Oulun piispan hiipassa on saatananpalvojien symboli: risti ylösalaisin.
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/oulun-piispanristigate-jatkuu-nyt-puhuu-kohuhiipan-suunnitellut-taiteilija-saatanapalvojat-ja-metallimiehet-saavat-olla-mita-mielta-tahansa-
Onko siis Oulun uusi piispa avoimesti saatanan palvelija?
Sen olen huomannut kauan, että kaikki evlut-kirkon piispat palvelevat saatanaa, mutta että Oulun uusi piispa harjoittaa sitä noin avoimesti...
Onko Oulun piispa avoimesti Saatanan palvelija?
17
305
Vastaukset
- MitäNäHoriset
Piru on kääntänyt sinun silmäsi ylösalaisin. Rukoile mamma parannuksen armoa omalle kohdallesi.
- pakanuudesta
Tuo hiippa päässä on Dagon kalajumalan kuva, näin useissa lähteissä kirjoitetaan.
Eli kalan pää ja sitten takana selkään menevä häntä.
Laita vaikka Googlen kuvahakuun "dagon jumala" ja katso kuvia,
Oliko jossain vuoden 2012 kirkollisessa lehdessä, että kaksi piispaa kieltäytyi käyttämästä hiippaa. - HuolestunutKirkosta
Koko evankelisluterilainen kirkko taitaa olla pian saatanan hallussa. Kaikki terveesti ajattelevat potkitaan pihalle yhä kiihtyvällä vauhdilla. Todella surullista!
- HuolestunutKirkosta
Vanhoillislestadiolaisilla ei taida olla mitään väliä vaikka itse saatana olisi kirkkoa vetämässä!
- Oulu_
Ei vaivata päätä, eikä varmaan puhujien mielestä saisikaan.
- Musti.Hintikkka
Oulun piispa naimisissa nicepapin kanssa. Ei jatkoon!
- HävetkääSaastaiset
PIetarikin naulittiin Kristuksen tunnustamisen tähden ristille, joka oli Kristuksen ristiin nähden ylösalaisin. Leimaatteko te kaikki Jeesuksen tunnustajat saatanoisiksi, oman saanallisen ja kieron mielikuvuksenne mukaisesti?
Ei se niin mene, vaan risti oli ÄX muotoinen, eli X ja siihen Pietu naulattiin pää alaspäin. Sieltä ei ole Piispan päähineesä olevalla ristillä mitään tekemistä. Se on satanistien juttuja.
- tynnyrimaha
Apostoli Andreas - Pietarin veli - naulattiin X-muotoiseen ristiin. Luultavasti pää ylöspäin. Voisitko Kesitas panna lähteen tuolle väitteellesi, jonka mukaan myös Pietari olisi naulattu X-muotoiseen ristiin?
- HiilenmustaaArmoa
Jeesushan se vasta saatanallinen olikin!
- istui.istuimelleen
Kesitas kirjoitti:
Ei se niin mene, vaan risti oli ÄX muotoinen, eli X ja siihen Pietu naulattiin pää alaspäin. Sieltä ei ole Piispan päähineesä olevalla ristillä mitään tekemistä. Se on satanistien juttuja.
Voinee olla niin, että tuo alaspäin oleva risti on Paavin tunnus ja sieltä satanistiset ryhmät ottivat sen käyttöönsä. Eli siis se on Paavin merkki, katolinen merkki.
istui.istuimelleen kirjoitti:
Voinee olla niin, että tuo alaspäin oleva risti on Paavin tunnus ja sieltä satanistiset ryhmät ottivat sen käyttöönsä. Eli siis se on Paavin merkki, katolinen merkki.
Voi kyllä, mutta Vatikaani on saatanan vallassa, siitä on paljon näyttöjä. Suomen lehdissä siitä ei puhuta kovinkaan, mutta ulkomailta löytyy tietoa.
- NäinHänKertoo
Hengellinen perintöni
Mistä ainesosista koostuu hengellinen perintöni?
Olen kuvannut sitä repuksi, jossa on eväitä elämän eri vaiheista. Kotiseutuni lestadiolaiset vaikutteet eri variaatioineen tunnistan osaksi omaa historiaani kotiseudun perintönä. Repussa on eväitä myös nuoruuden herätyskristillisyydestä, joka on laajentunut kansankirkolliseksi työnäyksi. Hengellisiin eväisiin on tuonut oman lisämausteensa herännäisyyden julistus ja veisuuperinne.
Minulla ei ole minkään herätysliikkeen ”jäsenkorttia”, mutta arvostan niiden tekemää työtä kirkon hyväksi. Suhteet kaikkiin kirkon herätysliikkeisiin ovat kunnossa ja ystäviä on joka puolella. Lähetystyön kiinnostukseni kautta Kristuksen maailmanlaajan kirkon todellisuus on muuttunut yhä tärkeämmäksi osaksi teologiaani. Tällaisista aineksista hengellinen perintöni koostuu.
Seurakunnan yhteinen jumalanpalvelus ja sen ehtoollispöytä on paikka, jossa saan hengellistä ravintoa. Olen yrittänyt kilvoitella myös siinä, että lukisin säännöllisesti Raamattua, vaikka tässä asiassa tunnen usein huonoutta. Perheemme yhteinen, jo 33 vuotta kestänyt iltarukousperinne ja siihen kuuluva iltavirsi (548) ovat yksinkertaisuudessaan hengellisen elämäni hoitamisen ydintä. - tämä.seikka
Voitko viitata joihinkin lähteisiin, joista Pietarin kuolintapa ilmenisi?
Ei taruja tai vastaavia. - ristinmerkki
Kun katolilaiset tekevät ristinmerkin ruumiiseensa kädellään, kuvio muodostaa ylösalaisin olevan ristin.
Eli ylösalaisin olevan ristin alkuperä luultavasti on pakanuudesta, vaikka kirkko väittää sen edustavan Pietarin kuolemaa. Saatana aina salakavalasti pettää ihmisjoukkoja, se hänestä tiedetään.
Palvomaan itseään ennemmin kuin Luojaa.- vl-vaimo
Pietarin kuolema tai Pietarin risti ei pelasta ketään, vaan ne ovat ainoastaan eksytystä.
Vain Herran Jeesuksen Kristuksen sovintotyö ristillä sovitti kaikkien ihmisten kaikki synnit ja pelastaa häneen elävällä uskolla uskovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934