Kolmas vuosi menossa logistiikkainssin opintoja ja keskiarvo reilu kolmonen. Valmistuminen lähestyy pikkuhiljaa ja vähän epävarma fiilis kun kohta pitäisi yksin pärjätä työelämässä. Tuntuu, että varsinkin luonnontieteellisten aineiden taidot eivät ole kummoiset. Usein mietin selviänkö työelmässä näillä eväillä ollenkaan. Kaikki kurssit olen kuitenkin ekalla läpäissyt, mutta ei ole resurssit ja aika riittänyt syvempään perehtymiseen. Onko muilla samoja tuntemuksia? Onhan tässä vielä aikaa perusmatikkaa yms. kerrata niiden asioiden osalta, joita ei ymmärrä. Onko muilla samoja tuntemuksia/kokemuksia?
Huolissa omasta inssiosaamisesta.
2
136
Vastaukset
- Wnha
Älä huolehdi. Tärkeintä on löytää vaikka sopivan inssityöpaikan kautta homma, jossa vanhemmat insinöörit opastavat. Motto: etsi sopiva päällikkö itsellesi.
- är_et_dee
En olisi varsinaisesti huolissani tuosta vielä. Jos on kyky itsenäiseen tiedonhankintaan (pakko olla jos meinaa pärjätä) niin tuo koulussa tullut osaaminen toimii vähän niinkuin sisällysluettelona jotta tarvittaessa tiedät mistä suunnasta lähteä etsimään työelämän ongelman ratkaisuun tarvittavia lisätietoja. Näin ainakin tuotekehityksen puolella saadun kokemuksen perusteella.
Tämä ei sitten tarkoittanut että voisi löysäillä koulussa noissa aineissa, päin vastoin. Jokainen arvosana ylöspäin on viikko pois ongelman kanssa tuskastelusta myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774