Se on usein vain liian suuri.
Koston himo
14
524
Vastaukset
jokaiselta varmaan sitä löytyy ja se käy mielessä, mutta... se energia kannattaa suunnata muuhun, vaikka harrastuksiin!
- ed---------
Kyllä mä pystyn ehkä 3/7 viikossa ajattelemaan rakentavasti tosin sillon ei välttämättä ihan selvinpäin aina joten ehkä kostona sekin.. mut 4/7 menee vielä vihoissa. Vastasitko sä mulle sillä että tiedät mut ja että kirjotan sulle?
- KeksiParempaaTekemistä
Montako vuotta sä oot "harrastanu" kostojas? ;)
- VinkitJakoon
Mikä mielestäsi on hyvä kosto?
- ed---------
Masterplan tietysti. Nerokas ja mahtava. Nouset voittoon niin että viholliset on niin nöyryytettyjä että ne jää hautomaan itsemurhaa.
- Dfghjk
ed--------- kirjoitti:
Masterplan tietysti. Nerokas ja mahtava. Nouset voittoon niin että viholliset on niin nöyryytettyjä että ne jää hautomaan itsemurhaa.
Miksi kostat syyttömille? Pysähdy...
- lglglg
ed--------- kirjoitti:
Masterplan tietysti. Nerokas ja mahtava. Nouset voittoon niin että viholliset on niin nöyryytettyjä että ne jää hautomaan itsemurhaa.
Elämä on hyvä kosto.
- NautintooSulle
ed--------- kirjoitti:
Masterplan tietysti. Nerokas ja mahtava. Nouset voittoon niin että viholliset on niin nöyryytettyjä että ne jää hautomaan itsemurhaa.
Ens syksynä kun korot nousee niin masterplan tulee todeksi.
- ed--------
ed--------- kirjoitti:
Masterplan tietysti. Nerokas ja mahtava. Nouset voittoon niin että viholliset on niin nöyryytettyjä että ne jää hautomaan itsemurhaa.
"tapa ittes" niin on se minullekin monesti sanottu ja siksi tiedän että ihmiset oikeasti toivoo sitä toisiltaan. En minä naiselle tahdo tuota tai hänelle kostaa. Mutta paljonhan tänne palstalle tuntuu kulminoituvan asioita. Tahdon vain oikeuden tapahtuvan ja siksi suurimman osan ajasta ajatukseni täyttää kohtaamien vääryyksien läpikäynti ja niiden oikaisu kostoksikin sitä voi kutsua. Siksi en voi sallia vääryyden tapahtuvan enää itselleni varsinkaan missään anonyymilla palstalla. Vain minä saan nolata itseni ei kukaan muu.
- OnneaPolullrsi
No sen sä osaat. Ja suodaan se sulle jatkossakin.
- hänellekö
Oliko H-naiselle?
- glggl
Paras kosto on että laittaa elämään täsmälleen samanlaisen elämän kuin minä niin varmasti miettii itsemurhaa koko loppuelämän ja jos joku kusipää keksii ikuisen elämän niin sitten sitä miettii niin kauan kuin oikeasti sen toteuttaa.
- kappaXQ
Sinulle toivon hyvää loppuvuotta 2018 ja tietenkin hyvää uutta vuotta :)
- klgglgl
Voi kiitos paljon. Se nyt vain ei enää ole mahdollista tämän elämän aikana ei hyvä loppuvuosi eikä hyvä loppuelämä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540