Etniset ns. parturit töppöilevät

parturoitu

Kannattaa miettiä kahdesti ennen kuin menee etniseen parturiin, siihen tuloksen olen nyt tullut leikkautettua tukkani 3 kertaa Merikosken barberissa. Toivotpa sitten minkälaista leikkausta tahansa, niin sinulta leikataan sivut lähes paljaiksi ja päälaelle jätetään pitempi tukka. Tämän kampauksen siellä saa vaikka antaisi millaiset millimetriohjeet sivujen leikkaukselle.
Kadulta nykäistyjä kavereita muka partureina ilman koulutusta ja ammatin osaamista. Mitenpä valitat työn tuloksesta, leikattua tukkaa ei saa takaisin.
Kotimainen parturi velottaa kympin enemmän, se kannattaa maksaa niin saa sellaisen leikkauksen kuin haluaa.

13

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toteaja-

      tuo, jo muodista poistunut malli, kelpaa kuitenkin useimmille

    • Halpahinta

      Haluako sinä kuiti? Sitten olla kaksi kympiä.

    • Ympäristöpaineitako

      Aloittajan itsensä on täytynyt pitää kovasti leikkausmallista, jos kerta on käynyt jo kolme kertaa leikkauttamassa tukkansa samassa paikassa. Nyt vasta on sitten alkanut nolottaa.

    • ääntäkehiin

      Tahtoo ihmisillä paha taipumus olla kilpailijoita mollata jaa parturi puolella nykyään on kovaa kilpailua. Jos leikkuu ei suju niin kyllä ne asiakkaat siitä häviää. Itse olen ainakin saanut tarkasti hiukset leikattua. En kuitenkaan kyseisessä paikassa ole käynyt vaan muualla. Oulun suomalaisissa muissa paikoissa olen käynyt ja en tiedä onko huono tuuri sattunut, mutta huonosti on niissä leikattu. Kirjoittajaa kehottaisin antamaan heti suoraa palautetta mihin paikkaan vaan jos ei oo saanut sellaista palvelua mitä halunnut. Suomalaisilla tyypillistä olla tuppisuuna parturissa ja antaa leikata. Tärkeää on myös heti kertoo kun parturissa on hiuksen rajaus, pituus sivuilta, edestä, päältä ja takaa. Itse olen samassa paikassa käynyt ja eri tyyppisiä leikkauksia olen tehnyt hiuksille ja ovat tarkasti samanlaiset aina leikanneet. Ehkä sinullakin huono tuuri sattunut kunten minullakin on sattunut kaikissa suomalaisissa oulun paikoissa käydessäni.

    • KaiSitäSaaMitäTilaa

      Hyvin on pojat minulta leikanneet. Kakskymppiä on taksa ja kuitti tulee aina. Ei kuitenkaan Tuorassa.

      Siinä suomalaisessa M-kirjaimella alkavassa ketjuliukuhihnaparturissa kävin jonkin aikaa ja sanoisin että aika lailla paljon taitamattomampia oli ne suoraan koulusta tulleet tai mitä lie oppisopimuskoulutuksessa olevat tyttöröiset. Ihan hanurista oli muutamaan kertaan hiukset niin ei siinä paljon hiustenpesu tai naamahieronta auta.

      Vaihda parturia. Klubitalossa ainakin hyvät parturit. nSe on totta että ei niillä kaikilla varmaan minkäänlaatuista koulutusta ole, kavereitaan ottavat töihin jollakin ilmaisella rahalla. Mutta osassa on varmaan ihan ammattitaistoiset kaverit. Ainakin mun parturissa.

      • työvoimapoliittinenTukka

        ISISin ammattikoulussa opetetaan täsmäkoulutuksella tuo ananasmallinen tukanleikkaus. Eikä leikkaajaa parane moittia tai seuraavaksi leikataankin sitten koko pää irti.


    • kieltolaki

      ikinä en näihin huijaripartureihin mene.

    • pääsi_on_paleltunut

      Yritätkö leikkauttaa kaljuusi hiuksia?

    • Faktisti

      Jos tälläinen mesopotamian hemmo on 18-50 vuotias ja on Suomessa,hän on sotilas ja/tai rintamakarkuri.

      • dgeDWGO

        ... tai vankeudesta päästetty/ karannut katurikollinen


      • aivan
        dgeDWGO kirjoitti:

        ... tai vankeudesta päästetty/ karannut katurikollinen

        AIVAN!!!!


    • Siistitukka

      Käyn vain sellaisella parturilla joka kuuluu samaan etniseen ryhmään kuin minäkin. Olinpa sitten Afrikassa tai Aasiassa. Ikinä ei ole ollut ongelmia.

    • BurkanAllaSaksetHuiskii

      "PÄITÄ LEIKATAAN"
      (Mainos Oulussa olevan parturin ikkunassa 1960-luvulla)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe