Koston himo

ed--------

Se on usein vain liian suuri.

14

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokaiselta varmaan sitä löytyy ja se käy mielessä, mutta... se energia kannattaa suunnata muuhun, vaikka harrastuksiin!

      • ed---------

        Kyllä mä pystyn ehkä 3/7 viikossa ajattelemaan rakentavasti tosin sillon ei välttämättä ihan selvinpäin aina joten ehkä kostona sekin.. mut 4/7 menee vielä vihoissa. Vastasitko sä mulle sillä että tiedät mut ja että kirjotan sulle?


      • KeksiParempaaTekemistä

        Montako vuotta sä oot "harrastanu" kostojas? ;)


    • VinkitJakoon

      Mikä mielestäsi on hyvä kosto?

      • ed---------

        Masterplan tietysti. Nerokas ja mahtava. Nouset voittoon niin että viholliset on niin nöyryytettyjä että ne jää hautomaan itsemurhaa.


      • Dfghjk
        ed--------- kirjoitti:

        Masterplan tietysti. Nerokas ja mahtava. Nouset voittoon niin että viholliset on niin nöyryytettyjä että ne jää hautomaan itsemurhaa.

        Miksi kostat syyttömille? Pysähdy...


      • lglglg
        ed--------- kirjoitti:

        Masterplan tietysti. Nerokas ja mahtava. Nouset voittoon niin että viholliset on niin nöyryytettyjä että ne jää hautomaan itsemurhaa.

        Elämä on hyvä kosto.


      • NautintooSulle
        ed--------- kirjoitti:

        Masterplan tietysti. Nerokas ja mahtava. Nouset voittoon niin että viholliset on niin nöyryytettyjä että ne jää hautomaan itsemurhaa.

        Ens syksynä kun korot nousee niin masterplan tulee todeksi.


      • ed--------
        ed--------- kirjoitti:

        Masterplan tietysti. Nerokas ja mahtava. Nouset voittoon niin että viholliset on niin nöyryytettyjä että ne jää hautomaan itsemurhaa.

        "tapa ittes" niin on se minullekin monesti sanottu ja siksi tiedän että ihmiset oikeasti toivoo sitä toisiltaan. En minä naiselle tahdo tuota tai hänelle kostaa. Mutta paljonhan tänne palstalle tuntuu kulminoituvan asioita. Tahdon vain oikeuden tapahtuvan ja siksi suurimman osan ajasta ajatukseni täyttää kohtaamien vääryyksien läpikäynti ja niiden oikaisu kostoksikin sitä voi kutsua. Siksi en voi sallia vääryyden tapahtuvan enää itselleni varsinkaan missään anonyymilla palstalla. Vain minä saan nolata itseni ei kukaan muu.


      • OnneaPolullrsi

        No sen sä osaat. Ja suodaan se sulle jatkossakin.


    • hänellekö

      Oliko H-naiselle?

    • glggl

      Paras kosto on että laittaa elämään täsmälleen samanlaisen elämän kuin minä niin varmasti miettii itsemurhaa koko loppuelämän ja jos joku kusipää keksii ikuisen elämän niin sitten sitä miettii niin kauan kuin oikeasti sen toteuttaa.

      • kappaXQ

        Sinulle toivon hyvää loppuvuotta 2018 ja tietenkin hyvää uutta vuotta :)


      • klgglgl

        Voi kiitos paljon. Se nyt vain ei enää ole mahdollista tämän elämän aikana ei hyvä loppuvuosi eikä hyvä loppuelämä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe