Thaimaan bruttokansantuote.

PanemisiinHengaillen

Eilen pidettiin kattava selvitys Suomessa Thaimaan Suomalaisen hengailemisen vaikutuksesta Thaimaan bruttokansantuotteeseen.
Selvitykseen osallistui hengailijoita, hengailemattomia, sekä tilasto-bruttokansantuotetietoinen, joten selvitystä voidaan pitää todistettuna totuutena.

Vahvimpana tietona ilmeni, että Thaimaan lainsäädäntö, ihmisoikeussäännökset ja eritoten Pattayan poliisi on suurin haittatekijä Thaimaan kansantaloudelle.

Myös ilmeni että hengailemattomat ovat täysin tietämättömiä hengailemisesta, joista muutamia otteita seuraavassa:

Ensinnäkään mitään ongelmaa ei ole olemassa, koska normiturre ei totuutta näe, koska toiminta maanalla, jopa Suomesta mallia ottaen.
Helsingin Malmin Kelan vessaan kun alkasi olemaan jonoa piikittämään itseään, sossu rakensi piikittäjille oman piikitysvessan parkkipaikalla, johon nämä ajelevat autoillaan piikille piilossa normikansalaiselta.
Huumeiden hallussapitohan on rikos Suomessa, mutta piikittäjähän ei hallussaan pidä huumetta, hän vain sitä itseensä piikittää ja lähtee taas autollaan parkkipaikalta jatkamaan matkaansa.
Näin myös Thaimaassa, piikkiä jayabaa tyttöselle takahuoneessa, niin taas jaksaa jatkaa yhden päivän bruttokansantuotteen nostattamisessa.

Minä jo vuosikymmeniä sitten menin ravintolaan 16 vuotiaana 18 vuotiaan henkilötodistuksellani, mutta Suomalainen hengaiija tarkistaa suurta ammattitaitoaan käyttäen Thaimaalaisen hengailijansa iän henkkareista, koska Thaimaassahan ei väärennettyjä henkilötodistuksia ole vielä oivallettu valmistaa.
Se että ostin kerran huvikseni Bkk:n kadulta itselleni omalla valokuvallani varustetun henkilötodistuksen, jossa olen Burman kuningas, on tietysti urbaani legenda vain.

Myös ilmeni että aivan täysin väärää tietoa on jaettu eritoten lihavien naistoimittajien toimesta lehdistössä, että Pattayalla tehtäisiin muuta kuin hengailua.
Selvisi että Euroopassa ja Jenkeissä pannaan, Pattayalla hengaillaan ja kun Eurooppalaiset Suomalaiset matkustavat Pattayalle, he jättävät kotiinsa panohalunsa siirtyen hengailuun.

Hyvä että tällaisia selvityksiä tehdään vääränkuvan oikaisemiseksi.

15

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisääorkkuja

      Naisilla parempi seksielämä jos kumppani on varakas

      Evoluutiobiologit Dr Thomas Pollet ja professori Daniel Nettles Newcastlen Yliopistosta on tutkineet erittäin laajaa otosta ihmisten seksielämästä kaikkialla maailmassa. Monien tutkimusessa mukana olleiden osa-alueiden yhteinen nimittäjä oli kumppanin vauraus. Tutkimus osoitti vakuuttavasti että naiset jotka elivät parisuhteessa varakkaan miehen kanssa saivat huomattavasti enemmän orgasmeja kuin muut. Miehillä sen sijaan oli täysin yhdentekevää oliko kumppani varakas vai ei.

      https://www.thetimes.co.uk/article/wealthy-men-give-women-more-orgasms-v6rc5jqglqp

      Ei ihme että Thaimaan tytöt tykkää meistä suomalaisista pattayapojista.

      • TykkääJuu

        Voi hellurei taas.

        Poju luulee että Pattayan huora on sen kanssa orkkujen takia.


    • tavanturre
      • TurreOnHyväJaLukee

        Pattayan Loi ei kuulu tärkeimpiin tietoihin.


    • onpaihime

      mikös toi huan ilmoittajaboikotti on, kuka siellä masinoi, taitaa olla palstan spämmäri

      • VilinSihteeri

        Asuuko spämmärisi Hua Hinis vai Hiekkaharjun Jyväskylässä, tai jopa Paraisilla ?


    • 64646578

      Sika Amalia asuu Niuvanniemessä, Lerppa jossain jumalan hylkäämässä paikassa, mutta Hua Hinissä toimii taas itse mätämuna.

    • Niuvastakaikki

      silimien välliin, silimien välliin, silimien välliin piippii juu

    • Niin, tälle vuodelle ennustetaan noin 37,5milj. ulkomaalaisen turistin käyvän Thaimassaa (35,4milj. viime vuonna) ja heidän käyttävän/kuluttavan lomallaan Thaimaassa noin 57mrd,€ ja jonka kerrannaisvaikutusten kanssa arvioidaan vastaavan noin 85mrd.€ Thaimaan vuotuisessa Bkt:ssa ja edustavan siitä hieman reilua 20%:a.
      Ja nyt todellakin puhe TURISMISTA kokonaisuudessaa, eikä vain tämän palstan kesto-aiheesta, eli seksiturismista, mikä ei nykypäivän turistimäärillä näyttele kokonaiskuvassa kovinkaan isoa osuutta.

      • JärjetöntäTilastoa

        Täytyy muistaa ja myös ymmärtää, että huoratuloja ei ilmoiteta eikä täten kirjaannu Bkt:hen.

        Montako lapsihuoraa ja pilattua naisen elämää hyväksyt perusteellasi turismi ja turha selittää vapaaehtoisuuksia vaan täytyy muistaa tosiasiat, että myös ison osuuden pieni osuus ei ole hyväksyttävää eikä perustu vapaaehtoisuuteen, vaan pakkoon monista syistä.

        Kirjoitat viisaana kerrannaisvaikutuksista, kirjoitappa myös kerrannaisvaikutuksesta kun kuviossa on aid, paksuksi tulleet "vapaaehtoiset", heidän huumeiden käyttö että jaksavat päivästä toiseen olla vapaaehtosia, alkoholismi jokapäivän ladydrinkeistä, kakarat Isanissa kun äiti Pattayalla,ym. ym. et pysty muuhun kuin tilastopaskaas.

        Minä olen järjestänyt kahden ilotytön elämän takaisin raiteilleen ja joudun lukemaan sun tilastonäkemyksiäs huoraamisesta, täysin käsittämätöntä.


      • Kuten tuossa jo aikaisemma viestissäni sanoin, nuo luvut ovat TURISMISTA kokonaisuudessaan, enkä ota mitenkaan kantaa SEKSITURISMIIN, mikä noiden arviolta 37,5miljoonan tämän vuotisen turistin joukosta on vain pieni turismin ala-laji.

        Turismissa on aina myös negatiivisia vaikutuksia positiivisten lisäksi jokainen saa sitten itse miettiä ovatko ne negatiiviset vaiko positiiviset vaikutukset isommat.

        Turismi on Thaimaan suurin yksittäinen "teollisuudenala", haluaisitko lopettaa sen kokonaan noiden negatiivisten vaikutusten takia ja millä korvaisit talouden (sekä yksittäisten ihmisten) tulonmenetykset?


      • Järjetöntä
        santtu_1975X kirjoitti:

        Kuten tuossa jo aikaisemma viestissäni sanoin, nuo luvut ovat TURISMISTA kokonaisuudessaan, enkä ota mitenkaan kantaa SEKSITURISMIIN, mikä noiden arviolta 37,5miljoonan tämän vuotisen turistin joukosta on vain pieni turismin ala-laji.

        Turismissa on aina myös negatiivisia vaikutuksia positiivisten lisäksi jokainen saa sitten itse miettiä ovatko ne negatiiviset vaiko positiiviset vaikutukset isommat.

        Turismi on Thaimaan suurin yksittäinen "teollisuudenala", haluaisitko lopettaa sen kokonaan noiden negatiivisten vaikutusten takia ja millä korvaisit talouden (sekä yksittäisten ihmisten) tulonmenetykset?

        Onko negatiiviset vai positiiviset vaikutukset isommat ???

        Maailma ei toimi tavallasi, että täytyy lopettaa kaikki lopettaakseen tai edes vähentääkseen sen negatiivisen osan.

        Turismin ala-laji, no johan taas tuli heitto, siis tämän palstan Pattayan rakkaat edustaa turismin alalajia.

        Mitä jos siirtyisit sinne Maxiskootteri- ja onko potentiaalisia vaaratekijöitä liikenteessä alalajiin, kun et arvosta ihmiselämän laatua perusteella pieni turismin alalaji.

        Minä lopetan keskustelun tähän.


      • Lerppaonlerppaiäti
        Järjetöntä kirjoitti:

        Onko negatiiviset vai positiiviset vaikutukset isommat ???

        Maailma ei toimi tavallasi, että täytyy lopettaa kaikki lopettaakseen tai edes vähentääkseen sen negatiivisen osan.

        Turismin ala-laji, no johan taas tuli heitto, siis tämän palstan Pattayan rakkaat edustaa turismin alalajia.

        Mitä jos siirtyisit sinne Maxiskootteri- ja onko potentiaalisia vaaratekijöitä liikenteessä alalajiin, kun et arvosta ihmiselämän laatua perusteella pieni turismin alalaji.

        Minä lopetan keskustelun tähän.

        Olisit sitten lopettanut, mutta ei!
        Lerppana availet uusia sexiaiheita jatkuvasti, kait kuvitellen siten saavasi lerpan nousuun.
        Turha toivo lerppa, lerppa olet ja pysyt!


      • 44x2vkoavielä

        Sun kannattaisi lopettaa kokonaan kaikki keskustelu, kun talikossakin on enemmän piikkejä kuin sulla pisteitä Mensan testissä.
        Minä tykkään liikkua thaityttöjen kanssa. Kutsun kolmevitosiakin vielä tytöiksi.
        Mitä luulet sensei, kärsiikö ne mimmit seurassani? Kärsiikö ne kun joutuvat matkustelemaan kanssani ja syömään hyvissä ravintoloissa?
        Kärsiikö ne kun joutuvat kanssani menemään monenlaisiin tapahtumiin ja konsertteihin?
        Kärsiikö ne kun kustannan heille kavereineen partyiltoja ja synttäreitä?

        Kutsuvatko he minut omiin juhliinsa siksi koska pitävät minua vastenmielisenä likaisena seksituristina?
        Kutsuvatko he minut kotiinsa tapaamaan vanhempiaan ja lapsiaan siksi, koska inhoavat minua ja haluavat vaan esitellä farangiapinan perheelleen?

        Haluavatko he hengailla ja seurustella kanssani vastentahtoisesti? Olen saanut puoli tusinaa kosintaakin parin vuoden sisällä. Kosivatko thainaiset vastentahtoisesti minua?
        Sanovatko he minua vilpittömin silmin hyväksi mieheksi siksi, koska se on osa heidän umpikieroa salajuonta minun ryöstämiseksi ja he todellisuudessa nauravat minulle?
        Inhoavatko he rahallista apuani ja ottavat vain sen vastaan koska on pakko?

        Vastaus kaikkiin kohtiin on ei. Minä olen tehnyt Thaimaalle, thaimaalaisille ja baaritytöille hyvää. Vain hyvää ja auttanut heitä parempaan elämään ja viettämään hetkiä ja näkemään asioita ja paikkoja joista he olivat aina haaveilleet.
        Minä olen rahoittanut ja rakastanut heitä, kohdellut kuin vastavihittyä vaimoa.
        Kysymys kuuluukin että kumpi meistä on todellisuudessa auttanut baarityttöjä, sinä vai minä? Minä rahalla, suurella sydämellä, kunnioituksella ja rakkaudella, vai sinä huorittelemalla ja rääpimällä päätäsi tällä palstalla haukkumalla sekä miehet että naiset, tietämättä heistä ja heidän taustoistaan yhtään mitään.
        Jos sinä apina luet jonkun katkeran feministin kertomuksia hyväksikäytöistä niin löytyyhän niitä tarinoita kaikkialta maailmasta, mutta ei niiden pohjalta voida mitenkään yleistää mitään eikä ketään.

        Sitäpaitsi monet thaimimmit feikkaa sitä "kurjuutta" saadakseen säälirahaa. Mutta tarpeeseen sekin raha pyydetään joten se nyt on sama millä nimellä sitä rahaa pyydetään ja annetaan. Moni hyväsydäminen mies on maksanut baaritytöille niin paljon, ettei tytön TARVITSE enää mennä rahan takia töihin. Mutta monet menee takaisin silti. He ovat koukussa siihen seuralaiselämään ja HALUAVAT tehdä sitä duunia OMASTA TAHDOSTAAN. Ei kaikki mutta useimmat. Minä valkkaan ne jotka haluavat.


      • 44x

        Kopioinnin sijaan voisitko vastata että kumpi meistä on auttanut baarinaisia enemmän, minä vai sinä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe