh

        Ja siis tutkitaanhan tieteessäkin kausaliteettia ym... ja eihän se niin aina mene että ongelman kokija oli se mistä se aiheutui. Mä olen syyttänyt itseäni työtä käskettyä muiden erehdyksistä, mutta mitä järjkeä siinä on jos se oli oikeesti jonkun toisen erehdys ?


      • toivottavasti
        poiuytrdfgh kirjoitti:

        Ihminen ei ole umpio
        luin jostain että umpioitunut olento yleensä tuhoutuu...

        Niin käy myös 41 neurologista vaivaa sairastavalle.


      • poiuytrdfgh

        Tunnustan...mä olen herkkis en mikään vahva muuten, mutta yksi kyky mulla on ollut nuoresta tytöstä asti: Pääni keksii aika helposti väitteitä, joita on vaikea kumota.....ja kun mä olen tämmönen hahmoltani hömppätyttö, niin sellaiset ihmiset jotka pitävät itseään jotenkin hahmoltaan arvostettavammilta hermostuvat siitä, etteivät pysty järkevästi mitätöimään väitettäni.
        Tämän ilmiön takia pitkään näyttelin tyhmää, koska tuo ilmiö on jokseenkin pelottava, mutta myls tyhmän näyttely alkoi käymään pelottavaksi, niin oli pakko valita...
        Kyse on siitä että mun oloiselle ihmiselle ei hyväksyttäisi mun ominaisuutta...
        Se on se sosiaalinen ongelma...
        mun olemus tai ominausuus saa olla erillisesti...muttei toisiinsa yhdistettynä...


      • poiuytrdfgh

        Noh mm. siihen muiden vihaisuuteen mä hain vähän helpotusta aspergerdiagnoosilla ku Aspergerithan on tunnetusti "pikkuprofessoreita".
        Siis täähän on ihan yksi syy miks suostuin meneen psykopaattini mukaan sinne neurologille...että jos se ihmisten vihaisuus helpottaisi....


      • monisairas
        poiuytrdfgh kirjoitti:

        Tunnustan...mä olen herkkis en mikään vahva muuten, mutta yksi kyky mulla on ollut nuoresta tytöstä asti: Pääni keksii aika helposti väitteitä, joita on vaikea kumota.....ja kun mä olen tämmönen hahmoltani hömppätyttö, niin sellaiset ihmiset jotka pitävät itseään jotenkin hahmoltaan arvostettavammilta hermostuvat siitä, etteivät pysty järkevästi mitätöimään väitettäni.
        Tämän ilmiön takia pitkään näyttelin tyhmää, koska tuo ilmiö on jokseenkin pelottava, mutta myls tyhmän näyttely alkoi käymään pelottavaksi, niin oli pakko valita...
        Kyse on siitä että mun oloiselle ihmiselle ei hyväksyttäisi mun ominaisuutta...
        Se on se sosiaalinen ongelma...
        mun olemus tai ominausuus saa olla erillisesti...muttei toisiinsa yhdistettynä...

        Joko huomasit 42:n neurologisen vaivan itsestäsi?


      • poiuytrdfgh

        Mulla oli kerran nuorena joku tuntematon nettituttukin joka ihmetteli kykyäni sanoa väitteitä, joita hän ei osaa mitenkään kumota...
        lopulta hän kirjoitti sanomisiani ylös että voi itse sanoa niitä...


      • poiuytrdfgh

        Mutta kyllä sen toisaalta nähdäkseni pitäisi mennä niin että Luoja sen päättää mikä ominaisuus mihinkin olentoon laitetaan...


      • poiuytrdfgh

        Siks toisaalta "luonnonsuojelen" psykopaattejakin....mutta luopumatta etiikastani....


      • monisairas
        poiuytrdfgh kirjoitti:

        Mutta kyllä sen toisaalta nähdäkseni pitäisi mennä niin että Luoja sen päättää mikä ominaisuus mihinkin olentoon laitetaan...

        Luojako ne 41 ominaisuutta on suhun laittanut?


      • poiuytrdfgh

        Mut ajatelkaa mä en ole saanut vielä koskaan ketään innostumaan yrittämään kumota väitteitäni oikealla perustelevalla väittelyllä ? En ketään !!!!
        Mua ei uskota, mutta toisaalta kukaan ei ole edes halukas kokeilemaan kumoamistani loogisilla väitteillä...
        ei vielä kukaan koskaan, vaikka kiistoja on ollut lukuisia....


      • poiuytrdfgh

        Nää 41 uutta ominaisuutta ei ole omia alkuperäisiä ominausuuksiani vaan ulkopuolelta olemukselleni aiheutuneita....joita on lähtenyt jo moni pois...


      • poiuytrdfgh

        En pidä ihmisen omina ominaisuuksina toisten aiheuttamia ominaisuuksia...en edes vaikka ne jäisi....
        Luoja tietää kenet loi


      • poiuytrdfgh

        Siis koskee muitakin kuin minua paitsi jos itse haluavat muuksi...


      • poiuytrdfgh
        toivottavasti kirjoitti:

        Niin käy myös 41 neurologista vaivaa sairastavalle.

        Tuommoinen puhe on ainakin lähes rikollista. Tuota en hyväksy !


      • Kuule_kun
        poiuytrdfgh kirjoitti:

        Tunnustan...mä olen herkkis en mikään vahva muuten, mutta yksi kyky mulla on ollut nuoresta tytöstä asti: Pääni keksii aika helposti väitteitä, joita on vaikea kumota.....ja kun mä olen tämmönen hahmoltani hömppätyttö, niin sellaiset ihmiset jotka pitävät itseään jotenkin hahmoltaan arvostettavammilta hermostuvat siitä, etteivät pysty järkevästi mitätöimään väitettäni.
        Tämän ilmiön takia pitkään näyttelin tyhmää, koska tuo ilmiö on jokseenkin pelottava, mutta myls tyhmän näyttely alkoi käymään pelottavaksi, niin oli pakko valita...
        Kyse on siitä että mun oloiselle ihmiselle ei hyväksyttäisi mun ominaisuutta...
        Se on se sosiaalinen ongelma...
        mun olemus tai ominausuus saa olla erillisesti...muttei toisiinsa yhdistettynä...

        "niin sellaiset ihmiset jotka pitävät itseään jotenkin hahmoltaan arvostettavammilta hermostuvat siitä, etteivät pysty järkevästi mitätöimään väitettäni."
        Kuule kun kukaan ns. normaali ei lähde tuollaiseen ilman mitään järkevää syytä.
        Yhtä hyvin joku joka hyppäisi kaivoon voisi ihmetellä miksi kukaan toinen ei "pysty" sinne hyppäämään. Yhtä järkevää siis.
        Voin kertoa, että minunkin väittämiini joskus kyllästynyt joitain ihmisiä. Tosin minua on ihmetyttänyt jälkeenpäin, miksi he ollenkaan ovat lähteneet väittelemään jos eivät väittele sitten loppuun asti ja koin olleeni oikeassa.
        Mutta huomattavasti ennen kuin olen ollut sinun ikäisesi olen luopunut noista turhista tilanteista joilla ei mitään tarkoitetta. Annan ihmisten suurin piirtein uskoa mitä tahtovat uskoa ja olla niin väärässä kuin koskaan haluavat olla, vaikka sen huomaisinkin. Kas kun minun väittelyissäni ei ollut sen enempää mitään järkeä. Turhaa ajan haaskausta ja joskus ilmapiirin tuhoamista... turhaan sekin.


      • Haicta

        "Paula Salomaa ei nyt vain aiheena ilmeisesti ollut ihmisten mielestä kovin kiinnostava, kun ei tullut vastauksia muilta kuin Poiulta ja Yhteenlaskulta. "
        Haicta kuttu!
        Kuule kun siihen ketjuun EI TARVITSE tulla yhtään ainoaa vastausta. Se on ollut hautautuneena bittiavaruuteen kuukausia eikä olisi edes löytynyt kuin googlettamalla.
        Se ketju ei kaivannut tuhoa silti.

        Tee nyt jumancauta niitä omia avauksia, VEI ETKÖ YMMÄRRÄ sinäkään. Et ilmeisesti.


      • poiuytrdfgh
        toivottavasti kirjoitti:

        Niin käy myös 41 neurologista vaivaa sairastavalle.

        Menisit sinä peilin eteen opettelemaan itsesi rakastamista....ettei tarvi kiukuta...


      • Kyllä_oot

        "Sillä perusteella hän muka pilasi sinun otsikkosi ja aiheesi. Kuule, ei pilannut. Otsikko ei muuttunut ollenkaan. Se on sanasta sanaan samanlainen kuin alunperin"
        Kyllä oot kipeä.
        Otsikko kysyi KUKA ON Paula Salomaa, ei hänen kirjansa sisältöä.

        Mene kuule terapiaan sinäkin. Olisit sen tarpeessa.


      • poiuytrdfgh
        Kuule_kun kirjoitti:

        "niin sellaiset ihmiset jotka pitävät itseään jotenkin hahmoltaan arvostettavammilta hermostuvat siitä, etteivät pysty järkevästi mitätöimään väitettäni."
        Kuule kun kukaan ns. normaali ei lähde tuollaiseen ilman mitään järkevää syytä.
        Yhtä hyvin joku joka hyppäisi kaivoon voisi ihmetellä miksi kukaan toinen ei "pysty" sinne hyppäämään. Yhtä järkevää siis.
        Voin kertoa, että minunkin väittämiini joskus kyllästynyt joitain ihmisiä. Tosin minua on ihmetyttänyt jälkeenpäin, miksi he ollenkaan ovat lähteneet väittelemään jos eivät väittele sitten loppuun asti ja koin olleeni oikeassa.
        Mutta huomattavasti ennen kuin olen ollut sinun ikäisesi olen luopunut noista turhista tilanteista joilla ei mitään tarkoitetta. Annan ihmisten suurin piirtein uskoa mitä tahtovat uskoa ja olla niin väärässä kuin koskaan haluavat olla, vaikka sen huomaisinkin. Kas kun minun väittelyissäni ei ollut sen enempää mitään järkeä. Turhaa ajan haaskausta ja joskus ilmapiirin tuhoamista... turhaan sekin.

        Niihin on ollut järkeviä syitä...isoistakin asioista kyse välillä---


      • Sinun_miel
        poiuytrdfgh kirjoitti:

        Niihin on ollut järkeviä syitä...isoistakin asioista kyse välillä---

        Sinun mielestäsi.
        Maailmaa minäkin parantanut usein.
        Onneksi minä olen ymmärtäny parantaa maailmaa yleensä sellaisessa seurassa, joka on sitä myös halunnut tehdä.
        On todella surullista tavata maailmanparantajia jotka tuputtavat omaa parannuskykyään muille väkisin... Yleensä kai kyse jostain kaksisunntaisesta jonka tila eskaloitunut..


    • poiuytrdfgh

      Miks teidän pitää olla koko ajan vähän vihaisia ?
      Miks ei voi keskustella muuten vaan ?

      • poiuytrdfgh

        No minä yksinkertaisesti valitettavasti päädyin kuuntelemaan ketjun radio-ohjelman ja kaikki mitä korviini noin menee vaikuttaa muhun aina tosi paljon tuottaen ajatus ja kokemustulvan.


      • Miksi_sinun

        Miksi sinun on sotkettava muiden tekemiä aloituksia.
        Mikset voi keskustella muuten vaan, omissa aloituksissasi.


      • voimooses
        Miksi_sinun kirjoitti:

        Miksi sinun on sotkettava muiden tekemiä aloituksia.
        Mikset voi keskustella muuten vaan, omissa aloituksissasi.

        Nyt jäin pohtimaan kirjoittamaasi: "Mikset voi keskustella muuten vaan, omissa aloituksissasi. " Että hänen pitäisi keskustella vain itsensä kanssa omissa aloituksissa, niinkö? Onko se mielestäsi ylipäänsä keskustelua, ajatusten vaihtoa? Pyydät oikein häntä jatkamaan yksin monologiansa, sillä sitä keskustelua harvoin syntyy, muusta kuin erilaisista mielipiteistä vähintään kahden ihmisen välille.


      • Sinäkin
        voimooses kirjoitti:

        Nyt jäin pohtimaan kirjoittamaasi: "Mikset voi keskustella muuten vaan, omissa aloituksissasi. " Että hänen pitäisi keskustella vain itsensä kanssa omissa aloituksissa, niinkö? Onko se mielestäsi ylipäänsä keskustelua, ajatusten vaihtoa? Pyydät oikein häntä jatkamaan yksin monologiansa, sillä sitä keskustelua harvoin syntyy, muusta kuin erilaisista mielipiteistä vähintään kahden ihmisen välille.

        "Pyydät oikein häntä jatkamaan yksin monologiansa, sillä sitä keskustelua harvoin syntyy, muusta kuin erilaisista mielipiteistä vähintään kahden ihmisen välille."
        Sinäkin torvelo!

        Tämä palsta on aihe: Terveys/Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys/narsismi

        Kyseinen terrorisoija ei pyri keskustelemaan järkevästi järkevällä tasolla aiheesta, vaan tuppuaa täytettä mihin aloitukseen sattuu.
        EI HAE NORMAALIA KESKUSTELUA.

        Se joka haluaa hänen kanssaan keskustella voi mennä hänen omaan aloitukseensa tai kutsua hänet erikseen omaan aloitukseensa. Minun aloituksiini ei tarvitse tulla.
        Eikä muitakaan sotkea.

        Pitäisi hakea ylläpidosta estoa tuolle.


      • Itse_et
        voimooses kirjoitti:

        Nyt jäin pohtimaan kirjoittamaasi: "Mikset voi keskustella muuten vaan, omissa aloituksissasi. " Että hänen pitäisi keskustella vain itsensä kanssa omissa aloituksissa, niinkö? Onko se mielestäsi ylipäänsä keskustelua, ajatusten vaihtoa? Pyydät oikein häntä jatkamaan yksin monologiansa, sillä sitä keskustelua harvoin syntyy, muusta kuin erilaisista mielipiteistä vähintään kahden ihmisen välille.

        "Pyydät oikein häntä jatkamaan yksin monologiansa, sillä sitä keskustelua harvoin syntyy, muusta kuin erilaisista mielipiteistä vähintään kahden ihmisen välille."
        Itse et edes tällä palstalla kirjoita aiheesta kun huomaan että et ainakaan tuota tuppuajaa tunne edes.


      • voimoosesjatkaa
        Itse_et kirjoitti:

        "Pyydät oikein häntä jatkamaan yksin monologiansa, sillä sitä keskustelua harvoin syntyy, muusta kuin erilaisista mielipiteistä vähintään kahden ihmisen välille."
        Itse et edes tällä palstalla kirjoita aiheesta kun huomaan että et ainakaan tuota tuppuajaa tunne edes.

        Anonyymipalstalla ei ole tarvekaan tuntea yhtään ketään, mutta hyvin huomaa, että jonkinsortin vialliset täällä keskenään ns. keskustelee, että sikälä porukka pysyy aiheessa. Löytyneekö narsismia vähän jokaiselta, kun toisia pitää alistaa, mitätöidä ja saada itsensä kukkulan kuningattareksi...


      • Itse_Jumala
        voimoosesjatkaa kirjoitti:

        Anonyymipalstalla ei ole tarvekaan tuntea yhtään ketään, mutta hyvin huomaa, että jonkinsortin vialliset täällä keskenään ns. keskustelee, että sikälä porukka pysyy aiheessa. Löytyneekö narsismia vähän jokaiselta, kun toisia pitää alistaa, mitätöidä ja saada itsensä kukkulan kuningattareksi...

        "Löytyneekö narsismia vähän jokaiselta, kun toisia pitää alistaa, mitätöidä ja saada itsensä kukkulan kuningattareksi... "
        🚩Itse Jumala tullut nettipalstalle.


      • hjhkhkhkhk
        Itse_Jumala kirjoitti:

        "Löytyneekö narsismia vähän jokaiselta, kun toisia pitää alistaa, mitätöidä ja saada itsensä kukkulan kuningattareksi... "
        🚩Itse Jumala tullut nettipalstalle.

        Oho...tiedätkö sinä jotakin Jumalasta? Taidat itse olla sellainen. Vanha sanontahan on se, joka toista haukkuu, niin itse on. Osuu ja uppoaa aika usein. Narstithan ei tunnetusti kritiikkiä siedä ja avuksi otetaan oikein vielä emoijit....


      • Mitä_tääll
        hjhkhkhkhk kirjoitti:

        Oho...tiedätkö sinä jotakin Jumalasta? Taidat itse olla sellainen. Vanha sanontahan on se, joka toista haukkuu, niin itse on. Osuu ja uppoaa aika usein. Narstithan ei tunnetusti kritiikkiä siedä ja avuksi otetaan oikein vielä emoijit....

        Mitä täällä tappelet. Keskustele ilman keskusteluseuraa olevan turhautuneen poijun kanssa.


    • KYSE_EI

      KYSE EI TUOSTA AINOASTA KETJUSTA AINOASTAAN. VAAN SIITÄ ETTÄ TAPAA TEHDÄ TUON MILLE ALOITUKSELLE SATTUU.
      Nyt ollut vähän varovaisempi tovin, kun tuosta on valitettu joitain viikkoja sitten (kuukausia), nyt aloitti taas.

      Kun hänellä ON MAHDOLLISUUS KIRJOITTAA OMIA ALOITUKSIA IHAN VAPAASTI KUTEN MUILLAKIN. Niin miksi ei niissä ketjuissaan pysy.
      Aukaise nyt korvasi:
      📣
      Kukaan ei kommentoinneista pahoita mieltään eikä AIHEENMUKAISESTA keskustelusta, vaan siitä että Sumppuaa Täyteen Muiden Tekemät Aloitukset.

      Ja mene tuonne ketjuun haukkumaan minua nyt tyhmäksi, jonka ketjun olen laittanut sitä varten.
      Ketju roikkuu tuossa alla ja on nimeltään:
      HAUKUT MINULLE

    • poiuytrdfgh

      Valitettavasti kuuntelin ihmisiä vaarallisen liikaa ja tästä ei voi edetä järkevästi kuin kuuntelematta. Pahoitteluni että tekstiä on tullut vähän mihin sattuu ketjuun. Jos tilanne ei olis ollut suht vakava, kuten aivovauriota ynnä muuta olisin keskittynyt paremmin muotoseikkoihin.,

      • Mene_lää

        "Jos tilanne ei olis ollut suht vakava, kuten aivovauriota ynnä muuta olisin keskittynyt paremmin muotoseikkoihin.,"
        Mene lääkäreihin ja kerro että sotket nettikeskusteluja liikaa etkä ymmärrä lopettaa.
        Kerro myös niistä luurisoitteluistasi.


    • Kävelyonihanluvallista

      Älä sotke asioita. Ei sinua kukaan ole haukkunut. Sinä itse haukut ja komentelet muita. Teet aloituksia ja vaadit ettei niihin saa vastata koska vastaaminen on "aloituksen sotkemista" ja "ketjun pilaamista". Kukaan ei saa kirjoittaa sinun aloittamaasi ketjuun. Missä kohtaa ne aloitukset ovat menneet sotkuun ja millä lailla ketjut ovat pilalla? Kuka ne pilasi ja miten?

      • VähäjärkisyysHOI

        Tämä minun aloitukseni ja tiedän mistä kyse tässä ketjussa.
        Itse komentelet.

        Mene poijun kanssa kirjoittelemaan omaan aloitukseesi.


      • Ha-haaa

        "Ei sinua kukaan ole haukkunut"
        Ha-haaa!!!!
        Minua saa haukkua niin paljon kuin sielu sietää, kun ei sotke sillä ketjuja loputtomiin.

        Minua saa myös komennella kunhan siinä on jotain järkeä.
        Kunhan sillä ei täytä kejuja.

        En voi sille mitään jos et ymmärrä mitä kirjoitan.


    • Etsintäkuulutetaan

      📣Etsintäkuulutetaan VAPAAEHTOISIA kirjoittamaan poijun kanssa teidän omiin ketjuihinne, jotka sitten muut osaavat kiertää kun tietävät tuon yhden tyylin ja eivät siitä pidä.

      Tuppuatte sitten niin paljon niitä kuin ikinä kykenette.

    • poiuytrdfgh

      Uskon että lähes jokainen joka olis kokenut tuommoisen hermostivaurion kuten minä ei enää pitäisi niin kauhean tärkeänä missä virtuaaliavaruuden viestit lentelee ja minkä verran, jos ei kuitenkaan ole tehnyt mitään pahaa ja on selittänyt tilanteen.
      Jos jollekin muulle olis käyny näin mä sanoisin hänelle: "No hällä väliä missä ne viestit lentää kunhan saat taas aivosi pelastumaan, niin sitten on aikaa muotoilla,,..kaikella hienotunteisuudella....!"

      • poiuytrdfgh

        Siis vakava hermostovaurio jossa kukaan ei auta, ei saisi aiheuttaa pikkuruisia virtuaalivirheitä ? Onko siinä jotain suhteellisuudentajua ?
        Mulle on upeeta jos selvisin virtuaalivirheillä....
        vaikka nyt mäkin olen tehnyt elämässäni jotain hieman sopimatonta jota en olis tehnyt ilman hermostovauriota...


      • poiuytrdfgh

        Kysyn miksi minun hermovaurion aiheuttanut virhe täytyy täysin unohtaa ja antaa anteeksi, mutta minun virtuaalivirheitä jotka ei ketään vammauta, ei ????'
        Mitä jos mä olen tehnyt virtuaalivirheeni juurikin varmistaakseni että asiat etenevät turvallisesti ?


      • poiuytrdfgh

        Kun mun virtuaalivirheet kaikilta osin koskee vain ystävällismielisiä tunteita kaiken lisäksi !
        On mennyt ilman lupaa ilmaisemaan ei yhtään vihaisia sovittelevia tunteita .
        Toi on mun "rike". Mielenkiintoinen maailma.


      • poiuytrdfgh

        En jatka kauaa, teen vaan asian selväksi mistä on kyse ja poistun.
        Mä en voi nyt sotkeutua mihinkään muuhun, siksi oon kuin puolikuuro,,,,
        keskityn omiin asioihini,,,jotta asiat menee hyvin eettisesti jne....


      • poiuytrdfgh

        ku mä en nyt oikeastaan usko sitä että tässä asiassa olis pohjilltaan kyse ongelmasta, että joku asperger ei tajua mennä omaan ketjuun, niin on siksikin vähän vaikea totella, ku jos tottelen ni se vähän näyttää siltä ku olisin myöntynyt että siitä on kyse...


      • Näyttäisi
        poiuytrdfgh kirjoitti:

        ku mä en nyt oikeastaan usko sitä että tässä asiassa olis pohjilltaan kyse ongelmasta, että joku asperger ei tajua mennä omaan ketjuun, niin on siksikin vähän vaikea totella, ku jos tottelen ni se vähän näyttää siltä ku olisin myöntynyt että siitä on kyse...

        "ku jos tottelen ni se vähän näyttää siltä ku olisin myöntynyt että siitä on kyse... "
        Näyttäisit että ymmärryksesi pelittää edes hiukan. Nyt näyttää siltä että on tullut useampi vaiva kun olet ollut hetken pois täältäkin palstalta.

        "En jatka kauaa, teen vaan asian selväksi mistä on kyse ja poistun. "
        Tarkoittaa mitä? Jatkat kymmeniä vuosia eikä asia selviä.

        Minä tahdon että et enää ikinä tuhoa yhtään kunnon aloitusta, mikä ei ole sinun omasi tai mihin ei ketjun aloittaja (muu kuin minä) sinua tosissaan halua kanssaan keskustelemaan.

        Tämä ketju todellakin tarkoitettu myös sinun osallistua, kuten myös se missä saa haukkua minua ja se sinun vanhemmistasi.


      • Vähän_sama
        poiuytrdfgh kirjoitti:

        Siis vakava hermostovaurio jossa kukaan ei auta, ei saisi aiheuttaa pikkuruisia virtuaalivirheitä ? Onko siinä jotain suhteellisuudentajua ?
        Mulle on upeeta jos selvisin virtuaalivirheillä....
        vaikka nyt mäkin olen tehnyt elämässäni jotain hieman sopimatonta jota en olis tehnyt ilman hermostovauriota...

        "Siis vakava hermostovaurio jossa kukaan ei auta, ei saisi aiheuttaa pikkuruisia virtuaalivirheitä ? Onko siinä jotain suhteellisuudentajua ?"
        Vähän sama kuin jos lintuja menee lentokoneen turbiiniin niin voi pudottaa koko koneen.
        Ei siis lintuja lentokentälle!
        Eikä liian neurologiaongelmaista tälle palstalle.


    • yltille

      yltille

      "Mutta joo, tosiaan joskus kummastuttaa, että kun teillä on noinkin paljon yhteistä kosketuspintaa niin vähemmän kuitenkin välillenne tuntuu syntyvän keskustelua ja yhteisiymmärrystä. "
      Syy tällä palstalla:
      Olen kiinnostunut narsismista, mitä tulee tähän palstaan.
      41...? ja ehkä nyt jo plussat neurologista vaivaa...

      Käyn muualla enemmän taidekeskustelut jos minulla moiseen on aikaa nykyään.
      Olen toki lukenut poijun ajatuksia taiteestaan, lukeminenhan ei näy missään, silloin kun hän kirjoittaa omalla areenallaan, eikä ole sottaamassa näitä muita aloituksia. Kuten olen hänelle joskus vastannutkin sopivimmissa ketjuissa.

      Olen myös keskustellu hänen kanssaan aspergerista. MInullahan myös entinen erittäin läheinen naispuolinen aspergerystävä menneisyydessä.

      Mitä tulee siihen minua nuijineeseen aspergermieheen, niin siitä oppinut vähän otteita, miten voi pärjätä.

      Mitä tulee minun kiinnostukseeni filosofiaan, niin olen lukenut joitain opuksia aikoinaan kun luin enemmän muutenkin. Olen käytännöllinen enkä keskustele kenen kanssa tahansa mitä tahansa joka väittää keskusteluaan filosofiaksi.... Ja mikä minusta sitä ei ole.

    • poiuytrdfgh

      Kyse on nyt siitä etten pysty keskittyyn sinuun koska mul on sata muuta asiaa....pahoitteluni.,...

      • Kyse_siitä

        Kyse siitä että pissit mihin sattuu etkä piittaa yhtään.


      • poiuytrdfgh

        Ei ole mennyt täydellisesti tää mihin ketjuun viestit pitäs laittaa eikä viestien muotoilu ynnä muukaan...
        en ole kauheen paneutunut tämän nettikirjoittamisen toteuttamiseen , se on oleellinen syy tähän....kirjottelen niinku ruokatauoilla samalla ku syön...vähän on hutiin mennyt...pahoitteluni


      • Sinun_ei

        Sinun ei todellakaan tarvitse huomioida minua erikseen mitenkään.
        Kunhan et vain suttaa ketjuja.


      • Vähän_sama

        "Siis vakava hermostovaurio jossa kukaan ei auta, ei saisi aiheuttaa pikkuruisia virtuaalivirheitä ? Onko siinä jotain suhteellisuudentajua ?"
        Vähän sama kuin jos lintuja menee lentokoneen turbiiniin niin voi pudottaa koko koneen.
        Ei siis lintuja lentokentälle!
        Eikä liian neurologiaongelmaista tälle palstalle.


      • Älä_vähättele
        poiuytrdfgh kirjoitti:

        Ei ole mennyt täydellisesti tää mihin ketjuun viestit pitäs laittaa eikä viestien muotoilu ynnä muukaan...
        en ole kauheen paneutunut tämän nettikirjoittamisen toteuttamiseen , se on oleellinen syy tähän....kirjottelen niinku ruokatauoilla samalla ku syön...vähän on hutiin mennyt...pahoitteluni

        Älä vähättele!
        Olet terrorisoiva tungeksija joka huomioi vain sen kuka häntä yllyttää.


      • 41neurologistavaivaa
        Älä_vähättele kirjoitti:

        Älä vähättele!
        Olet terrorisoiva tungeksija joka huomioi vain sen kuka häntä yllyttää.

        Todella ärsyttävä ketjujen sotkija, joka selittelee vain oman sekavan päänsä tuotoksia. Oppisi pysymään edes aloittajan aiheessa. Tämä asperger- diagnoosikin on itselleen antama, koska kuvittelee olevansa silloin "pikkuprofessori". Ne muutkin 41 neurologista vaivaa, jotka Luoja on hänelle antanut, ovat kai kuitenkin loppujen lopuksi tätä hermovauriota, jota jatkuvasti muistuttaa sairastavansa.


      • poiuytrdfgh

        Minusta tulee tyhmä vaikutelma jos jatkan nettikeskustelua jossa minua vaan mustamaalataan,

        Voikaa hyvin !


      • poiuytrdfgh

        Mun mielipide on ettei ole sivistynyttä aikuisen ihmisen pilkataan KETÄÄN sairauksien vammautumisten tai elämän vaikeuksien vuoksi !


      • Surullisinta
        poiuytrdfgh kirjoitti:

        Mun mielipide on ettei ole sivistynyttä aikuisen ihmisen pilkataan KETÄÄN sairauksien vammautumisten tai elämän vaikeuksien vuoksi !

        Surullisinta on kun ei näköjään itse ymmärrä tekevänsä toisten ignoorausta palstalta.


    • Pitäisikö

      "Ootte todella hölmöjä jos luulette etten tiedä....
      aivivaurio vaan oli mulle isompi asia kuin liika viestimäärä..."
      🚩Pitäisikö sen olla myös jokaiselle ohikulkijalle isompi asia kuin hänen omat ongelmansa?
      Olet päättänyt kaataa aivovauriosi tämän palstan kirjoittajien niskaan. Et anna näiden kirjoittaa omista ongelmistaan.
      Tätä ei ole voinut näkemätta ensimmäisestä viestistäsi asti tänne palstalle, että kenenkään muun mikään asia ei ole mitään sinun asiaasi verrattuna.

      Juuri kuten narsisti ajattelee, kukaan muu ei ole mitään. Kenenkään muun asiat eivät ole mitään.
      Hänellä on etuoikeus muiden hyväksikäyttöön koska sitä ja koska tätä.... Loputtomiin, hyväksikäyttöä. Aina ylioikeus toisiin nähden.

      Ja, aivan oikeen, niinkun totesitkin, muut jauhavat vain paskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe