Koston himo

ed--------

Se on usein vain liian suuri.

14

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokaiselta varmaan sitä löytyy ja se käy mielessä, mutta... se energia kannattaa suunnata muuhun, vaikka harrastuksiin!

      • ed---------

        Kyllä mä pystyn ehkä 3/7 viikossa ajattelemaan rakentavasti tosin sillon ei välttämättä ihan selvinpäin aina joten ehkä kostona sekin.. mut 4/7 menee vielä vihoissa. Vastasitko sä mulle sillä että tiedät mut ja että kirjotan sulle?


      • KeksiParempaaTekemistä

        Montako vuotta sä oot "harrastanu" kostojas? ;)


    • VinkitJakoon

      Mikä mielestäsi on hyvä kosto?

      • ed---------

        Masterplan tietysti. Nerokas ja mahtava. Nouset voittoon niin että viholliset on niin nöyryytettyjä että ne jää hautomaan itsemurhaa.


      • Dfghjk
        ed--------- kirjoitti:

        Masterplan tietysti. Nerokas ja mahtava. Nouset voittoon niin että viholliset on niin nöyryytettyjä että ne jää hautomaan itsemurhaa.

        Miksi kostat syyttömille? Pysähdy...


      • lglglg
        ed--------- kirjoitti:

        Masterplan tietysti. Nerokas ja mahtava. Nouset voittoon niin että viholliset on niin nöyryytettyjä että ne jää hautomaan itsemurhaa.

        Elämä on hyvä kosto.


      • NautintooSulle
        ed--------- kirjoitti:

        Masterplan tietysti. Nerokas ja mahtava. Nouset voittoon niin että viholliset on niin nöyryytettyjä että ne jää hautomaan itsemurhaa.

        Ens syksynä kun korot nousee niin masterplan tulee todeksi.


      • ed--------
        ed--------- kirjoitti:

        Masterplan tietysti. Nerokas ja mahtava. Nouset voittoon niin että viholliset on niin nöyryytettyjä että ne jää hautomaan itsemurhaa.

        "tapa ittes" niin on se minullekin monesti sanottu ja siksi tiedän että ihmiset oikeasti toivoo sitä toisiltaan. En minä naiselle tahdo tuota tai hänelle kostaa. Mutta paljonhan tänne palstalle tuntuu kulminoituvan asioita. Tahdon vain oikeuden tapahtuvan ja siksi suurimman osan ajasta ajatukseni täyttää kohtaamien vääryyksien läpikäynti ja niiden oikaisu kostoksikin sitä voi kutsua. Siksi en voi sallia vääryyden tapahtuvan enää itselleni varsinkaan missään anonyymilla palstalla. Vain minä saan nolata itseni ei kukaan muu.


      • OnneaPolullrsi

        No sen sä osaat. Ja suodaan se sulle jatkossakin.


    • hänellekö

      Oliko H-naiselle?

    • glggl

      Paras kosto on että laittaa elämään täsmälleen samanlaisen elämän kuin minä niin varmasti miettii itsemurhaa koko loppuelämän ja jos joku kusipää keksii ikuisen elämän niin sitten sitä miettii niin kauan kuin oikeasti sen toteuttaa.

      • kappaXQ

        Sinulle toivon hyvää loppuvuotta 2018 ja tietenkin hyvää uutta vuotta :)


      • klgglgl

        Voi kiitos paljon. Se nyt vain ei enää ole mahdollista tämän elämän aikana ei hyvä loppuvuosi eikä hyvä loppuelämä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe