Onhan sulla oikeus käydä täällä

enkuvitellut

Mutta oli mun mielestä sinulta tosi ajattelematonta kirjoitella vähääkään tunnisteellisesti ja sekoittaa mun päätä.

43

1382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuhakysyn

Ja se varmasti kirjoittaa juuri sulle🤔

• enkuvitellut

Kirjoitti ainakin aikanaan. Ja tämä ei ollut kenellekkään emojien käyttäjille.

• Niinonvarmaansittenhyvä
        enkuvitellut kirjoitti:

Jos olisi minulle, pyytäisin anteeksi ja sanoisin, en kirjoita enää. 😞

• vaiolikosiinäkaikki
        enkuvitellut kirjoitti:

Onko sinulla jotain mielessä aloituksen lisäksi mitä haluat sanoa?

• Eivaiskaan
        vaiolikosiinäkaikki kirjoitti:

Onko sinulla jotain mielessä aloituksen lisäksi mitä haluat sanoa?

Nyt kun yllytit, niin ..

• ainakaipaansuasiltikin
        Eivaiskaan kirjoitti:

Nyt kun yllytit, niin ..

Niinpä niin... Sitä minäkin.

• ällistynyt

Vähän vaikea ymmärtää tätä logiikkaa, että pitäisi kirjoittaa niin, ettei tunnista. Niitä tunnisteitahan täällä aina pyydetään.

• saijasormusenleivät

Olet oikeassa, se ei ollut fiksua. Oppisin virheistäni. Toivottavasti toisetkin oppivat.

• Piina

🙉🙊😇 🐒 mitäs sitten?

• Jokujokujoku

Jos kerta tunnistit, niin voit varmaan vinkata, mikä ketju on kyseessä vai?

• KpvaLaki

Hei luen mustaa raamattua. Täällä on neuvo mitä aion kokeilla. Haluatteko tietää miten se onnistui vai onnistuko ollenkaan?
      Jos se onnistuu niin varmasti jotain tapahtuu. Mitä siis tapahtuu? Maailmanrauha kai sitten. Ainakin saamme VIIHDETTÄ!
      Tarinan jota kertoa jälkipolville.
      Järjestän myös spiritistisiä istuntoja ja lävistän itseäni neuloilla. Se se vasta on kovan luokan viihdettä.
      Ei tästä mitään haittaakaan voi olla. Olen ateisti! Ja ylpeä siitä!

• ItsLateTooMrPresident

Jep. Uskonnoilla, Usko Villa ja Usko Muksilla on aikas paljon eroja. ;)

• siinäonsekinasia

Kyllä minäkin uskon Jumalaan, ja demoneihin, mutta jos todella haluat valtaa ja luet mustaa raamattua, niin demonin nimi olisi ;MEPH.... kreikkalaisten nimi, eli Luciferin oikea käsi, sinun pitää urhata sitten rakkaus jotta saist tältä valtaa, ja vielä murhaamalla rakasmasi henkilösi parhmaissa tapauksessa:D

Eli käytännössä tälläin tarkoittaisi että möisit kaikki rakkautessi tuolle Mepthistophilekselle, vain hetken toivossa onneen...

• arvatatokivoi

Kirjoitan nyt niin kuin olisit minun "hän".

Jos olet tullut tänne minä mielessäsi niin en minä ole mitään sekoittanut, olin silloin jo mielessäsi ennen tänne tuloasi. Jos taas joku toinen oli mielessäsi niin syytön minä siihen olen jos anonyymin viestin perusteella ajatuksesi kääntyvät minuun. Itse voit tehdä omat johtopäätöksesi tuosta, että kenen suuntaan sinä olet.

Toisaalta, en ole käyttänyt mitään selkeitä tunnisteita.

• tasoissa_ollaan

Itse menit sitä ennen sekoittamaan mun pään, siellä toisaalla...

• Paljonsurrut

Niin tein koska halusin että tiedät mitä tunnen. Ja edelleen tunnen. En enää käy täällä paljon enkä ole perillä mitä täällä tapahtuu. Ehkä olen paranemassa.

• Myöskin.surrut

Ehkä minä surin ja suren kaikkein eniten tätä; kuka hyvänsä kelpasi sinulle minuna.
        Olin helpoiten koskaan korvattavissa oleva.
        Vaikka et ole paljoa, nämä löytyvät aina kuitenkin.

En usko että koskaan halusit sanoa minulle mitään etkä halunnut minun tietävän mitään,
        muuten et toimisi näin.

Miksi minulla olisi ollut syytä kirjoittaa aloitus.?
        Kirjoitinhan minäkin tunnisteilla, silloin kun vielä halusit olla yhteydessä.

On hyvä jos olet paranemassa, aina olen toivonut sinulle vain hyvää.
        Minä en parane koskaan.

• Paljonsurrut
        Myöskin.surrut kirjoitti:

Ehkä minä surin ja suren kaikkein eniten tätä; kuka hyvänsä kelpasi sinulle minuna.
        Olin helpoiten koskaan korvattavissa oleva.
        Vaikka et ole paljoa, nämä löytyvät aina kuitenkin.

En usko että koskaan halusit sanoa minulle mitään etkä halunnut minun tietävän mitään,
        muuten et toimisi näin.

Miksi minulla olisi ollut syytä kirjoittaa aloitus.?
        Kirjoitinhan minäkin tunnisteilla, silloin kun vielä halusit olla yhteydessä.

On hyvä jos olet paranemassa, aina olen toivonut sinulle vain hyvää.
        Minä en parane koskaan.

Mitähän nuo poistetut viestit oli? En päivystä täällä. Eikä sinun viestisi voi koskea minua koska minulle ei todellakaan kelpaa "kuka tahansa". Hänkin sen tietää takuulla.

• Sorppasinäpaljonsurrut
        Paljonsurrut kirjoitti:

Mitähän nuo poistetut viestit oli? En päivystä täällä. Eikä sinun viestisi voi koskea minua koska minulle ei todellakaan kelpaa "kuka tahansa". Hänkin sen tietää takuulla.

Oli niin paksua paskaa sun kirjotus että oli pakko nauraa, ymmärsitkö itse mitä tuossa tulit kirjoittaneeksi?? Et varmaan. Kommentoit tälle myöskin.surrut että hänen viestinsä ei voi koskea sinua koska sinulle ei todellakaan kelpaa kuka vaan. Mutta - miten ollakaan - yöllä kello 0,29 sinulle kelpasi hyvinkin kuka vaan, aloittajan viestissä ei ollut pienintäkään tunnistetta mutta sinä reippaana yöpöljänä olit satavarma että viesti koski sinua ja myönsit " näin tehneesi" koska halusit tämän tuntemattoman aloittajan tietävän mitä tunsit ja tunnet edelleen ... mikä ero on toisen viestissä kuin aloittajan. te palstapellet olette todella tyhmiä ja puhutte aina itsenne pussiin, kuten sinäkin nyt tässä. ))) Ja vielä - täällä ei kukaan tiedä mitään, ei hänkään ellet opi puhumaan hänelle itselleen näiden anonyymien kirjoittajien sijaan.

• Eivitullapäähän
        Paljonsurrut kirjoitti:

Siinä sitä yöllinen palstapelle näytti tasonsa.

• Teen kuten tykkään.
      En ole mitään sinulle velkaa.
      Ole ystävällinen ja lakkaa väijymästä ja vaanimasta minua!!!

• Huomentavaan

En kuvitellut -nimimerkki kirjoitit aiemmin, että kaipaamasi kirjoitteli palstalle ainakin aiemmin. Mistä tiedät, että kirjoittaja oli juuri kaipaamasi ihminen? Etkö ole vieläkään tajunnut, että tämä palsta on vitsipalsta? Täällä on henkilöitä, jotka nauttivat tyhjän kirjoittamisesta, vastaavat huvin vuoksi viesteihin tehdäkseen ihan vähän jäynää jollekin palstatosikolle, ajankulukseen Sitten on niitä kostajia, jotka kirjoittelevat esim exänsä nimissä (narskut). Sitten on niitä jotka intoilevat palstalla, jos tietävät, että joku lähettelee viestejä heidän tutulle/läheiselle ihmiselle. Kaikki rassut aikuisia ihmisiä, ainakin iältään. Jäi mainitsematta vielä lukijat, harvoin kommentoivat ja puolustautujat, johon ryhmään itsekin kuulun.
      Toivon, että vastaat "en kuvitellut" -nimimerkki: MIstä olet niin varma, että henkilö, jonka kuvittelit kirjoittavan tänne, oli tarkoittamasi ihminen? Onko hän sanonut niin? Et ilmeisesti uskalla edes ajatella, että arviosi voisi olla väärä. Kysyisit henkilöltä itseltään, ei jäisi arvailujen varaan.

• Kipeetäsakkia

Hyvä juuri noin, älä unohda päästään sairaita.

• Onhannäitä

Päävaivasia , tuntevia ja tunnistavia, ainakin sitaateissa, sekä näitä jotka heittävät ne suuret tunteensa tänään tälle ja huomenna tuolle,
        siis tarkennettuna öisin. Kukin kuitenkin taablaa tyylillään vaikka kummastuttaakin miten ne tunteet on niin helppoa heittää taivaan tuuliin. Voiko se olla aitoa.

• Jataitava

Ao on trolli, vinkkinä!

• Jataitava

*ap

• avoimestijarehellisesti

Mielestäni näitä viestejä ei pidä omia kirjaimellisesti itselleen tarkoitetuksi jos ei ole nimiä mainittu ja sittenkin on virheelisen tulkinnan mahdollisuus. Kysymys? Onko tietosuojasta kyse jos näitä viestejä levitellään julkisilla paikoilla nimellä varustettuna??.

• Miksiihmeessä

Ei ole, juttujen repiminen asia yhteys ketjuista on rumaa, väärin ja rikospykäliä rikkovaa kun ne nimetään muilla julkisilla foorumeilla osoittaen, hypetyshysteriään pyrkien luomaan.

Miksi vaikenisitte asiasta? Haluatteko alistua itsepetosmaisesti (kiellätte tapahtumien syy-seurausketjuja) ja haluatte näyttää olevan riippuvaisia tuollaisiin sortuvista, oletuksista että heidän tahojaan ei voisi vastustaa koska olette muodostaneet pelkoon perustuvan riippuvuuden "miesten" "vallasta". Itsepetosmaisesti leikitte yksinkertaisia kanoja sukupuolesta riippumatta ja kieltäydytte näkemästä tekoja sellaisina kuin ne ovat.

• Åpoiyy
        Miksiihmeessä kirjoitti:

Ei ole, juttujen repiminen asia yhteys ketjuista on rumaa, väärin ja rikospykäliä rikkovaa kun ne nimetään muilla julkisilla foorumeilla osoittaen, hypetyshysteriään pyrkien luomaan.

Miksi vaikenisitte asiasta? Haluatteko alistua itsepetosmaisesti (kiellätte tapahtumien syy-seurausketjuja) ja haluatte näyttää olevan riippuvaisia tuollaisiin sortuvista, oletuksista että heidän tahojaan ei voisi vastustaa koska olette muodostaneet pelkoon perustuvan riippuvuuden "miesten" "vallasta". Itsepetosmaisesti leikitte yksinkertaisia kanoja sukupuolesta riippumatta ja kieltäydytte näkemästä tekoja sellaisina kuin ne ovat.

Pelkäävät vihaisuuteen vajoavat naiset menettävänsä miehet, jolleivat osoita vihaansa ko tasoisia juttuja tekevien "miesten" puolesta, pelkäävät miesten vihan kääntyvän heitä kohti, sen takia vihaisuudellaan "vaativat" vaikenemista. Ovat mielessään niistä riippuvaisia. Sen takia "uskovat" lapsellisia mantroja. Itsepetosmaisesti kieltävät elämisen todellisuudessa.

• Poiyrrdf
        Åpoiyy kirjoitti:

Pelkäävät vihaisuuteen vajoavat naiset menettävänsä miehet, jolleivat osoita vihaansa ko tasoisia juttuja tekevien "miesten" puolesta, pelkäävät miesten vihan kääntyvän heitä kohti, sen takia vihaisuudellaan "vaativat" vaikenemista. Ovat mielessään niistä riippuvaisia. Sen takia "uskovat" lapsellisia mantroja. Itsepetosmaisesti kieltävät elämisen todellisuudessa.

Niin voivat itsepetosmaisesti tirkistellä, tunkeilla, "vahtien" youtubea, palstoja silmä kovana, että noudattaisi mantroja, niin olisi sitten kaikki taas mallillaan. Nostaen " muiden psta "olen kiusaaja" kortin, olematta muuten tekemisissä. Mielessään muodostettuja oletuksia, itsepetos maisesti kieltäytyvät käsittelemästä asiaa muuten, suojellen tekijöitä loputtomasti. Todellisuuspohjan vastaisesti.

• valota.vähän

Ja mitähän tarkoitat:näitä viestejä levitellään julkisilla paikoilla" nimellä varustettuna? Missä ja kenen nimellä?

• Höhhlöö

Vaikka youtubessa

• muutaleettutkitaan

Kuin keskusrikospoliisin tutkija menee puolustoimien portille: jaa-jaa-jaa, onko sinulla lupaa oleskalla ollenkaan tällä aluaalla _:D

• Onhantoki

Jokaisella on oikeus kirjoittaa mutta tiedä sitten kannattaisiko useammankin hieman enemmän olla realistinen kaiken suhteen täällä.

• tosiasia

😐👓👜Näitten lukeminen ja luuleminen on lukijan omalla vastuulla. Terve maalaisjärki ei ole yhtään pahitteeksi!

• Kylläasiatodellisuudessa

On niin että itse täällä kukin päänsä sekoittaa jos pää on seotakseen eikä kukaan muu, itse sinäkin olet mennyt uskomaan että haa, tuossa se nyt on ja kirjoittaa minulle.Täällä on sellainen määrä ihmisiä joihin sopii milloin mikäkin tunniste että yksi muottiin sopiva ei eroa milläänlailla mistään eikä tule tunnetuksi eikä oikeasti tunnistetuksi palstalla, joten ihan turhaa melskaamista ap. Ota edes nyt järki käteen - ja mene vaikka ostoksille.

• Justiinsajoo

On aivan sama mitä kukin ihminen miettii ja luulee itsekseen näistä kirjoituksista, mutta se on harmillista jos erilaisissa yhteisöissä leimataan joku ikävöijäksi, joka ei sitä ole.

• Mitentuo

Olisi mahdollista, ei kukaan missään yhteisöissä tiedä ketä täällä on. ???

• sherlokki.holmees
        Mitentuo kirjoitti:

Olisi mahdollista, ei kukaan missään yhteisöissä tiedä ketä täällä on. ???

No monet meistä on kyllä tutustuttu ainakin eimia-eiap:n kaikkiin tuttuihin ihan oikeilla nimillä. Ei tartteii kun vähän googlettaa niin saisi kaikki selville heistä ja samalla eimia-eiap:stakin. Eimia-eiap kertoo jopa tuttaviensa syntymäajatkin ja työnantajatkin sekä Timon firman! Se on aika epäkorrektia ja palstan väärinkäyttöä. Rikollistakin.

• Heheeehh

Niinhän sinä luulet.....

• rakkaudella_

Tarkoitatko ehkä minua, joka kirjoitin sulle kesäkuussa -17 selkeän viestin.

• haista.kaavittu

Kirjoitan sinulle nyt viidettä kertaa tunnisteellisesti, koska et aiemmin ole vastannut kirjeisiini.

Hiihdän kouluun kesät talvet jne...

• onkomuitatoivomuksia

Onneksi sinulla ei ole naisystävää ja tyttöystävästä hiihdellessäsi haaveilet.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5638
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      494
      2584
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1575
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1409
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1129
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      984
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      907
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      892
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      883
    10. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      194
      807
    Aihe