Onko Oulun piispa avoimesti Saatanan palvelija?

mökinmummo-vl

Oulun piispan hiipassa on saatananpalvojien symboli: risti ylösalaisin.

https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/oulun-piispanristigate-jatkuu-nyt-puhuu-kohuhiipan-suunnitellut-taiteilija-saatanapalvojat-ja-metallimiehet-saavat-olla-mita-mielta-tahansa-

Onko siis Oulun uusi piispa avoimesti saatanan palvelija?

Sen olen huomannut kauan, että kaikki evlut-kirkon piispat palvelevat saatanaa, mutta että Oulun uusi piispa harjoittaa sitä noin avoimesti...

17

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MitäNäHoriset

Piru on kääntänyt sinun silmäsi ylösalaisin. Rukoile mamma parannuksen armoa omalle kohdallesi.

• pakanuudesta

Tuo hiippa päässä on Dagon kalajumalan kuva, näin useissa lähteissä kirjoitetaan.
      Eli kalan pää ja sitten takana selkään menevä häntä.
      Laita vaikka Googlen kuvahakuun "dagon jumala" ja katso kuvia,
      Oliko jossain vuoden 2012 kirkollisessa lehdessä, että kaksi piispaa kieltäytyi käyttämästä hiippaa.

• HuolestunutKirkosta

Koko evankelisluterilainen kirkko taitaa olla pian saatanan hallussa. Kaikki terveesti ajattelevat potkitaan pihalle yhä kiihtyvällä vauhdilla. Todella surullista!

• HuolestunutKirkosta

Vanhoillislestadiolaisilla ei taida olla mitään väliä vaikka itse saatana olisi kirkkoa vetämässä!

• Oulu_

Ei vaivata päätä, eikä varmaan puhujien mielestä saisikaan.

• Musti.Hintikkka

Oulun piispa naimisissa nicepapin kanssa. Ei jatkoon!

• HävetkääSaastaiset

PIetarikin naulittiin Kristuksen tunnustamisen tähden ristille, joka oli Kristuksen ristiin nähden ylösalaisin. Leimaatteko te kaikki Jeesuksen tunnustajat saatanoisiksi, oman saanallisen ja kieron mielikuvuksenne mukaisesti?

• Ei se niin mene, vaan risti oli ÄX muotoinen, eli X ja siihen Pietu naulattiin pää alaspäin. Sieltä ei ole Piispan päähineesä olevalla ristillä mitään tekemistä. Se on satanistien juttuja.

• tynnyrimaha

Apostoli Andreas - Pietarin veli - naulattiin X-muotoiseen ristiin. Luultavasti pää ylöspäin. Voisitko Kesitas panna lähteen tuolle väitteellesi, jonka mukaan myös Pietari olisi naulattu X-muotoiseen ristiin?

• HiilenmustaaArmoa

Jeesushan se vasta saatanallinen olikin!

• istui.istuimelleen
        Kesitas kirjoitti:

Ei se niin mene, vaan risti oli ÄX muotoinen, eli X ja siihen Pietu naulattiin pää alaspäin. Sieltä ei ole Piispan päähineesä olevalla ristillä mitään tekemistä. Se on satanistien juttuja.

Voinee olla niin, että tuo alaspäin oleva risti on Paavin tunnus ja sieltä satanistiset ryhmät ottivat sen käyttöönsä. Eli siis se on Paavin merkki, katolinen merkki.

• istui.istuimelleen kirjoitti:

Voinee olla niin, että tuo alaspäin oleva risti on Paavin tunnus ja sieltä satanistiset ryhmät ottivat sen käyttöönsä. Eli siis se on Paavin merkki, katolinen merkki.

Voi kyllä, mutta Vatikaani on saatanan vallassa, siitä on paljon näyttöjä. Suomen lehdissä siitä ei puhuta kovinkaan, mutta ulkomailta löytyy tietoa.

• NäinHänKertoo

Hengellinen perintöni
      Mistä ainesosista koostuu hengellinen perintöni?

Olen kuvannut sitä repuksi, jossa on eväitä elämän eri vaiheista. Kotiseutuni lestadiolaiset vaikutteet eri variaatioineen tunnistan osaksi omaa historiaani kotiseudun perintönä. Repussa on eväitä myös nuoruuden herätyskristillisyydestä, joka on laajentunut kansankirkolliseksi työnäyksi. Hengellisiin eväisiin on tuonut oman lisämausteensa herännäisyyden julistus ja veisuuperinne.

Minulla ei ole minkään herätysliikkeen ”jäsenkorttia”, mutta arvostan niiden tekemää työtä kirkon hyväksi. Suhteet kaikkiin kirkon herätysliikkeisiin ovat kunnossa ja ystäviä on joka puolella. Lähetystyön kiinnostukseni kautta Kristuksen maailmanlaajan kirkon todellisuus on muuttunut yhä tärkeämmäksi osaksi teologiaani. Tällaisista aineksista hengellinen perintöni koostuu.

Seurakunnan yhteinen jumalanpalvelus ja sen ehtoollispöytä on paikka, jossa saan hengellistä ravintoa. Olen yrittänyt kilvoitella myös siinä, että lukisin säännöllisesti Raamattua, vaikka tässä asiassa tunnen usein huonoutta. Perheemme yhteinen, jo 33 vuotta kestänyt iltarukousperinne ja siihen kuuluva iltavirsi (548) ovat yksinkertaisuudessaan hengellisen elämäni hoitamisen ydintä.

• tämä.seikka

Voitko viitata joihinkin lähteisiin, joista Pietarin kuolintapa ilmenisi?
      Ei taruja tai vastaavia.

• Raamattu ei sitä avaa, mutta se on perintötietoa.

• ristinmerkki

Kun katolilaiset tekevät ristinmerkin ruumiiseensa kädellään, kuvio muodostaa ylösalaisin olevan ristin.
      Eli ylösalaisin olevan ristin alkuperä luultavasti on pakanuudesta, vaikka kirkko väittää sen edustavan Pietarin kuolemaa. Saatana aina salakavalasti pettää ihmisjoukkoja, se hänestä tiedetään.
      Palvomaan itseään ennemmin kuin Luojaa.

• vl-vaimo

Pietarin kuolema tai Pietarin risti ei pelasta ketään, vaan ne ovat ainoastaan eksytystä.

Vain Herran Jeesuksen Kristuksen sovintotyö ristillä sovitti kaikkien ihmisten kaikki synnit ja pelastaa häneen elävällä uskolla uskovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2830
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      102
      2281
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1970
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1413
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1394
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1310
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      984
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe